.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
15 اسفند، روز حیات دوباره طبیعت
روز ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز ‌درختکاری‌ است.(ادامه)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... ماجرای استقبال نمادین از امام خمینی در بهشت زهرا چه بود +عکس(خبر)
طبق برنامه حضرت امام (ره) قرار بود ۱۲ بهمن وارد تهران شوند، ولی بختیار دستور بسته شدن فرودگاه را داده بود، بر همین اساس تصمیم گرفته شد به‌منظور تمرین برگزاری برنامه، مراسم استقبال به صورت نمایش در بهشت‌زهرا (س) یک بار اجرا شود. در حقیقت این مراسم... (ادامه)
گرامیداشت «پرواز انقلاب» در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شد
به مناسبت سی و نهمین سال از ورود امام خمینی(ره) به میهن در نخستین روز از دهه مبارک فجر، همانند سال‌های گذشته آیین نمادین استقبال از پیر فرزانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه دشت‌ناز ساری برگزار شده است.(ادامه)
۶ راهکار محسن رضایی برای حل مشکلات مردم
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ۶ راهکار را برای حل مشکلات مردم ارائه کرد. (ادامه)
آیین‌های "چله شو" در مازندران
جشن شب چله در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می‌شود؛ شعرخوانی و داستان‌ خوانی امروز همانند قدیم اجرا می‌شود به این صورت که خانواده‌ها در این شب گرد هم می‌آیند و پیرترها برای همه قصه تعریف می‌کنند.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت!+عکس
برنامه ۲۷ آذر نود با محوریت بررسی جام حذفی باشگاه های کشور و پرونده مدیریت باشگاه پرسپولیس از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت. (ادامه)
زنگ نوع‌دوستی در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ نوع‌دوستی صبح امروز در حالی در مدارس به منظور کمک به زلزله‌زدگان مازندران نواخته شد که طبق اعلام قرار بود در مراسم نمادین در مدرسه برات‌نمایان ساری سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان حضور یابد که وی در این مراسم حاضر نشد.(ادامه)
تشییع جنازه ترامپ در مراسم ۱۳ آبان +عکس
دانش‌آموزان تهرانی امروز در سالروز ۱۳ آبان ماکت تابوت ترامپ را تشییع کردند.(ادامه)
احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص اخراج می‌شود؟
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با بیان این‌که در زمان صدور حکم عضویت احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام ازسوی مقام معظم رهبری، تخلفات رییس دولت نهم و دهم کشف نشده بود، گفت: باتوجه به اثبات این تخلفات لازم است احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص مصلحت نظام اخراج شود. (ادامه)
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از رسانه دوری کنیم یا به رسانه هراسی روی آوریم گفت: با رسانه باید کار کرد حتی اگر زبان نقد آن تند باشد.

نباید از رسانه ترسید؛ باید کار کرد حتی اگر زبان رسانه تند باشد
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید از رسانه دوری کنیم یا به رسانه هراسی روی آوریم گفت: با رسانه باید کار کرد حتی اگر زبان نقد آن تند باشد. (ادامه)
مراسم شام غریبان در ساری برگزار شد + تصاویر
مراسم شام غریبان و خیمه‌سوزان به یاد غربت حضرت زینب(س) و اسارت خاندان اهل بیت در خیابان جهان‌پیما ساری برگزار شد.(ادامه)
مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه در مدارس مازندران برگزار می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها روزهای 23 شهریور ماه در سطح پایگاه‌ها و 24 شهریور سطح مصلاهای جمعه استان مازندران برگزار شده است، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهر ماه امسال در سطح مدارس سراسر مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
زنگ تربیت بدنی و تندرستی در مدارس مازندران نواخته شد
همزمان با سراسر کشور و در جهت ارتقای سلامتی دانش‌آموزان، زنگ تربیت بدنی و تندرستی در مدارس مازندران نواخته شد.(ادامه)
انتشار عکس تمسخر پادشاه در کتاب درسی عربستان
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش عربستان ناچار شده به علت انتشار یک عکس اشتباه در کتب درسی عذرخواهی کند. (ادامه)
آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مازندران + تصاویر
۵۴۰ هزار دانش آموز مازندرانی امروز سر کلاس‌های درس حاضر شدند.(ادامه)
برگزاری جشن شکوفه‌ ها امروز ۲۹ شهریور در مدارس مازندران + تصاویر
جشن شکوفه ها امروز ۲۹ شهریور با حضور مسئولان مازندران برگزار شد.(ادامه)
44 هزار نوآموز مازندرانی اول مهر وارد مدرسه می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: امسال ۴۴ هزار کلاس اولی وارد مدارس مازندران می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد. ۲۴۰۴ واحد مسکن مهر به طور همزمان در گیلان افتتاح شد
