.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خبر جدید درباره افزایش‌حقوق بازنشستگان
مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، از اعمال افزایش‌حقوق بازنشستگان در صورت تصویب در هیات دولت در واریزی خرداد خبر داد.(ادامه)
زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
حیدر قاسمی اظهارداشت: دولت هم به واسطه کاهش درآمدهای نفتی با کمبود درآمدها مواجه است و سازمان برخی مشکلات علوم پزشکی را در این شرایط پرداخت کرد که جای تقدیر دارد.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیحاتی داد.
نحوه دریافت وام ۱۲ میلیونی کارفرمایان آسیب دیده از کرونا + راهنمای تصویری
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کار درباره نحوه دریافت وام ۱۲ میلیون تومانی ویژه کارفرمایان آسیب دیده از کرونا توضیحاتی داد. (ادامه)
وعده‌های دولت روحانی؛ ملت ایران! یادتان هست؟
فردا سومین سالگرد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و عملاً دولت تدبیر و امید به ریاست حجت‌الاسلام روحانی وارد سال پایانی عمر خود خواهد شد.(ادامه)
وثیقه وام ۱۲ تا ۲۰۰ میلیونی کرونا چیست؟
میزان وثایق کارفرمایانی که خواستار تسهیلات کرونا هستند، متناسب با میزان وام متفاوت است. اما پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۲میلیون تومان با ارائه سفته متقاضی نیازی به ضامن ندارد.(ادامه)
اعلام جزئیات وام کرونایی/ وام تا سقف ۱۲ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد
(ادامه)
وام کرونایی تا سقف ۱۲ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد + جزئیات
(ادامه)
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند. نحستین نشست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد/. اعلام موجودیت اولین فراکسیون مجلس+ اسامی
نخستین نشست هم اندیشی فراکسیون کارگری مجلس یازدهم برگزار شد و منتخبان مردم در این نشست به هم‌اندیشی درباره حل مسائل و مشکلات کارگران در مجلس آینده پرداختند.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام وام کرونا در سامانه کارا از فردا چهارشنبه
(ادامه)


رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است. تولید خوب اقتصاد را درمقابل ویروس‌های مهاجم ایمن می‌کند / حقوق نیروی کار باید رعایت شود / ثبات اشتغال و امنیت شغلی از مسایل بسیار مهم است(خبر)
رهبر انقلاب در این دیدار مجازی با اشاره به حقوق کارگران فرمودند: امنیت شغلی، مسئله‌ی بیمه، مسئله‌ی آموزش، مسئله‌ی خدمات رفاهی، مسئله‌ی بهداشت و درمان، اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است.(ادامه)
کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند. بیانیه بابایی کارنامی به مناسبت هفته کارگر.
کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند.(ادامه)
زمان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
مشاور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت که برای افزایش حقوق بازنشستگان رایزنی‌های لازم با هیات وزیران انجام خواهد شد و نحوه و میزان پرداخت افزایش حقوق‌ها تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف می‌شود.(ادامه)
ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام
شمال نیوز: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان را استخدام می‌کنند، خبر داد.(ادامه)
ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان را استخدام می‌کنند، خبر داد.(ادامه)
بخشنامه دستمزد سال ۹۹ ابلاغ شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبه شورای عالی کار در خصوص تعیین حداقل مزد کارگران در سال 1399 را به کلیه کارفرمایان و کارگاه­های مشمول قانون کار ابلاغ کرد . (ادامه)
دستمزد ٩٩ کارگران بازنگری می‌شود
با بالا گرفتن انتقادها نسبت به تعیین دستمزد ٩٩ کارگران، جلسات بازنگری با حضور نمایندگان کارگری و کارفرمایی در این خصوص شروع شده است.(ادامه)
نامه سرگشاده جمعی از فعالین کارگری گیلان به رهبر انقلاب
جمعی از فعالین جامعه کارگری طی نامه ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب خواستار افزایش دستمزد کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شدند(ادامه)
سی نکته درباره حداقل دستمزد کارگران
محمد فاضلی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در یادداشتی درباره‌ی حداقل دستمزد کارگران در کانال شبکه توسعه نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!.... صدای مظلومیت کارگران به گوش دولت مردان نمی رسد / سفره کارگران و بازنشستگان باز هم خالی تر خواهد شد!
