.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند! افشاگری جدید احمدی‌نژاد درباره قیمت دلار و علت گران شدنش
رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: همان هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می فروختند!(ادامه)
خبر بد برای آن‌ها که واکسن آسترازانکا زده‌اند
نتایج گزارش جدید انگلستان در آخر هفته گذشته نشان داد که ۲ دوز واکسن آسترازنکا بعد از ۱۰۰ روز هیچ محافظتی در برابر سویه اُمیکرون ایجاد نمی‌کند. (ادامه)
 طبق قانون کار، میزان عیدی و پاداش کارگران معادل ۶۰ روز آخرین دستمزد آنهاست که مبلغ ریالی آن هرساله براساس مصوبه شورای عالی کار تغییر می کند. میزان عیدی و پاداش کارگران در سال ۱۴۰۱
طبق قانون کار، میزان عیدی و پاداش کارگران معادل ۶۰ روز آخرین دستمزد آنهاست که مبلغ ریالی آن هرساله براساس مصوبه شورای عالی کار تغییر می کند.(ادامه)
 دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. باید جلوی افسارگسیختگی نقدینگی را بگیریم/ اولین مساله رفع تحریم‌های داخلی است/ اصلاح نظام بانکی را شروع خواهیم کرد/ صندوق‌های پروژه‌ای برای حمایت از تولید و صادرات (خبر)
دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. (ادامه)
ایسنا نوشت: معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه روند مذاکرات وین موفقیت آمیز بوده تاکید کرد: همراهی روسیه و چین با موضع ایران روشن است و اختلاف با طرف غربی است. خبر خوش رییس تیم مذاکره‌کننده برای مردم ایران
ایسنا نوشت: معاون وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه روند مذاکرات وین موفقیت آمیز بوده تاکید کرد: همراهی روسیه و چین با موضع ایران روشن است و اختلاف با طرف غربی است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: اعتراف می‌کنم هیچ تحولی در قوه رخ نداده است
رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که هنوز در قوه قضائیه تحولی ایجاد نکردیم گفت: اگر کاری کردیم ورودی به قوه قضائیه نبود، کم شد و پرونده‌ها بسیار پایین آمد و رسیدگی‌ها کوتاه شد و رضایت مردم بالا رفت تحولی ایجاد کردیم.(ادامه)
وام‌های تحصیلی افزایش یافت
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره وام‌های دانشجویی و بهبود امکانات خوابگاهی در دوران بعد از کرونا خبرهای خوبی داد. (ادامه)
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. اجرای طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در استان با دستور استاندار / مشارکت و همکاری مردم و اصحاب رسانه برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد. (ادامه)
صفر تا صد لایحه بودجه ۱۴۰۱ درباره افزایش سن بازنشستگی و حذف یارانه‌بگیران پردرآمد
شمال نیوز : در لایحه بودجه ۱۴۰۱ کشور به افزایش ۲ساله سن بازنشستگی و محاسبه مستمری بر حسب ۳سال آخر خدمت و همچنین به حذف یارانه‌بگیران پردرآمد همچنین هزینه صدور شناسنامه پرداخت شده است.(ادامه)
میرکاظمی: تورم در سال آینده کاهشی خواهد بود
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولین وظیفه ما ایجاد فضایی امن است که همه مردم و فعالان اقتصادی در آن کار کنند و سرمایه‌ای خودشان را در میدان اقتصادی کشور وارد کنند.(ادامه)
افزایش ۳ تومانی قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱
شمال نیوز : در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، اپراتور‌ها موظف شدند قیمت پیامک را سه تومان افزایش داده و مبلغ حاصل از آن را برای حمایت از حقوق معلولان، کودکان کار و خیابان به خزانه‌داری کشور واریز کنند.(ادامه)
آب بهای پرمصرف‌ها ۱۵ درصد گران می‌شود
(ادامه)
افزایش مبلغ جرایم رانندگی
(ادامه)
مرگ کودک 5 ساله در اثر گازگرفتگی سگ ولگرد در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان / توانمند سازی ۸۳۲ نفر از بانوان فارغ التحصیل مازندران
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی، از تدوین سند ارتقای وضعیت زنان استان خبر داد و تصریح کرد: هدف نهایی این سند رسیدن به عدالت جنسیتی، ارتقا و بهبود وضعیت زنان از طریق آگاهی‌بخشی، توان‌بخشی و افزایش مشارکت‌پذیری آنان در عرصه‌های مختلف اجتماع است. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی از  وضعیت نابسامان جاده های مازندران انتقاد کرد .

