.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند. ۶۱ درصد جمعیت مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از کل جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان، حدود دو میلیون نفر زیر پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که ۶۱ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند. بابایی کارنامی : تورم دارد مدیریت می‌شود و افزایش نداشته است !!!
شمال نیوز : نماینده ساری گفت: در حال حاضر حداقل کاری که دولت می‌تواند انجام دهد این است که با استفاده از قانونی که ما در مجلس مصوب کردیم، حدود ۱۵ قلم از کالاهای اساسی را به صورت کالابرگ الکترونیک، بن کالا یا حتی غیرالکترونیک با قیمت مصوب به دست کارگران برساند.(ادامه)
سیمان گران شد/ جدول قیمت جدید
در سال ۱۴۰۲ تقاضا در بازار سیمان اضافه شده که به دلیل سرعت گرفتن پروژه‌های عمرانی و همچنین افزایش ساخت و ساز است و همین امر موجب افزایش قیمت کالا شده است و هم اکنون با عرضه متناسب با نیاز، در حال تامین نیاز بازار هستیم.(ادامه)
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود. مضرات استفاده مداوم از هوش مصنوعی برای سلامت فرد
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود.(ادامه)
مینی تراکتور چند منظوره با طراحی کاملا ایرانی که در شهرستان بابل ساخته شده بود رونمایی گردید. رونمایی از اولین مینی‌تراکتور ساخته شده در بابل
مینی تراکتور چند منظوره با طراحی کاملا ایرانی که در شهرستان بابل ساخته شده بود رونمایی گردید.(ادامه)
سامانه ی جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد. سامانه جستجوی شغل رونمایی شد
سامانه ی جستجوی شغل با هدف اتصال کارجو به کارفرما توسط وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر گفت : همه امید کارگران و کارفرمایان شریف به آیت الله رئیسی است تا با اجرای برنامه های امید آفرین خود گام های موثری را در راستای اعتلای جایگاه آنان بردارد . آیت الله دکتر رئیسی امید کارگران و کارفرمایان است
شمال نیوز : رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر گفت : همه امید کارگران و کارفرمایان شریف به آیت الله رئیسی است تا با اجرای برنامه های امید آفرین خود گام های موثری را در راستای اعتلای جایگاه آنان بردارد .(ادامه)
معاون روابط کار وزارت کار گفت: اصلاح بعضی از قوانین کار با هدف تامین امنیت شغلی کارگران به مجلس ارائه شده است، در این راستا کارفرمایان دیگر حق اخذ سفته و چک از کارگران را ندارند. اخذ چک و سفته از کارگران توسط کارفرمایان ممنوع می‌شود
معاون روابط کار وزارت کار گفت: اصلاح بعضی از قوانین کار با هدف تامین امنیت شغلی کارگران به مجلس ارائه شده است، در این راستا کارفرمایان دیگر حق اخذ سفته و چک از کارگران را ندارند.(ادامه)
شمال نیوز : نرخ بیکاری در شهرستان آمل به کمترین میزان ممکن طی ۵ سال اخیر و نیز کمترین نرخ بیکاری در مازندران رسید. آمل کمترین نرخ بیکاری در مازندران را به دست آورد
شمال نیوز : نرخ بیکاری در شهرستان آمل به کمترین میزان ممکن طی ۵ سال اخیر و نیز کمترین نرخ بیکاری در مازندران رسید.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت. اعمال افزایش حقوق ۱۴۰۲ برای کارگران و بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، طبق قانون مصوب مجلس صورت گرفت.(ادامه)
اعمال افزایش حقوق‌ ۱۴۰۲برای کارگران و بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش حداقل ۲۷ درصدی حقوق در سال جاری در احکام کارگران بخش خصوصی و دولتی اعمال شده گفت: پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با اعمال افزایش، صورت گرفت.(ادامه)

افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت. نرخ «حق بیمه» امسال تامین اجتماعی اعلام شد
افزایش ۲۷ درصدی حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۲ در آخرین روز سال گذشته به تصویب شورای عالی کار رسید و بر این اساس حداقل دستمزد در سال جاری از چهار میلیون و ۱۷۹ هزار تومان به پنج میلیون و ۳۰۷ هزار و ۳۳۰ تومان افزایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت. احتمال افزایش حداکثر ۲۴ درصدی حقوق کارگران