شمال نیوز : وی گفت:امسال نیز تعیین مزد مانند سال های گذشته با رضایت نمایندگان کارگران در جلسه تعیین مزد سال ۹۹ همراه نبود و فقط با امضا و تائید کارفرمایان و دولت که خود بزرگترین کارفرما در کشور است به تصویب رسید!....(ادامه)
ترخیص ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های مازندران
شمال نیوز: ۱۳۵ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان‌های مازندران مرخص شدند.(ادامه)
پرداخت تسهیلات و بسته‌های حمایتی به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی
(ادامه)
چهارمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ٩٩ امشب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده کارگران، کارفرمایان در محل این وزارتخانه برگزار و افزایش .... حداقل دستمزد کارگران مشخص شد/ اعلام جزییات
چهارمین جلسه شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ٩٩ امشب با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده کارگران، کارفرمایان در محل این وزارتخانه برگزار و افزایش ....(ادامه)
شمال نیوز: رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل از کمک حدود ۵/۵ میلیارد ریالی اعضای این انجمن برای خرید تجهیزات درمانی در این شهر خبر داد. کمک ۵/۵ میلیاردی انجمن انبوه سازان آمل برای تهیه تجهیزات بیمارستانی
شمال نیوز: رییس انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن شهرستان آمل از کمک حدود ۵/۵ میلیارد ریالی اعضای این انجمن برای خرید تجهیزات درمانی در این شهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز :  وی ادامه داد: این اختلاف زیاد در دریافتی حقوق نشان از این است که کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز فقط تلاش می کنند که زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند..... دریابیگی : وعده های دولت در حد شعار باقی مانده است
شمال نیوز : وی ادامه داد: این اختلاف زیاد در دریافتی حقوق نشان از این است که کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی امروز فقط تلاش می کنند که زنده بمانند نه اینکه زندگی کنند.....(ادامه)
درخواست بازنشستگان تامین‌اجتماعی از مقام معظم رهبری
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، به در خواست بازنشستگان از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بازنشستگان تامین اجتماعی خواهان رفع تبعیض ها و پرداخت بدهی دولت و همسان سازی حقوق هستند.(ادامه)
مسئولیت دیه کارکنان مبتلا به کرونا به عهده کارفرمایان نیست
(ادامه)
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد. توضیحات نماینده کارگری کمیته دستمزد درباره مزد۹۸
یکی از اعضای کمیته دستمزد شورای عالی کار می‌گوید کارگران به هیچ عنوان حاضر نیستند قانون کار را نادیده بگیرند و حداقل دستمزد جدا از میزان دریافتی کارگران باید براساس نرخ تورم مصوب یعنی ۳۴ درصد افزایش یابد.(ادامه)

اگر ادارات باز شوند، ناگزیر حمل و نقل عمومی باید فعال شود، کارمندان سر کار بروند، ارباب رجوع به ادارات مراجعه کنند... آنگاه کرونا با سرعتی نجومی در جامعه پخش می شود و سونامی ابتلا و مرگ فرا می رسد. قرنطینه نکردید! لااقل این طرح سه ماده ای را اجرا کنید(يادداشت)
اگر ادارات باز شوند، ناگزیر حمل و نقل عمومی باید فعال شود، کارمندان سر کار بروند، ارباب رجوع به ادارات مراجعه کنند... آنگاه کرونا با سرعتی نجومی در جامعه پخش می شود و سونامی ابتلا و مرگ فرا می رسد.(ادامه)
علی بابایی کارنامی گفت:نباید جلسات مربوط به تعیین مزد سال آینده و تصمیم گیری برای حدود ۳۰ میلیون نفر در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شد تا شاهد یکی دیگر از بی برنامگی ها و روزمرگی‌های دولت نباشیم. دولت در بحث تعیین مزد کارگری بی برنامه عمل کرد/کارگران با بیشترین کار از حداقل های مزدی هم برخوردار نیستند
علی بابایی کارنامی گفت:نباید جلسات مربوط به تعیین مزد سال آینده و تصمیم گیری برای حدود ۳۰ میلیون نفر در آخرین چهارشنبه سال برگزار می‌شد تا شاهد یکی دیگر از بی برنامگی ها و روزمرگی‌های دولت نباشیم.(ادامه)
نامه سرگشاده اصحاب رسانه گیلان خطاب به استاندار
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.