شمال نیوز : دو هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر گیلان به صورت همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در آخرین روز از هفته دولت در شهرستان املش بهره برداری شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) به مناسبت هفته دولت در دیدار با رئیس جمهور و اعضای دولت دوازدهم، با اشاره به ضرورت «کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات»، با بیان توصیه های «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت، «اقتصاد و مسائل معیشتی مردم» را مهمترین مسئله کشور برشمردند... اقتصاد باید اولویت دولت باشد / تورم به زیر ده درصد رسیده، اما آیا قدرت خرید مردم و ارزش پول در همین مقیاس، بالا رفته؟/ تحمل شنیدن صدای مخالف را(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) به مناسبت هفته دولت در دیدار با رئیس جمهور و اعضای دولت دوازدهم، با اشاره به ضرورت «کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات»، با بیان توصیه های «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت، «اقتصاد و مسائل معیشتی مردم» را مهمترین مسئله کشور برشمردند...(ادامه)
لزوم کار جهادی و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکل معیشت مردم
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت «کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات»، با بیان توصیه های «شخصیتی، رفتاری و کاری» به اعضای هیأت دولت، «اقتصاد و مسائل معیشتی مردم» را مهمترین مسئله کشور برشمردند و تأکید کردند: جهت گیری‌ها باید از «اقتصاد رانتی و نفتی» به «اقتصاد مولّد و مردمی» تغییر یابد.(ادامه)
هشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب
کسانی که مهریه‌ی بالا برای خانمشان قرار می‌دهند، به جامعه ضرر می‌زنند. خیلی از دخترها توی خانه می‌مانند، خیلی از پسرها بی‌زن می‌مانند. باشد، وقتی مهر جاهلی سنت شد، اوضاع، اوضاع جاهلی خواهد شد.(ادامه)
۱۰۰ واحد بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در مازندران افتتاح می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با حضور وزیر بهداشت ودرمان، ۱۰۰ واحد بهداشتی در سراسر استان مازندران به طور همزمان افتتاح می شود.(ادامه)
تقویت توانمندی های موشکی، مطالبه عمومی است
فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: تمرکز دشمن بر روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است و ما تلاش خویش برای تقویت بنیه موشکی خویش را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهیم.(ادامه)
شمال نیوز : وضعیت مطالعه در کشور مساعد نیست و مازندران جزء استان‌های رده پایین و در شهرستان‌های محروم همچون سوادکوه این وضعیت بغرنج‌تر است.... کتابخانه‌های عمومی سوادکوه زمین گیر شد !
شمال نیوز : وضعیت مطالعه در کشور مساعد نیست و مازندران جزء استان‌های رده پایین و در شهرستان‌های محروم همچون سوادکوه این وضعیت بغرنج‌تر است....(ادامه)
اقدام عجیب یک نامزد شورای شهر
«پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن، لباس پاکبانی به تن کرد تا تبلیغات انتخاباتی‌اش را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و به مخازن زباله بریزد.» (ادامه)
هر آنچه در برنامه 90 دیشب 11 اردیبهشت 96 گذشت+تصاویر
علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس با بدست آوردن 44 درصد آرا عنوان بهترین گل ماه را از آن خود کرد و بعد از وی امید نورافکن و زهرا قنبری در جایگاه های دوم و سوم ایستاندند.(ادامه)
توضیح مدیر اداری پرسپولیس درمورد اتفاق جشن قهرمانی
مدیر اداری باشگاه پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که هنگام برگزاری جشن قهرمانی این تیم رخ داد توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
۶ نامزد ریاست جمهوری چه می‌پوشند؟
حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی‌طبا چه می‌پوشند و حتی ازچه انگشترهایی برای زینت دست خود استفاده می‌کنند. (ادامه)
عکس/ یک کاندیدای دیگر با کلید وارد شد
داوطلب ۱۹ ساله در انتخابات ریاست جمهوری می گوید مردم دیگه گول کلیدها رو نمیخورن؛ ثبت نام من نمادین و در اعتراض به سیاستهای دولت فعلی است.(ادامه)
اولین رنگ انتخابات مشخص شد!
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: رنگ فیروزه ای به نشانه پاکی و ایمان، شکوفایی اعتقاد و تواضع در برابر خداوند یکتا با پیشنهاد کمیته تبلیغات شورای مرکزی این جبهه و پس از بررسی های کارشناسی با اکثریت آرا به عنوان رنگ سازمانی و نماد انتخاباتی جهادگران انتخاب شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.