.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. تیشه دلالان به ریشه توت فرنگی/ اختلاف قیمت از مزرعه تا سبد خرید
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. (ادامه)
استان‌های مشمول طرح یارانه دستمزد کدامند؟
آخرین گزارش اجرای طرح یارانه دستمزد نشان می‌دهد که تا پایان اسفند ۱۳۹۹ جمعا ۲۸ هزار و ۷۰۰ داوطلب جویای کار واجد شرایط در این طرح ثبت نام کرده و ۲۲ هزار و ۱۹۸ نفر از این تعداد موفق به عقد قرارداد همکاری شده اند؛ همچنین ۵۲۴۱ بنگاه اقتصادی اقدام به پذیرش نیروی کار مورد نیاز کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ،  روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد  ! .... آقای نوبخت! اگر «مازندرانی» بودید باید روزی ده بار سر به دیوار می‌کوبیدید !
شمال نیوز : خدا را شکر کنیم که محمدباقر نوبخت اهل مازندران نیست که در آن صورت و از مشاهده بی‌عملی مدیران کم کار مازندران ، با این همه پروژه نیمه تمام ، روزی ده بار لازم می‌شد سر به دیوار بکوبد ! ....(ادامه)
بعد از آنکه آخرین لایحه بودجه دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، برخی کارشناسان از انجام اصلاحات ساختار بودجه و ارتقا شفافیت و حذف‌ رانت‌های پنهان و پیدای آن توسط دولت ناامید شدند ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
جزئیات عیدی امسال کارگران اعلام شد
مطابق قانون کار حداقل عیدی کارگران برای یک سال کار حداقل معادل ۶۰ روز و حداکثر ۹۰ روز است، بر این اساس امسال حداقل عیدی پرداختی به کارگران بین سه میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تا پنج میلیون و ۷۳۱ هزار تومان خواهد بود.(ادامه)
مازندران با کمترین تنش کارگری و کارفرمایی
تنش‌های کارگران و کارفرمایان در مازندران به حداقل خود رسیده است.(ادامه)
عیدی امسال کارگران چقدر شد؟ +زمان پرداخت عیدی
برای سال آینده تمام کارگران مشمول قانون کار بین ۳ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان تا ۵میلیون و ۷۳۰ هزار تومان عیدی خواهند گرفت. پرداخت عیدی کارگران از بهمن ماه شروع می‌شود.(ادامه)
شناسایی ۵۶۸ تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های مازندران
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون مازندران از انجام بیش از ۱۲ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۵۶۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در واحدها شناسایی شدند.(ادامه)
سفره خالی کارگران «اصولگرا-اصلاح طلب» نمی‌شناسد
درحالیکه کارگران به دنبال افزایش دستمزد براساس نرخ سبد معیشت خانوار هستند و از گرانی‌های بی‌امان به ستوه آمده‌اند، نمایندگان مجلس مدعی هستند در جلسه مزدی در مجلس میزان این افزایش؛ مشخص و نتیجه آن به دولت اعلام خواهد شد. اما باید پرسید چرا نمایندگان کارگران در چنین جلساتی حضور ندارند و آیا با افزایش ۴۰ درصدی مزد، عقب‌ماندگی‌های معیشتی طبقه کارگر جبران خواهد شد؟!(ادامه)
رونمایی از نهمین خدمت غیرحضوری تأمین اجتماعی
نهمین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی است، رونمایی شد.(ادامه)
محدودیت سهمیه مازندران در طرح یارانه دستمزد حذف شد
محدودیت سهمیه مازندران در به کارگیری دانش آموختگان در طرح یارانه دستمزد حذف شد.(ادامه)
امشب؛ واریز یارانه معیشتی آبان ماه
یارانه معیشتی آبان ساعت۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : کلنگ ساخت سد فینسک از سال 89 بر زمین‌های اطراف روستای فینسک در استان مازندران زده شد و از آن زمان تاکنون به دلیل مخالفت‌های بسیار، پروژه احداث آن به کندی پیش رفت .... گزارش‌های ارزیابی زیست‌محیطی و اجتماعی احداث سد فینسک منتشر شود
شمال نیوز : کلنگ ساخت سد فینسک از سال 89 بر زمین‌های اطراف روستای فینسک در استان مازندران زده شد و از آن زمان تاکنون به دلیل مخالفت‌های بسیار، پروژه احداث آن به کندی پیش رفت ....(ادامه)
ادعاهای جدید بر سر افزایش حق مسکن کارگری
شمال نیوز: بعد از تصویب افزایش حق مسکن کارگران در هیئت دولت به نظر می‌آمد که پرونده افزایش دستمزد سال 99 دیگر تمام شده تلقی ...(ادامه)
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ناظر شورای حقوق و دستمزد است نه دخالت کننده، گفت: کارگران به همین دلیل به دیوان عدالت درباره حقوق شکایت کرده‌اند که آیت الله رئیسی برای بررسی دستمزدها دستور عاجل دادند. شکایت کارگران به دیوان عدالت درباره حقوق
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت ناظر شورای حقوق و دستمزد است نه دخالت کننده، گفت: کارگران به همین دلیل به دیوان عدالت درباره حقوق شکایت کرده‌اند که آیت الله رئیسی برای بررسی دستمزدها دستور عاجل دادند.(ادامه)