جلسه شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی از صبح جمعه ۲۶ اسفند تا یک بامداد شنبه ۲۷ اسفند به طول انجامید و بدون نتیجه پایان یافت.(ادامه)
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است. تکلیف دستمزد کارگران پس از ۱۵ ساعت چانه‌زنی چه شد؟/ توضیح وزیر کار درباره رقم نهایی دستمزد و سبد معیشت
وزیر کار گفت: هنوز با وجود مذاکرات سه جانبه نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت، سبد معیشت کارگران و حداقل مزد ۱۴۰۲ تعیین نشده است.(ادامه)
مسموم سازی ، انتقام از آینده سازان پیشرفت ایران
(ادامه)
کارگران امسال چقدر عیدی می گیرند؟
مبنای محاسبه عیدی کارگران مطابق قانون کار به شرط داشتن یک سال سابقه کار,معادل ۶۰روز آخرین مزد ‌است که مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل ۹۰ روز حداقل مزد روزانه قانونی تجاوز کند.(ادامه)
عیدی کارگران در سال ۱۴۰۱ چگونه محاسبه می شود؟+اینفوگرافیک
تمام کارکنان مشمول قانون کار که طبق تعریف این قانون «کارگر» شناخته می‌شوند، مشمول عیدی و پاداش پایان سال هستند. مبنای پرداخت عیدی کارگران با یک سال کامل پرداخت حق بیمه در محل کار خود، حداکثر ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان و حداقل ۸ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.(ادامه)
 مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است.

فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است. (ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۲ چقدر باید باشد؟
افزایش حقوق و دستمزد و رابطه آن با تورم، تیغی دو لبه است زیرا با افزایش حقوق و دستمزد، هزینه تمام‌شده کالاها افزایش می‌یابد و به‌دنبال آن، مجدداً شاهد افزایش تورم خواهیم بود.(ادامه)
عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود. دولت شب عید بازنشستگان را شیرین کرد | واریز ۱۲ میلیون میلیون تومان عیدی به حساب این بازنشستگان تأمین اجتماعی | زمان پرداخت دقیق عیدی بازنشستگان
عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود.(ادامه)
معاون روابط کار وزارت تعاون، ‌ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد. کسانی که بیمه تامین اجتماعی هستند بخوانند | عیدی بیمه شدگان تامین اجتماعی تغییر کرد
معاون روابط کار وزارت تعاون، ‌ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم.
پاسخ وزیر کار درباره افزایش سن بازنشستگی و زمان تعیین دستمزد سال آینده کارگران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم. (ادامه)
مبلغ عیدی کارگران امسال چقدر است؟
بر اساس قانون کار، حداقل عیدی پرداختی به کارگران در سال ١۴٠١ بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان است.(ادامه)
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد. کدام کارفرمایان از پرداخت حق بیمه معاف شدند؟
کارفرمایانی که نیروی کار خود را از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب کنند، تا دو سال از معافیت حق بیمه سهم کارفرما برخوردار خواهند شد.(ادامه)
ما کجای این صحنه ایستاده‌ایم؟(يادداشت)
(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دشمن درپی فرار سرمایه‌گذاران از کشور است گفت:کامیون داران مازندرانی به سینه معاندان دست رد زدند. دست رد کامیونداران مازندران به سینه معاندان
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دشمن درپی فرار سرمایه‌گذاران از کشور است گفت:کامیون داران مازندرانی به سینه معاندان دست رد زدند.(ادامه)
ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دشمن درپی فرار سرمایه‌گذاران از کشور است گفت:کامیون داران مازندرانی به سینه معاندان دست رد زدند. دست رد کامیونداران مازندران به سینه معاندان
ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دشمن درپی فرار سرمایه‌گذاران از کشور است گفت:کامیون داران مازندرانی به سینه معاندان دست رد زدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.