.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران مطالبات معوق کارفرمایان به این سازمان را ۷۲۳ میلیارد تومان ذکر کرد. کارفرمایان مازندرانی ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای معوق دارند
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران مطالبات معوق کارفرمایان به این سازمان را ۷۲۳ میلیارد تومان ذکر کرد.(ادامه)
رقم سبد معیشت کارگران تعیین شد
مبلغ نهایی سبد معیشت خانوار، ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شد.(ادامه)
کارگرانی که کمتر از یک سال کار کرده اند چقدر عیدی میگیرند؟ +جدول
طبق قانون کار تمام کارگاه‌های مشمول قانون کار مکلفند به هر یک از کارگران معادل ۶۰ روز عیدی و پاداش پرداخت کنند. اما کارگر‌هایی که کمتر از یک سال کار کرده اند شرایطشان متفاوت است.(ادامه)
میزان عیدی کارگران و کارمندان چقدر است؟
امسال کارگران حدود ۳ تا ۴.۵ میلیون تومان و کارمندان کمتر از نصف این مقدار عیدی می‌گیرند. مهمترین علت این تفاوت ناشی از شرایط کار متفاوت آنهاست.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران چقدر است؟
حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۴ میلیون ۵۴۸ هزار تومان است. اگر در کارگاهی عیدی بالاتر از این حداکثر باشد، عرف کارگاه ملاک است.(ادامه)
حداقل و حداکثر عیدی امسال کارگران چقدر است؟
نماینده کارگران درشورای عالی کار گفت: حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان و حداکثر ۴میلیون ۵۴۸ هزار تومان است.(ادامه)
کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: وقتی عیدی به پایان سال موکول می‌شود نصف ارزش خود را از دست می‌دهد. اگر کارفرمایان این موضوع را مدنظر قرار بدهند و عیدی و پاداش را زودتر بپردازند، بهتر است.(ادامه)
زمان اعلام نتیجه ثبت‌نام برای کمک هزینه معیشتی
سخنگوی ستاد طرح معیشتی خانوار گفت: نتیجه ثبت‌نام‌ها برای دریافت کمک هزینه معیشتی خانوار تا سه هفته آینده اعلام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر باقری گفت : طبق قانون جامع معلوان، معافیتی برای جذب افراد دارای معلولیت در کارگاه های بخش خصوصی قائل شده است و کارفرمایان از پرداخت بیمه سهم کارفرما معاف هستند.
.... مازندران 36 هزار معلول مستمری بگیر دارد / نگهداری 6 هزار معلول در مراکز روزانه و شبانه روزی مازندران
شمال نیوز : دکتر باقری گفت : طبق قانون جامع معلوان، معافیتی برای جذب افراد دارای معلولیت در کارگاه های بخش خصوصی قائل شده است و کارفرمایان از پرداخت بیمه سهم کارفرما معاف هستند. ....(ادامه)
4 انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای عادل دهدشتی را به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی، رضا معینی را به عنوان مدیرکل وصول حق بیمه، روزبه کردونی را به عنوان رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و دکتر محمدمهدی سپهری را به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین منصوب کرد.(ادامه)
سبد معاش از ۸ میلیون تومان گذشت + نمودار
سبد معاش خانوارهای کارگری در شهریور ماه با ۴۸۹ هزار تومان افزایش، از مرز ۸ میلیون تومان عبور کرد. (ادامه)
خوشبینانه‌ترین تحلیل از عملکرد دستگاه‌های مسئول این است که در تحلیل مسائل زنان دچار اختلال محاسباتی هستند. معاونت امور زنان و خانواده بهتر است همان شاخص‌های عدالت جنسیتی مصوب خود را اجرا نماید؛ «نرخ مشارکت زنان در فعالیت‌های ورزش همگانی»، «درصد باشگاه‌های فعال در حوزه زنان به کل باشگاه‌های فعال» و «متوسط زمان اختصاص یافته به فعالیت‌های ورزشی روزانه به تفکیک جنس» تنها بخشی از شاخص‌های عدالت‌ جنسیتی است.