چه کسانی مشمول تسهیلات کرونایی شدند؟
طبق آخرین اعلام، مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا روز گذشته ۵مرداد به پایان رسید. اما احتمال تمدید مهلت ثبت نام در جلسه امروزهیأت دولت وجود دارد.(ادامه)
استعفای کارمندان به خاطر معامله در بورس
در ماه‌های اخیر، دیده شده برخی کارمندان درخواست تغییر ساعات کاری و شروع کار بعد از ساعت ۱۲:۳۰ یعنی زمان بسته‌شدن بورس را مطرح کرده‌اند. آنهایی که با پاسخ منفی مواجه شدند، شغل خود را ترک کردند.(ادامه)
مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا تمدید شد
مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا در سامانه «کارا» تا پایان تیرماه امسال تمدید شد.(ادامه)
تامین اجتماعی مهمترین ساختار برای افزایش کیفیت زندگی(يادداشت)
(ادامه)
فرصت ثبت‌نام تسهیلات کرونا تمدید شد
صاحبان مشاغل بیشتر آسیب دیده از کرونا تا 25 تیرماه جاری فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت ثبت‌نام کنند.(ادامه)
۵ طرح حمایتی دولت برای اقشار کم برخوردار
معیشت مردم و کمک به اقشار کم‌درآمد همواره از اولویت‌های دولت بوده، بر این اساس طرح‌ها و سیاست‌های پنج‌گانه‌ای را برای حمایت از افراد کم‌ برخوردار برابر تکانه‌های اقتصادی در نظر گرفته است. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره هزینه زندگی کارگران گفت: میانگین هزینه سبد معیشت خانوار در حداقلی ترین حالت در سال ... هزینه خانوار کارگری به 6 میلیون و 800 هزار تومان رسید
شمال نیوز: رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار درباره هزینه زندگی کارگران گفت: میانگین هزینه سبد معیشت خانوار در حداقلی ترین حالت در سال ...(ادامه)
زمان آخرین پرداخت بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی آخرین وضعیت پرونده مقرری بیمه بیکاری ناشی از ویروس کرونا را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای بندهای (7) و (8) بخشنامه مزد سال 99، مصوبه شورای عالی کار را به همه کارفرمایان و کارگاه‌های مشمول قانون کار ابلاغ کرد. مصوبه اصلاح دستمزد کارگران ابلاغ شد + متن بخشنامه
شمال نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای بندهای (7) و (8) بخشنامه مزد سال 99، مصوبه شورای عالی کار را به همه کارفرمایان و کارگاه‌های مشمول قانون کار ابلاغ کرد.(ادامه)
از میان چهارده گروه شغلی آسیب دیده از کرونا که مشمول دریافت تسهیلات با نرخ سود ۱۲درصد شده‌اند، با تلاش‌ها و پیگیری‌ اتاق اصناف ایران، ۱۱ گروه شامل اصناف شده‌اند. ۳۷۲ رسته صنفی مشمول دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی
از میان چهارده گروه شغلی آسیب دیده از کرونا که مشمول دریافت تسهیلات با نرخ سود ۱۲درصد شده‌اند، با تلاش‌ها و پیگیری‌ اتاق اصناف ایران، ۱۱ گروه شامل اصناف شده‌اند.(ادامه)
زمان واریز "حقوق بیمه بیکاری فروردین" ناشی از کرونا مشخص شد
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، زمان واریز مقرری بیمه بیکاری فروردین ماه ناشی از ویروس کرونا را اعلام کرد.(ادامه)
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد. بابایی کارنامی: نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی
نماینده کارگر در مجلس با بیان اینکه نارضایتی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی زیاد است، گفت: ما برای بهبود وضعیت از ابزارهای نظارتی مجلس همچون تذکر، سوال و تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم استفاده خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه در نشست دیشب شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران 5 درصد و حق مسکن کارگران 200 هزار تومان اضافه شد. جزئیات افزایش 5 درصدی مزد حداقل بگیران
شمال نیوز: نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه در نشست دیشب شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران 5 درصد و حق مسکن کارگران 200 هزار تومان اضافه شد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: بر اساس رویه سالیانه، قیمت جدید سیمان با تایید نهادهای ذیربط در هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود. قیمت جدید سیمان این هفته اعلام خواهد شد
شمال نیوز: دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: بر اساس رویه سالیانه، قیمت جدید سیمان با تایید نهادهای ذیربط در هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.