.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بالاترین حقوق را کدام مدیران می‌گیرند؟
بررسی حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۵، از این حکایت دارد که مدیران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشیمی بیشترین حقوق را در کشور دریافت می‌کنند. (ادامه)
شمال نیوز: نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات 16 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می شود.

برگزاری نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات در مازندران
شمال نیوز: نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات 16 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می شود. (ادامه)
طرح کارورزی دانش آموختگان در مازندران اجرا می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره کانون کارفرمایان مازندران با انتقاد از اعلام نادرست آمار اشتغال در مازندران گفت:هیچ سامانه‌ای برای ثبت کارگران اخراجی وجود ندارد..... آمار نادرست اشتغال در مازندران/ هیچ سامانه‌ای برای ثبت کارگران اخراجی وجود ندارد
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره کانون کارفرمایان مازندران با انتقاد از اعلام نادرست آمار اشتغال در مازندران گفت:هیچ سامانه‌ای برای ثبت کارگران اخراجی وجود ندارد.....(ادامه)
وضعیت کارگران بهبود یابد
نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بر بهبود وضعیت کارگران در کشور تاکید کرد.(ادامه)
در محل کار هرگز این ۷ موضوع‌ را در گوگل جست‌وجو نکنید!
بهتر است جست‌وجوهای عجیب و غریب خود را محدود به کامپیوتری کنید که در منزل دارید. در محیط کار بهتر است فقط و فقط به فکر کار باشید و از جست‌وجوی موضوعاتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، اجتناب کنید.(ادامه)
اخراج 400 کارگر و کارمند بهشهر در سال جاری
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بهشهر گفت: در سال جاری 435 نفر از کارگران و کارکنان از 146 واحد صنفی، تولیدی، صنعتی، خدماتی، تعاونی، کشاورزی و دامداری شهرستان اخراج شدند که از این تعداد 61 نفر به چرخه کار بازگشتند. (ادامه)
رقم هزینه سبد معیشت خانوارهای کارگری اعلام شد/حداقل مزد کارگران ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
(ادامه)
جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان
در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم موضوع عیدی و پاداش آخر سال به دغدغه کارمندان،کارگران و بازنشستگان و مستمری بگیران تبدیل شده و جزییات افزایش آن را با وسواس پیگیری می‌کنند.(ادامه)
استان مازندران رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای کشور شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های راهسازی در استان، گفت: مازندران رتبه سوم کاهش تلفات جاده‌ای کشور شد.(ادامه)
نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی در برنامه ششم
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: حقوق تمامی کارمندان و کارگران براساس ۲ سال آخر خدمت محاسبه می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: بیاییم بعد از سالها که حمایت از معلولین را فریاد زدیم از امروز کرامت آنان را در نظر داشته و با حفظ شان و جایگاه آنان با دادن مسولیتها و فراهم آوردن بستر رشد و شکوفایی آنان میدان عمل را به آنان سپرده که قطعا معلولین نشان دادند در هر جایگاهی قرار گیرند باعث سرافرازی و افتخار هستند . ضرورت تغییر ساختار و اصلاح نگاه جامعه نسبت به معلولین
شمال نیوز: بیاییم بعد از سالها که حمایت از معلولین را فریاد زدیم از امروز کرامت آنان را در نظر داشته و با حفظ شان و جایگاه آنان با دادن مسولیتها و فراهم آوردن بستر رشد و شکوفایی آنان میدان عمل را به آنان سپرده که قطعا معلولین نشان دادند در هر جایگاهی قرار گیرند باعث سرافرازی و افتخار هستند . (ادامه)
کارت سوخت حذف شد
مجلس شورای اسلامی با حذف بند ح تبصره 14 قانون بودجه 1395 به بحث‌های مربوط به حذف یا تداوم کارت سوخت پایان داد.(ادامه)
شمال نیوز : خاکزادیان یادآور شد: تولیدکنندگان واقعی از سیاست‌های راهبردی دور نگه داشته شدند تا جایی که تشکل‌های تولیدی توسط مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به سیستم‌های فرمایشی مد نظر استاندار تبدیل شده است و نقش کبریت‌های بی‌خطر را برای دولت بازی می‌کنند..... ستاد تسهیل استانداری فرمایشی است !