ورزشگاه برای زنان یا زنان برای ورزشگاه؟!(يادداشت)
خوشبینانه‌ترین تحلیل از عملکرد دستگاه‌های مسئول این است که در تحلیل مسائل زنان دچار اختلال محاسباتی هستند. معاونت امور زنان و خانواده بهتر است همان شاخص‌های عدالت جنسیتی مصوب خود را اجرا نماید؛ «نرخ مشارکت زنان در فعالیت‌های ورزش همگانی»، «درصد باشگاه‌های فعال در حوزه زنان به کل باشگاه‌های فعال» و «متوسط زمان اختصاص یافته به فعالیت‌های ورزشی روزانه به تفکیک جنس» تنها بخشی از شاخص‌های عدالت‌ جنسیتی است. (ادامه)
تأسیس شعبه مستقل حقوقی در دادگستری برای کانون‌های تبلیغاتی مازندران
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کانون‌های آگهی تبلیغاتی مازندران گفت: کانون‌های تبلیغاتی دارای شعبه مستقل حقوقی در دادگستری مازندران شدند.(ادامه)
آموزش و نظارت؛ دو مؤلفه کاهش حوادث کارگری
مسؤول انجمن صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی مازندران گفت: آموزش و نظارت می‌تواند در کاهش حوادث کارگری کارساز و تأثیرگذار باشد.(ادامه)
تعطیلی 11 کارگاه معدنی در مازندران
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از تعطیلی 11 کارگاه معدنی(تونل) به دلیل عدم رعایت موازین ایمنی از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.(ادامه)

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر با اشاره به رکود بازار طلا، گفت: میزان حباب سکه کاهش زیادی یافته به طوری که اکنون حباب سکه به حدود ۷۰ هزار تومان رسیده و در حال نزدیک شدن به صفر است. حباب سکه طلا به مرز صفر نزدیک شد
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان طلا و جواهر با اشاره به رکود بازار طلا، گفت: میزان حباب سکه کاهش زیادی یافته به طوری که اکنون حباب سکه به حدود ۷۰ هزار تومان رسیده و در حال نزدیک شدن به صفر است.(ادامه)
کاهش 60 درصدی حوادث منجر به فوت در معادن کشور
مدیرکل بازرسی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از کاهش 60 درصدی حوادث منجر به فوت در معادن کشور در سال گذشته در مقایسه با سال قبل خبر داد. (ادامه)
جزئیات دریافت مقرری بیمه بیکاری
(ادامه)
تعامل اتاق های بازرگانی همکاری های اقتصادی خزر را افزایش می دهد
نماینده اتاق بازرگانی جمهوری آذربایجان، تعامل بین اتاق های بازرگانی را در افزایش همکاری های اقتصادی حاشیه دریای خزر موثر دانست.(ادامه)
زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
سرپرست سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق مستمری‌بگیران و بازنشستگان این سازمان از ماه جاری خبر داد.(ادامه)
قراردادهای سفیدامضاء منجر به عدم امنیت شغلی کارگران شده است
نایب رئیس مجمع نمایندگان کارگران مازندران گفت: قراردادهای موقت و سفید امضاء منجر به عدم امنیت شغلی کارگران شده است.(ادامه)
روحانی: قطعاً آمریکا را به زانو در می‌آوریم/ قیمت ارز کاهش می‌یابد/ نمی‌گذاریم تصمیم آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران به نتیجه برسد؛ ماه‌های آینده خواهند دید (خبر)
(ادامه)
کارگران فردا تعطیلند
تمام کارگران و کارکنان مشمول قانون کار فردا، چهارشنبه به مناسبت روز کارگر تعطیل هستند و در صورت اشتغال در این روز باید مشمول اضافه کار روز تعطیل شوند.(ادامه)
