.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عربستان فعلا قادر به برگزاری حج ۹۹ نیست
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: با توجه به گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا در کشورهای مختلف و افزایش روزافزون بیماران آن در دنیا و نیز عربستان، مسئولان این کشور در صورت شرایط موجود نمی‌توانند حج ۹۹ را برگزار کنند. (ادامه)
اعمال محدودیت عربستان در اعزام زائران به مناسک حج
یک خبرگزاری غربی از اعمال محدودیت عربستان برای کشور‌های دیگر در اعزام زائران به مناسک حج امسال در پی گسترش ویروس کرونا در این کشور خبر داد.(ادامه)
جزئیات مهم دیدار ۱۵ فعال سیاسی با رئیس‌جمهور
«اگر اظهارات رئیس‌جمهور به همان صورت که در جلسه روز گذشته با جمعی از فعالین سیاسی مطرح شد، برای جامعه گفته شود شاید بتواند بسیاری از نگرانی‌های موجود را نسبت به عملکرد دولت برطرف کند.» این بخشی از حرف‌های علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت، درباره نشست فعالان سیاسی با حسن روحانی است. (ادامه)
عربستان تولید نفتش را یک میلیون بشکه دیگر کاهش داد
شمال نیوز: عربستان سعودی در اقدامی غیرمنتظره با هدف پشت سر گذاشتن سریعتر بحران انرژی که فاینانس این کشور را تحت فشار قرار داده است، کاهش بیشتر تولید نفت را اعلام کرد.(ادامه)
کرونا روزی می‌رود، با ویروس خودتحقیری و خودباختگی چه کنیم؟(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت  و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند ..... قاسمی طوسی : پیشران های تولید کننده پوشاک مازندران در مسیر تولید ماسک و گان هدایت شدند
شمال نیوز : مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همواره از طرح های اینچنینی که در راستای تامین سلامت و اشتغال خانواده ها شکل بگیرد استقبال و حمایت می کند .....(ادامه)
لغو کلیه برنامه‌های تجمعی در رابطه با درختکاری
مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه - ساری از لغو کلیه برنامه‌های تجمعی امسال این اداره کل در رابطه با درختکاری خبر داد.(ادامه)
اولین واکنش محسن رضایی به تحریم شدنش از سوی آمریکا
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تحریم من توسط آمریکا جبران کننده موشک باران اقتدار و حیثیت واشنگتن نیست. (ادامه)
اعدام نمادین ترامپ توسط مردم تهران
جمعی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان با اعدام نمادین ترامپ، جنازه وی را از چهارراه کالج تا دانشگاه تهران حمل کردند.(ادامه)
۹ دی نماد بصیرت در کشور
رئیس کل دادگستری مازندران ، گفت:۹ دی یک روز نمادین مصوب و همچنین نماد بصیرت در کشور شده است.(ادامه)
دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر با علما و مراجع عظام قم
(ادامه)
جهانگیری به استانداران: در صرفه‌جویی بودجه تردید نکنید
جهانگیری از همه مدیران و استانداران کشور خواست در صرفه‌جویی بودجه کمترین تردیدی به خود راه ندهند و گفت: اگر در این مقطع کسی بتواند هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهد، اما این کار را نکند، به کشور خیانت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : آقایان نماینده ؛ چه مصوباتی برای حل مشکلات این دانشگاه از جمله اعتبارات مورد نیاز در جهت تسریع توسعه آن داشته اید؟ آیا خودتان وخانواده تان از این مراکز درمانی خدمات درمانی برای مععالجه و بستری استفاده میکنید؟.... ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان مراکز درمانی بابل ؛ فردا خیلی دیر است !
شمال نیوز : آقایان نماینده ؛ چه مصوباتی برای حل مشکلات این دانشگاه از جمله اعتبارات مورد نیاز در جهت تسریع توسعه آن داشته اید؟ آیا خودتان وخانواده تان از این مراکز درمانی خدمات درمانی برای مععالجه و بستری استفاده میکنید؟....(ادامه)
عکس/ افتتاح ساختمان جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر
ساختمان نمادین جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در کمپ اسپایر دوحه و با معماری زیبا و منحصر به فرد افتتاح شد.(ادامه)
سند ۱۰ هزار فقره املاک علوی در مازندران واگذار شده است
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:سند مالکیت ۱۰ هزار فقره املاک به مساحت ۱۲۰ هکتار در انحصار بنیاد علوی در مازندران به مردم واگذار شده است.(ادامه)
زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران نواخته شد
زنگ استکبار ستیزی به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز صبح امروز در مدارس مازندران نواخته شد.(ادامه)

تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌ ابوبکر البغدادی که بود و چگونه قدرت گرفت؟ چرا کشته شدن رهبر داعش اهمیت دارد؟ / ابوبکر البغدادی خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود (خبر)
تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌(ادامه)
تحفه مادر شهید تبریزی به مهدی ترابی
مادر شهید تبریزی برای مهدی ترابی که بعد از زدن گل به پیکان زیر پیراهنش شعار «تنها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» را به نمایش گذاشت، تحفه‌ای فرستاده است.(ادامه)
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ساری برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از حرم مطهر امامزاده یحیی تا جوار گمنام هشت شهید گمنام در پارک موزه ساری برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار بابل گفت : امسال برای اولین بار در مازندران ویژه برنامه ای را اجرا می کند که فضای معنوی پیاده روی اربعین در شهر بابل تداعی شود و غبار قدم های عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)، فضای شهر را متبرک نماید..... قدم های جاماندگان اربعین حسینی در بابل تا حرم به پرواز در می آید
