.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم. ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می‌شود
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه معاونان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی روز سه‌شنبه سی‌ام آذر ماه جاری به غرب استان می‌روند تا ضمن دیدار با مردم ، پاسخگوی مسایل و مشکلاتشان باشند.


استاندار و مدیران مازندران روز سه شنبه میهمان مردم غرب استان
سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه معاونان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی روز سه‌شنبه سی‌ام آذر ماه جاری به غرب استان می‌روند تا ضمن دیدار با مردم ، پاسخگوی مسایل و مشکلاتشان باشند. (ادامه)
مهدی کروبی به دیدار منتخب‌نیا رفت
مهدی کروبی به جهت عیادت از همسر دبیرکل حزب جمهوریت در منزل وی حضور یافت. (ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)
ارمنی‌ها مشتری جدید قزل آلای مازندران
مدیرکل شیلات مازندران از مشتریان جدید قزل آلا و ماهیان سردابی مازندران در ارمنستان خبر داد.(ادامه)
فرصت دو روزه اصناف برای ثبت‌نام تسهیلات کرونایی
معاون برنامه ریزی و اقتصادی اتاق اصناف ایران، فرصت ثبت نام متقاضیان تسهیلات ۱۲ درصدی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را پایان آذر ماه اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ اقدام زیبای مامور ناجا در جاده برفی
سرگرد راهنمایی و رانندگی مشغول بستن زنجیر چرخ برای یک شهروند گرفتار در جاده یخ زده بزرگراه سنندج - همدان بعد از گردنه سنندج است.(ادامه)
دست رد فیفا به سینه باشگاه گل گهر
بحث حکم پر سروصدای کمیته انضباطی علیه باشگاه گل‌گهر سیرجان همچنان مهمترین سوژه این روز‌های فوتبال ایران است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یک هزار و ۹۶۸ مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۵۰ بیمارنیز جان خود را از دست دادند. فوت ۵۰ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۳ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یک هزار و ۹۶۸ مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه در این بازه زمانی ۵۰ بیمارنیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)
شمال نیوز: محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در جلسه اضطراری امروز ضمن تایید مشاهده سویه جدید کرونا در کشور از سوی همه اعضا درخصوص تدوین پروتکل های جدید بهداشتی ... اُمیکرون وارد ایران شد
شمال نیوز: محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در جلسه اضطراری امروز ضمن تایید مشاهده سویه جدید کرونا در کشور از سوی همه اعضا درخصوص تدوین پروتکل های جدید بهداشتی ...(ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۹ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
یک ایرانی بهترین هافبک لیگ قهرمانان
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین هافبک لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۸ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.(ادامه)
کشف ماینر‌های قاچاق در سوادکوه
جانشین انتظامی سوادکوه از کشف ۸ دستگاه ماینر قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پیشرفت ۵۰ درصدی اولین کارگاه رنگرزی قالیبافی در مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران پیشرفت اولین کارگاه رنگرزی ویژه قالیبافی در استان را ۵۰ درصد ذکر کرد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 28 آذر
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 28 آذر 1400 (ادامه)
آمار نهایی داوطلبان آزمون ارشد ۱۴۰۱ اعلام شد
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۴۷۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این آزمون روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. (ادامه)
فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی بدون جواز کسب ممنوع
همه آموزشگاه‌های رانندگی مکلف به دریافت پروانه کسب هستند.(ادامه)
قیمت پژو ۴۰۵ چند شد؟ +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پژو ۴۰۵ در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کشف ۱۰ تن خوراک دام قاچاق در سوادکوه
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه از کشف ۱۰ تن خوراک دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
عکس/ نمایه پاییزی از بلندترین آبشار ایران
آبشار لاتون در استان گیلان، ۱۵ کیلومتری جنوب شهرستان آستارا روستای کوته کومه جای گرفته‌است. ارتفاع تقریبی آبشار لاتون ۱۰۵ متر است که به لحاظ بلندی مرتفع‌ترین آبشار ایران به حساب می‌آید.(ادامه)
شمار مراکز دارالقرآن دانش آموزی مازندران به ۲۹ واحد رسید
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: با افتتاح دارالقرآن دخترانه شهرستان آمل، تعداد این دارالقران در استان به ۲۹ مرکز افزایش یافته و فعال شد.(ادامه)
جام شگفتی‌ها برای نمایندگان مازندران
سه تیم مازندرانی امروز در جام حذفی فوتبال به مصاف حریفان می‌روند.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر آرائی دانشگاه به برخی از نظام مسایل استان از جمله نابسامانی در امور پسماند و زباله، تغییر کاربری اراضی، از بین رفتن زیستگاه تولید زراعی، ضعف در مهار آب­های سطحی، مشکلات مربوط به گاز و... اشاره کرد و .... ضرورت احصای نظام مسایل در چارچوب تدوین سند آمایش سرزمینی مازندران
شمال نیوز : دکتر آرائی دانشگاه به برخی از نظام مسایل استان از جمله نابسامانی در امور پسماند و زباله، تغییر کاربری اراضی، از بین رفتن زیستگاه تولید زراعی، ضعف در مهار آب­های سطحی، مشکلات مربوط به گاز و... اشاره کرد و ....(ادامه)
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از طرح موضوع انتقال آب دریای خزر به دیگر شهرهای کشورگفت : موضوع انتقال آب دریای خزر در دوران احمدی نژاد مطرح شد و در دوران فعالیت حسن روحانی رئیس جمهور سابق نیز مجددا تکرار شد. اگر میرزا کوچک خان زنده بود اجازه انتقال آب دریای خزر را نمی داد
شمال نیوز: عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از طرح موضوع انتقال آب دریای خزر به دیگر شهرهای کشورگفت : موضوع انتقال آب دریای خزر در دوران احمدی نژاد مطرح شد و در دوران فعالیت حسن روحانی رئیس جمهور سابق نیز مجددا تکرار شد.(ادامه)
برفی بودن جاده‌های کوهستانی مازندران
جاده های کوهستانی مازندران هم اکنون با بارش برف و باران همراه است.(ادامه)
شمال نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند (ادامه)
نام یک بازیکن از لیست استقلال خارج می‌شود؟
بازگشت مدافع ملی پوش و آسیب دیده آبی پوشان به فرم ایده آل می‌تواند منجر به خروج نام یکی از بازیکنان این تیم از لیست آنها شود.(ادامه)
قیمت انواع پراید امروز ۲۸ آذر +جدول
در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.(ادامه)
تصویری که همه پرستاران ایران را خوشحال کرد
تصویری که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده که حاکی است ‏بعد از گذشت نزدیک به ٨ ماه، لیست بیماران تریاژ کرونا کاملا خالی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.