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی در کشور ما برعکس جهان موفقیت نداشته است، گفت: وقتی قانون می‌نویسیم اما به درستی اجرا نمی‌شود یا تفسیر به رای صورت می‌گیرد، نتیجه خصوصی‌سازی، اخراج‌های گسترده و سوله‌های خالی از کار و تولید می‌شود. یک نماینده مجلس:خصوصی‌سازی با رانت و فساد همراه بود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خصوصی‌سازی در کشور ما برعکس جهان موفقیت نداشته است، گفت: وقتی قانون می‌نویسیم اما به درستی اجرا نمی‌شود یا تفسیر به رای صورت می‌گیرد، نتیجه خصوصی‌سازی، اخراج‌های گسترده و سوله‌های خالی از کار و تولید می‌شود.(ادامه)
اما روی دیگر سکه که به چالش بزرگ دیگری در گیلان و شمال مبدل شده، بحث مهاجرت بر اثر کم‌آبی است. درحالی که مسئولان عملا فاقد راه‌حل برای مهار جابجایی بی‌رویه جمعیت در کشور هستند، شاید انتقال آب دریا تنها نکته مثبتی که می‌تواند داشته باشد اینکه شیب این مهاجرت گسترده و سرازیرشدن جمعیت از نواحی دچار بحران آب به گیلان و سایر استان های شمالی را کمتر کند. دو روی سکه انتقال آب کاسپین(ديدگاه)
اما روی دیگر سکه که به چالش بزرگ دیگری در گیلان و شمال مبدل شده، بحث مهاجرت بر اثر کم‌آبی است. درحالی که مسئولان عملا فاقد راه‌حل برای مهار جابجایی بی‌رویه جمعیت در کشور هستند، شاید انتقال آب دریا تنها نکته مثبتی که می‌تواند داشته باشد اینکه شیب این مهاجرت گسترده و سرازیرشدن جمعیت از نواحی دچار بحران آب به گیلان و سایر استان های شمالی را کمتر کند.(ادامه)
عیدی کارگران چه زمانی باید پرداخت شود؟
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به اینکه حداقل عیدی کارگران ۲میلیون و۲۲۸ هزار تومان و حداکثر عیدی کارگران ۳میلیون و ۳۴۲ هزار تومان است گفت: کارفرمایانی که از نقدینگی برخوردارندعیدی را با حقوق بهمن ماه پرداخت می کنند.(ادامه)
کارگران ایرانی کمترین حقوق را در دنیا می‌گیرند
تسنیم نوشت: کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به عدم تناسب حقوق دریافتی کارگران با مخارج و هزینه‌های زندگی‌شان گفت: حقوق کارگران ایرانی، جزو پایین‌ترین حقوق‌های پرداختی به قشر کارگر در دنیا است. (ادامه)
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه از کارفرمایان استان مازندران 500 میلیارد تومان مطالبه دارم، گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی از حق قانونی خود برای دریافت مطالبات در راستای تعامل با ارگان‌ها استفاده نمی‌کنیم. طلب 500 میلیاردی تامین اجتماعی از کارفرمایان مازندران
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه از کارفرمایان استان مازندران 500 میلیارد تومان مطالبه دارم، گفت: به دلیل مشکلات اقتصادی از حق قانونی خود برای دریافت مطالبات در راستای تعامل با ارگان‌ها استفاده نمی‌کنیم.(ادامه)
تعیین چارچوب حقوق سال ۹۸ کارگران
وزیر رفاه در مورد تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده گفت: چارچوب کلی آن تا حدودی تعیین شده است.(ادامه)
احتمال افزایش ۲۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۹۸
یک کارشناس حوزه کار گفت: تکلیف تعیین دستمزد سال آینده کارگران را ماده ۴۱ قانون کار روشن می‌کند. وی پیش‌بینی کرد که حداقل مزد کارگران در سال آینده ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.