.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم شهر در حال برگزاری است اکبر ریاحی سرپرست فنی این مسابقات در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری این مسابقات مطالبی بیان داشت.... حضور دکتر دادکان در ورزش دانشگاه آزاداسلامی غنیمت است
شمال نیوز : در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری هندبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم شهر در حال برگزاری است اکبر ریاحی سرپرست فنی این مسابقات در خصوص چگونگی و نحوه برگزاری این مسابقات مطالبی بیان داشت....(ادامه)
لوازم آرایشی بیشترین محصولات قاچاق درمازندران
(ادامه)
مراسم روز قدس در سراسر آمریکا برگزار شد
مسلمانان در آمریکا در اقدامی نمادین همچون سالهای گذشته با همراهی دیگر شهروندان آمریکایی فارغ از هر دین و ملیتی در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اشغالگیری های این رژیم در فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند.(ادامه)
مذاکرات هسته ای ایران و تاثیر آن(ديدگاه)
(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی*
مذاکرات هسته ای ایران و تاثیر آن بر دوستان و دشمنان(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی* (ادامه)
علیرضا سعیدآبادی*
مذاکرات هسته ای ایران و تاثیر آن بر دوستان و دشمنان
علیرضا سعیدآبادی* (ادامه)
آیا والیبال محبوب‌تر از فوتبال شده است؟
(ادامه)
سلفی والیبالیست‌های آمریکایی با «تختی»
(ادامه)
تهرانگردی تیم ملی والیبال آمریکا (+عکس)
دیوید لی کاپیتان تیم ملی آمریکا نیز با بیان اینکه تهران شهر زیبایی هاست، گفت: برج میلاد تهران برج متفاوت در تلفیق هنر و معماری است که این موضوع بر جذابیت های آن افزوده است. (ادامه)
شمال نیوز : حضور خانوادگی برخی مجریان نشین این اجلاس درحالی بود که هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان خزر در چالوس به ازای هر اتاق دو تخته شبی ۸۰۰ هزار تومان بوده است و تحمیل این هزینه گزاف بر دوش استان مازندران چندان قابل توجیه نیست.... اجلاس جوانان خزر ؛ از رهاورد ابتدایی تا تردید در دبیرخانه دوستی
شمال نیوز : حضور خانوادگی برخی مجریان نشین این اجلاس درحالی بود که هزینه هر شب اقامت در هتل پارسیان خزر در چالوس به ازای هر اتاق دو تخته شبی ۸۰۰ هزار تومان بوده است و تحمیل این هزینه گزاف بر دوش استان مازندران چندان قابل توجیه نیست.... (ادامه)
افزایش جمعیت فقط ترویج فرزندآوری نیست
اما سوالی که مطرح بود تا این میزگرد در نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی جمعیت از سوی مرکز بهداشت ساری شکل بگیرید پاسخ به چرایی سیاست های است که بعد از سونامی جمعیت در دههای شصت و هفتاد مطرح بود که فرزند کمتر زندگی بهتر و اما امروزه همان سیاست گذاران مطرح می کنند که حداقل دو فرزند برای هر خانواده ضروری است.(ادامه)
سلفی‌های فضایی!
محبویت عکس های سلفی موجب شده تا فضانوردان لحظاتی جالب توجه را در آسمان ثبت کنند. (ادامه)
برگزاری همایش روز مازندران درنمایشگاه کتاب
(ادامه)
عکس/ حدادعادل زباله‌های مردم راجمع کرد
پاکسازی نمادین حریم رودخانه جاجرود روز جمعه به مناسبت گرامیداشت روز هوای پاک با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و تشکل های مردمی زیست محیطی در محدوده روستای سعیدآباد برگزار شد(ادامه)
درگیری در عروسی یک کشته برجای گذاشت
آیین چوب بازی، مراسم عروسی در روستای سیدان از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند را به عزا تبدیل کرد. (ادامه)
۲ میلیون واحد صنفی کشور پروانه فعالیت ندارد
(ادامه)
50 درصد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای راکبین هستند
(ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
امشب ساعت ۲۰:۳۰ زمین خاموش می شود!
(ادامه)
دستگیری شکارچیان متخلف در بابلسر
(ادامه)
شمال نیوز : الهه کولایی در بخش دیگری از سخنانش با اعتقاد بر اینکه آنها که مدعی اصولگرایی هستند، محافظه کار هستند گفت: ما اصلاح طلبان اصولگرا هستیم که بر اصول خود پایبندیم.... ما اصلاح طلبان هم اصولگرا هستیم !+ حاشیه ها
شمال نیوز : الهه کولایی در بخش دیگری از سخنانش با اعتقاد بر اینکه آنها که مدعی اصولگرایی هستند، محافظه کار هستند گفت: ما اصلاح طلبان اصولگرا هستیم که بر اصول خود پایبندیم....(ادامه)
عکس/ رانندگی حسن روحانی در حیاط ریاست جمهوری
حسن روحانی رییس جمهوری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت از دو دستگاه خودروی برقی ـ بنزینی رونمایی و در اقدامی نمادین در محوطه ساختمان مرکزی با این وسیله نقلیه رانندگی کرد.(ادامه)
همه تغییرات سیاسی در اسکناس ایرانی! +تصاویر
حذف نماد انرژی هسته ای از اسکناس ۵ هزارتومانی خبرساز شد تا منتقدان از دولت این سوال را داشته باشند که چرا در بحبوحه مذاکرات هسته ای باید این کار انجام شود؟ رابطه بین دولت ها و اسکانس چیست؟(ادامه)
باغ عباس آباد بهشهر خانه تکانی می شود
(ادامه)
نمایندگان اهواز با ماسک در مجلس حضور یافتند
(ادامه)
رقابت استاندار گیلان با استاد بزرگ شطرنج اوکراین
(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل تعاون مازندران، نساجی مازندران را برند اقتصاد این استان معرفی کرد و گفت: نساجی نماد توسعه اقتصاد و صنعت است که باید همه اقدامات لازم برای توسعه آن به کار گرفته شود.
بابایی کارنامی: نساجی برند اقتصاد مازندران است
شمال نیوز: مدیرکل تعاون مازندران، نساجی مازندران را برند اقتصاد این استان معرفی کرد و گفت: نساجی نماد توسعه اقتصاد و صنعت است که باید همه اقدامات لازم برای توسعه آن به کار گرفته شود. (ادامه)
دروازه بانی استاندار مازندران در تیم مسئولین استان+تصاویر
(ادامه)
تصاویر/ مراسم استقبال نمادین از ورود امام(ره) در فرودگاه دشت‌ناز ساری
(ادامه)
6 پرسش از محمد رضا رحیمی و یک توصیه
نامه صریح محمد رضا رحیمی به محمود احمدی نژاد از مکاتبات کم سابقه در تاریخ سیاسی ایران است. هر چند پر سوز و آه است و در بخش های مربوط به مادر و خانواده کام انسان را تلخ می کند اما فارغ از این نگاه می توان به لحاظ سیاسی نیز آن را تحلیل و سوالاتی را مطرح کرد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.