.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
با ۱ تا ۲میلیون چه گوشی بخریم؟
آنچه در زیر می‌آید قیمت انواع موبایل ۱ تا ۲میلیونی در سطح بازار تهران است؛ (ادامه)
آغاز مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز
مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در ناوگان درون شهری مازندران از امروز کلید می‌خورد.(ادامه)
جلوه زیبای آسمان آبی در مازندران
مازندرانی‌ها امروز شاهد هوایی صاف و آفتابی خواهند بود.(ادامه)
جشنواره گل نرگس ۲۵ آذر ماه بمدت ۴ روز در شهرستان جویبار و در روستای کردکلا از توابع گیل خواران این شهرستان برگزار شد.این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی با تاکید بر توانمندی‌های تولید گل نرگس برگزار می‌شود.۵۰ درصد گل نرگس مازندران در جویبار تولید می‌شود. شهرستان جویبار دارای ۲۵ هکتار گل نرگس با تولید ۲۵۰ هزار شاخه گل در هکتار است که علاوه بر ارزش اقتصادی و اشتغال، ویژگی خاص این گل می‌تواند این شهرستان را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کند. جشنواره گل نرگس در روستای کردکلای جویبار(خبر)
جشنواره گل نرگس ۲۵ آذر ماه بمدت ۴ روز در شهرستان جویبار و در روستای کردکلا از توابع گیل خواران این شهرستان برگزار شد.این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌های بخش کشاورزی با تاکید بر توانمندی‌های تولید گل نرگس برگزار می‌شود.۵۰ درصد گل نرگس مازندران در جویبار تولید می‌شود. شهرستان جویبار دارای ۲۵ هکتار گل نرگس با تولید ۲۵۰ هزار شاخه گل در هکتار است که علاوه بر ارزش اقتصادی و اشتغال، ویژگی خاص این گل می‌تواند این شهرستان را به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل کند.(ادامه)
درمان سردردهای میگرنی با یک خودکار
یک متخصص طب سنتی گفت:‌برای سردردهای میگرنی که علت آن را نمی‌دانید خودکاری را برداشته و نوک آن را سر انگشت خود قرار داده و با فشاری اندک آن را به طرفین بچرخانید.(ادامه)
اُمیکرون بیشتر در مجاری تنفسی رشد می‌کند
نتایج تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که سویه امیکرون در مجاری تنفسی رشد می‌کند و در ریه‌ها کندتر تکثیر می‌شود.(ادامه)
کاهش موارد ابتلا به کرونا در مازندران
در شبانه‌روز گذشته با بستری شدن تعداد ۴۸ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳۳۷ نفر رسید و همچنین یک مازندرانی دیگر جان باخت. (ادامه)
دستگیری عاملان شرارت در نکا
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری عاملان شرارت، اخلال در نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
عکس/ جاده رویایی برفی در ایران
تصویری زیبا از جاده فُلورد پل‌سفید شهرستان سوادکوه استان مازندران را تماشا می‌کنید.(ادامه)
تصاویر/صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نظر گنجی در مورد نامه شورای نگهبان به لاریجانی
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏حقوق دان نیستم. اما اگر نامه شورای نگهبان به ‎لاربجانی اصالت داشته باشد: اکثر بندها شامل حال رییس جمهور قبلی هم میشود. برخی بندها مورد اعتراض رهبر معظم انقلاب هم بود. در باره بند هفتم نقش شورای محترم نگهبان در تایید عناصر محوری وضع موصوف( در دور دوم)کمتر از لاریجانی نیست.(ادامه)
عکس | خبرنگار معروف ۲۰:۳۰ به کما رفت
برخی از فعالان رسانه‌ای در رسانه‌های اجتماعی از به کما رفتن یکی از خبرنگاران معروف صدا و سیما می‌دهند. (ادامه)
چهره جدید مهران غفوریان همه را شوکه کرد!
مهران غفوریان بازیگر نام آشنای ایران عکسی از بازی در فیلم سینمایی ارادتمند تینا بهاره نازینن منتشرکرد. (ادامه)
فرمانده سپاه کربلا مازندران از کشف و متلاشی شدن باند بزرگ و بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های شکاری غیرمجاز جنگی خبر داد و گفت: ۱۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند.
انهدام باند بین المللی مشروبات و سلاح جنگی در مازندران
فرمانده سپاه کربلا مازندران از کشف و متلاشی شدن باند بزرگ و بین المللی مشروبات الکلی و سلاح های شکاری غیرمجاز جنگی خبر داد و گفت: ۱۳ نفر در این زمینه دستگیر شدند. (ادامه)
طعنه تند عباس عبدی به شورای نگهبان
عباس عبدی، ضمن توییتی، درپی انتشار نامه محرمانه آقای لاریجانی، به شورای نگهبان طعنه زد.عباس عبدی، بعد از منتشر شدن نامه محرمانه آقای لاریجانی که در آن از علل رد صلاحیت وی گفته شده بود، واکنش نشان داده و چنین نوشته است: (ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
نساجی همچنان پیگیر ۳ بر صفر شدن دیدارش مقابل استقلال
تسنیم نوشت: مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به صحبت‌های عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.(ادامه)
واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی
(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)

دکتر اصغر ابوالحسنی هستیانی به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و با تصویب مجمع عمومی فوق العاده این بانک، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد. با حکم رئیس جمهور؛ قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد
دکتر اصغر ابوالحسنی هستیانی به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و با تصویب مجمع عمومی فوق العاده این بانک، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد.(ادامه)
اتفاقی که برای نخستین بار در دوران کرونا افتاد
بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی کشور، برای نخستین بار، تعداد شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونا به صفر رسید. (ادامه)
تصویری از پرستار جوانِ اورژانس که پربازدید شد
(ادامه)
واکنش مدیرعامل نساجی به صحبت‌های عضو کمیته انضباطی در خصوص شکایت از استقلال !
رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی در مصاحبه‌ای گفته که نساجی اصلا شکایتی نکرده و حتی در صورت شکایت هم، اتفاق خاصی رخ نمی‌داد که مدیران نساجی به این موضوع واکنش نشان دادند.(ادامه)
آیت الله لائینی :شهید مفتح پیشگام در وحدت حوزه ودانشگاه بود/لزوم تبیین تفرقه شناسی
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت وحدت حوزه ودانشگاه، شهید مفتح را از پیشگامان وحدت برشمرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه توطئه ها را خنثی می کند.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۲۷ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.(ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)
رای برانکو برای بهترین بازیکن فوتبال دنیا
سرمربی تیم ملی عمان از رای خود در جایزه بهترین بازیکن فوتبال دنیا پرده برداشت. (ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۲۷ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات روز گذشته با ثبات نسبی همراه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۳۶۱ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. فوت ۴۱ نفر در شبانه روز گذشته/ مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۳۳ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته یکهزار و ۳۶۱ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.