شمال نیوز : شهردار بابل گفت : امسال برای اولین بار در مازندران ویژه برنامه ای را اجرا می کند که فضای معنوی پیاده روی اربعین در شهر بابل تداعی شود و غبار قدم های عاشقان اباعبدالله الحسین(ع)، فضای شهر را متبرک نماید.....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.» رهبر انقلاب: کاهش تعهدات را با جدیت ادامه می دهیم/ نگذارید سپاه، پیر و محافظه کار شود/ آماده به کاری سپاه را حفظ کنید/ نگاه فرامرزی‌تان را از دست ندهید/ نگذارید در داخل سپاه تضعیف شود/ به‌تدریج وضع معیشتی مردم بهبود خواهد یافت (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کاهش تعهدات برجامی ایران فرمودند «این روند را باید با جدیت کامل ادامه دهیم و مسئولیت هم بر عهده‌ی سازمان انرژی هسته‌ای است و باید این کاهش تعهداتی را که دولت جمهوری اسلامی بیان کرده، به‌طور دقیق و به‌طور کامل و جامع انجام بدهند و ادامه پیدا بکند تا وقتی که ما به نتیجه‌ی مطلوب برسیم.»(ادامه)
زنگ مهر و مقاومت در ۴۴۹۲ مدرسه مازندران نواخته شد
زنگ آغاز سال تحصیلی و ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۴۹۲ مدرسه مازندران نواخته شد.(ادامه)
توزیع همه کتاب‌های درسی دانش آموزان مازندران
معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: همه کتاب‌های درسی دانش آموزان مازندران برای سال تحصیلی جدید توزیع شد.(ادامه)
۲۰ نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم چیست؟
امروزه دیگر تصویری که از یک کودک مبتلا به اوتیسم داریم، یک فرد ناتوان و گوشه گیر نیست، بلکه می دانیم اوتیسم طیف گسترده ای از علائم را به همراه دارد. (ادامه)
نوای لالایی لای لای مادران مازندران به یاد طفل شیرخواره دشت کربلا  در حالی امروز در فضای ملکوتی امامزاده‌ها و مساجد استان طنین‌انداز شد که مادران دیارعلویان خواستند از این طریق با مادر حضرت علی اصغر(ع) همدردی کنند و او را در غم از دست دادن نوزادش یار شوند. برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مازندران
نوای لالایی لای لای مادران مازندران به یاد طفل شیرخواره دشت کربلا در حالی امروز در فضای ملکوتی امامزاده‌ها و مساجد استان طنین‌انداز شد که مادران دیارعلویان خواستند از این طریق با مادر حضرت علی اصغر(ع) همدردی کنند و او را در غم از دست دادن نوزادش یار شوند.(ادامه)
برخی از شرکت‌های پخش دارو، دارو را به داروخانه می‌دهند بعد با استفاده از دفترچه‌های خریداری شده، دارو را با یارانه دولتی دریافت می‌کنند و در بازار آزاد می‌فروشند. خرید و فروش 20 میلیون تومانی دفترچه بیمه در بازار آزاد!
برخی از شرکت‌های پخش دارو، دارو را به داروخانه می‌دهند بعد با استفاده از دفترچه‌های خریداری شده، دارو را با یارانه دولتی دریافت می‌کنند و در بازار آزاد می‌فروشند.(ادامه)
باورهای غلط درباره کار جمعی و تعاون در ایران امروز (يادداشت)
(ادامه)
31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری مجموعا با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بصورت همزمان در روستای کارکنده با حضور مقام عالی دولت در مازندران و مدیران استانی و شهرستانی با افتتاح نمادین پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار اراضی کشاورزی در روز جاری به بهره برداری رسید. ‎ بهره برداری از 31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری با حضور استاندار
31 پروژه بخش کشاورزی شهرستان ساری مجموعا با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال بصورت همزمان در روستای کارکنده با حضور مقام عالی دولت در مازندران و مدیران استانی و شهرستانی با افتتاح نمادین پروژه آبیاری تحت فشار و کم فشار اراضی کشاورزی در روز جاری به بهره برداری رسید. ‎(ادامه)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بسیج سازندگی را درحال نمایش مردم‌سالاری دینی در عرصه خدمات‌رسانی توصیف کرد و از افتتاح 21 خانه محروم ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه نکا در روزهای آینده دراین شهرستان خبر داد. فعالیت 3500 جهادگر بسیجی در نکا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا بسیج سازندگی را درحال نمایش مردم‌سالاری دینی در عرصه خدمات‌رسانی توصیف کرد و از افتتاح 21 خانه محروم ساخته شده توسط بسیج سازندگی سپاه نکا در روزهای آینده دراین شهرستان خبر داد.(ادامه)
 امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... معامله قرن با همت و ایمان جبهه مقاومت محکوم به شکست است/ جنگ‌افروزی آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا رنج ملت‌ها را به نهایت رسانده است(خبر)
امروز یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام، مسأله‌ی فلسطین است که در رأس همه‌ی مسائل سیاسی مسلمانان با هر مذهب و نژاد و زبان قرار دارد. بزرگترین ظلم قرن‌های اخیر در فلسطین اتفاق افتاده است. در این ماجرای دردآور، همه چیز یک ملت، سرزمینش، خانه و مزرعه و دارایی هایش، حرمت و هویتش مصادره شده است. این ملت به توفیق الهی شکست را نپذیرفته و از پا ننشسته و امروز از دیروز پرشورتر و شجاعانه‌تر در میدان است... (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.