شمال نیوز : خاکزادیان یادآور شد: تولیدکنندگان واقعی از سیاست‌های راهبردی دور نگه داشته شدند تا جایی که تشکل‌های تولیدی توسط مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به سیستم‌های فرمایشی مد نظر استاندار تبدیل شده است و نقش کبریت‌های بی‌خطر را برای دولت بازی می‌کنند.....(ادامه)
فراموشی کامل پرداخت 30 درصد یارانه بخش تولید
(ادامه)
مدیری که در ۳ ماه حقوق ۳۰ سال یک کارگر ساده را گرفت
درحالی با هزار کش‌وقوس حداقل حقوق کارگران در سال۹۵ با ۱۴درصد افزایش به ۸۱۲هزار تومان رسید و دولت اعلام کرد توان افزایش بیش از این را ندارد که بر اساس فیش حقوق منتشر شده ، یک مدیر ارشد بیمه مرکزی در سه ماه، حقوق ۳۰ ماه یک کارگر ساده را دریافت می کند. (ادامه)
عکس‌العمل استاندار مازندران برای شنیدن درد و دل‎های یک کارگر
(ادامه)
همایش تجلیل از مقام كارگر درشركت صنایع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت.
آمریکا "ایران هراسی" می‌کند تا با ایران معامله نشود
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از کارگران فرمودند: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ حوادث مهم انقلاب و بعد از انقلاب حضور داشت. (ادامه)
درخواست وزیر صنعت از سازمان تامین اجتماعی
از سازمان تامین اجتماعی درخواست می کنیم به علت بدهی کارگاهها، بیمه کارگران را قطع نکند.(ادامه)
شمال نیوز : افزایش حقوق به صورت سالیانه به منظور رعایت عدالت روالی است که در مناطق مختلف دنیا بنا به شرایط اقتصادی هر کشور اجرا میشود که میزان آن باید بتواند میزان تورم موجود در هر کشور را جبران کند..... تفاوت غیرمنصفانه میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان !
شمال نیوز : افزایش حقوق به صورت سالیانه به منظور رعایت عدالت روالی است که در مناطق مختلف دنیا بنا به شرایط اقتصادی هر کشور اجرا میشود که میزان آن باید بتواند میزان تورم موجود در هر کشور را جبران کند.....(ادامه)
عضو شورای اصناف کشور، از ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در استان مازندران خبر داد.

ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در مازندران
عضو شورای اصناف کشور، از ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در استان مازندران خبر داد. (ادامه)
جزییات 4 دریافتی جدید دستمزد 95
در حالی بسته جدید دستمزد سال ۹۵ شاغلان اجرایی می‌شود که آنها امسال تغییرات چندانی را در فیش‌های حقوق خود احساس نخواهند کرد و حداقل بگیران برای هر ساعت کار نهایتا ۳۶۹۳تومان می‌گیرند. (ادامه)
10 شغل پردرآمد IT در سال 2016
(ادامه)
حق بیمه‌های سال 95 مشخص شد
در حالی افزایش حقوق امسال مشمولان قانون کار اجرایی خواهد شد که به گفته مقامات کارگری فاصله بین هزینه و دریافتی خانوارهای کارگری به بیش از ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است. (ادامه)
احتمال افزایش 107 هزار تومانی دستمزد 95
با اعلام نرخ تورم بهمن ماه به میزان ۱۱.۸ درصد که ملاک اصلی شورای عالی کار در تعیین میزان افزایش حداقل مزد سال آینده است، رشد پایه حقوق‌ها در سال ۹۵ رقمی بین ۸۴ تا ۱۰۷ هزار تومان خواهد بود. (ادامه)
زمان تعیین دستمزد ۹۵ کارگران
بنابر اعلام دو مقام کارفرمایی کشور، پس از بررسی هزینه سبد مصرفی کارگران در جلسه فردای کمیته مزد، برای جلوگیری از بهره‌برداری سیاسی تعیین دستمزد سال ۹۵ کارگران به پس از انتخابات ۷ اسفند موکول خواهد شد. (ادامه)
دستور جدید درباره حقوق کارمندان دولت
ديوان عدالت اداري در حکمي دولت را مکلف کرد تا مابه التفاوت افزايش نرخ تورم و نرخ حقوق سال هاي ۸۹ تا ۹۳ را به کارمندان دولت پرداخت کند و اين موضوع را در حقوق بازنشستگي نيز منظور کند. (ادامه)
مبلغ عیدی امسال کارگران چقدر است؟
به‌زودی پرداخت عیدی ۱۳ میلیون شاغل مشمول قانون کار به مبلغ ۱۴۲۴۰۰۰ تومان تا نهایتا ۲۱۳۶۰۰۰ تومان آغاز می‌شود که البته رقمی بین ۲۷۴۰۰ تا ۹۸۴۰۰ تومان هم به عنوان مالیات از آن کسر خواهد شد. (ادامه)
کاهش ساعت کاری زنان
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.