.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
علائم پنهان کمبود ویتامین D
کانال تلگرامی تبیان اینفوگرافی درباره علائم کمبود ویتامین D و خطرات آن را منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ طلوع دیدنی آفتاب از زیباترین آبشار ایران
آبشار زمرد که به نگین استان گیلان معروف است یکی از زیباترین پدیده های گردشگری شهرستان تالش است که گردشگران و کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می کند.(ادامه)
دادستان کل کشور منصوب شد
با حکم رئیس دستگاه قضا، حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد به عنوان دادستان کل کشور منصوب شد(ادامه)
عکس | تغییر چهره وزیر ارتباطات دولت روحانی | آذری جهرمی را با تیپ متفاوت ببینید
محمدجواد جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین عکسی که از او در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده با سیبیل و موهایی کوتاه شده‌تر در محل کار جدیدش دیده می‌شود.(ادامه)
واضح‌ترین عکس گرفته شده از خورشید
اندرو مک کارتی ١۵٠ هزار عکس جداگانه از خورشید را به صورت عکس ٣٠٠ مگاپیکسلی در آورده و منتشر کرد.(ادامه)

 جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و گفتگو کردند. اقدام جالب نماینده بابل در وسط جلسه وزیر خارجه با نمایندگان مجلس + تصاویر
جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و گفتگو کردند. (ادامه)


ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند. جزئیات طرح پیشنهادی آمریکا برای مذاکرات با ایران
ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند.(ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی  و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد.




مراقب کارشناسان نفوذی در وزارت و سازمان بورس باشید / دولت قبلی، دنبال کودتای اقتصادی بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد. (ادامه)
بیانیه ۱۶۵ نماینده مجلس خطاب به رئیسی
۱۶۵ نماینده مجلس در بیانیه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی شدند.(ادامه)
مدیر کل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد. وزارت اطلاعات حساب بانکی ۷۰۰ فعال غیرمجاز بازار ارز را مسدود کرد
مدیر کل مبارزه با قاچاق معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات گفت: حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد.(ادامه)

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بحث افزایش حقوق‌ها در دولت همچنان در حال بررسی است و جمع‌بندی نشده اما پیشنهاد شده، میزان افزایش حقوق‌ها ۱۰ درصد متوسط رشد یابد، البته حقوق‌های پایین تر می‌تواند تا۳۰ درصد هم افزایش پیدا کند.
افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده حداقل ۱۰ درصد و حداکثر ۳۰ درصد گنجانده شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بحث افزایش حقوق‌ها در دولت همچنان در حال بررسی است و جمع‌بندی نشده اما پیشنهاد شده، میزان افزایش حقوق‌ها ۱۰ درصد متوسط رشد یابد، البته حقوق‌های پایین تر می‌تواند تا۳۰ درصد هم افزایش پیدا کند. (ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی کارگران اعلام شد
میزان حداقل عیدی کارگران در سال جاری برابر با دو برابر حداقل دستمزد و حداکثر رقم عیدی نیز برابر با سه برابر حداقل دستمزد خواهد بود.(ادامه)
قیمت انواع سکه و طلا امروز ۱۶ آذر +جدول
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اظهار اینکهو  نیازمند کارگزان جوان و انقلابی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران را از بین جوانان برای سمت های مختلف در استان برگزیند. استاندار مازندران : نیازمند کارگزاران جوان و انقلابی در مازندران هستیم / متأسفانه در برخی از دولت‌ها مانع ورود جوانان و عقب ماندگی حوزه اقتصادی شدند / جوان گرایی و نداشتن روزمه اجرایی دلایل تأخیر در انتصاب مدیران استانی است ....(خبر)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اظهار اینکهو نیازمند کارگزان جوان و انقلابی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران را از بین جوانان برای سمت های مختلف در استان برگزیند.(ادامه)
فیاضی:استقلال طلبی پیام مهم روز دانشجو است
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشجو دنبال نان و نام نیست، گفت: ظلم ستیزی و استقلال طلبی پیام مهم ۱۶ آذر است.(ادامه)
۲ برابر شدن تسهیلات بهسازی نانوایی‌ها
سقف تسهیلات بهسازی و نوسازی نانوایی ها از ۴۰۰ میلیون ریال به ۸۰۰ میلیون ریال افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید. فوت ۷۹ نفر در شبانه روز گذشته/مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
شمال نیوز: بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۳۵۶ نفر رسید. (ادامه)
دستگیری هکر‌های حرفه ای اینستاگرام
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲ هکر حرفه‌ای که از شهروندان در اینستاگرام کلاهبرداری می کردند، خبر داد.(ادامه)
رئیسی: عده‌ای در تلاشند همزمان با مذاکرات نرخ ارز را بالا ببرند / می‌خواهند کاری کنند که مذاکرات به اقتصاد گره بخورد / دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیرند
رئیسی که به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف رفته، گفت: خبر دقیق داریم عده‌ای شبانه روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته های خود را به ملت تحمیل کنند. (ادامه)
قیمت خودروهای داخلی و خارجی امروز ۱۶ آذر +جدول
قیمت خودرو، امروز در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با ثبات نسبی همراه است.(ادامه)
صادرات ۷۶ میلیون دلاری کالا از مازندران به عراق
۷۶ میلیون دلار کالا از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه از مازندران به عراق صادر شده است.(ادامه)
عکس/ مراسم روز دانشجو با حضور رییس‌جمهور
مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور رییس‌جمهور و با شعار صریح، شفاف، دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.(ادامه)
۳۸۲ دانشجو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از آموزش مهارتی به ۳۸۲ دانشجو خبر داد.(ادامه)
در اتاق گرم خوابیدن ممنوع
هورمونی که میل به خواب را افزایش می‌دهد، با کاهش دمای مرکزی بدن ما افزایش می‌یابد.(ادامه)
دلار و یورو در صرافی ملی امروز 16 آذر چند؟
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز 16 آذر 1400 (ادامه)
مهم‌ترین راه مبارزه با اُمیکرون مشخص شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره راه بسیار مهم پیشگیری و ابتلا به سویه جدید کرونا بنام اُمیکرون توضیحاتی داد.(ادامه)
محل برگزاری بازی پیکان-استقلال مشخص شد
محل برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و استقلال از هفته نهم لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
انتخابات موسسات و تشکل های قرآنی مازندران برگزار می شود
رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مازندران گفت: انتخابات موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان مازندران ۲۳ دیماه در قائمشهر برگزار می شود.(ادامه)
خارج شدن واحد ۲ بخار نیروگاه نکا از مدار
واحد ۲ بخار نیروگاه نکا بمنظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای از مدار تولید خارج شد.(ادامه)
تمدید ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا پایان آذر
ثبت نام نهضت ملی مسکن تا پایان آذرماه امسال تمدید شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.