انتقاد از وضعیت راههای مازندران به صحن علنی مجلس کشیده شد
شمال نیوز: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی از وضعیت نابسامان جاده های مازندران انتقاد کرد . (ادامه)
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، گفت: آن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان ما هستند. غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند/ دنبال تفرقه‌افکنی، ناامیدسازی و جذب نخبگان هستند
شمال نیوز: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه نظامی و امنیتی نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، گفت: آن‌ها به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه و ناامیدسازی و جذب نخبگان ما هستند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند. رئیسی: گره‌زدن اقتصاد کشور به غرب در دولت قبل همه را رنج می‌داد/ رشد اقتصادی ۸ درصدی در بودجه در نظر گرفته شده/ استقراض از بانک مرکزی خط قرمز ماست/ در اواخر دولت قبل برای ما هزینه‌ها و تعهداتی ایجاد کردند
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: امیدوارم با دقت نظری که نمایندگان بخصوص در کمیسیون تلفیق و صحن دارند بر غنای این لایحه و تبصره‌هایش بی‌افزایند.(ادامه)
اگر حقایق را روایت نکنید دشمن با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ اصرار دارم این دولت مسئله‌ تعرفه‌ پرستاری را به طور جدی دنبال کند/ در روایت سختی‌ کار پرستاران کمبود روایت هنری داریم ....(خبر)
(ادامه)
نماینده اصلاح طلب مازندران : افزایش قیمت‌ها غیرمنطقی و برای مردم زجرآور است
(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)
برگزاری پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب
(ادامه)
شمال نیوز: زمین مناسب برای توسعه برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران وجود ندارد. کمبود زمین برای توسعه شهرک های صنعتی مازندران نگران کننده است !
شمال نیوز: زمین مناسب برای توسعه برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری استان خبر داد.

برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری مازندران
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از برگزاری اولین پیش رویداد استارت آپ بهره وری استان خبر داد. (ادامه)
نمایندگان مجلس نباید ابایی از شفافیت داشته باشند و بهتر است به این مسئله توجه کنند که اگر مجلس در شفافیت پیش قدم باشد، ممکن است بتواند برخی از مجموعه‌ها و نهادها را هم ملزم به شفافیت کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم». مرعشی : تائید لاریجانی و جهانگیری هم تغییری در نتیجه انتخابات ایحاد نمی‌کرد
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم».(ادامه)
شمال نیوز : در روز‌های اخیر محمود واعظی در تماس تلفنی با فاطمی امین، ابقاء فامیلش -مدیرعامل شرکت ایران خودرو- را درخواست کرده است. تماس تلفنی رئیس دفتر حسن روحانی با وزیر ابراهیم رئیسی!
شمال نیوز : در روز‌های اخیر محمود واعظی در تماس تلفنی با فاطمی امین، ابقاء فامیلش -مدیرعامل شرکت ایران خودرو- را درخواست کرده است.(ادامه)
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت. تبریک فرمانده کل ارتش به فرمانده ناجا
ایرنا نوشت : فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی تبریک گفت.(ادامه)
مخالفت باهنر با طرح  شفافیت آرای نمایندگان مجلس مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس
مخالفت باهنر با طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس(ادامه)
شمال نیوز: شهرستان‌های آبی مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت کاهش یافت. کاهش تعداد شهرستان های آبی کرونایی در استان مازندران
شمال نیوز: شهرستان‌های آبی مازندران در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت کاهش یافت.(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.057 seconds.