.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر فرهاد صالحیان * مهندسیِ توسعه پایدار(يادداشت)
دکتر فرهاد صالحیان *(ادامه)
واکنش رئیس هیئت مدیره استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ پیراهن تیم منتخب سرخابی به یاد میناوند و انصاریان
از پیراهن تیم منتخب سرخابی برای رویارویی با تیم منتخب ۹۸ به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان رونمایی شد. تیم‌های منتخب سرخابی و تیم ملی فوتبال ٩٨ که افتخارآفرینی‌های زیادی در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی در آن مقطع زمانی داشت قرار است در یک دیدار نمادین و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان به مصاف هم بروند. این بازی روز سه‌شنبه و ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طبق توافقات صورت گرفته دو تیم با تعویض‌های آزاد و در دو زمان ۴۰ دقیقه‌ای به مصاف هم خواهند رفت. از پیراهن تیم منتخب سرخابی برای رویارویی با تیم منتخب ۹۸ به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان رونمایی شد.(ادامه)
پیراهن تیم سرخابی به یاد میناوند و انصاریان
از پیراهن تیم منتخب سرخابی برای رویارویی با تیم منتخب ۹۸ به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان رونمایی شد. (ادامه)
راهپیمایی خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن در مازندران + تصاویر
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران با حضور خانواده‌ها، ولی متفاوت با سال‌های گذشته به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹ در مازندران اعلام شد.(ادامه)
فردا؛ آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور + جزییات
اولین محموله واکسن کرونا از روسیه به ایران رسیده و حالا قرار است واکسیناسیون علیه پاندمی قرن از فردا در کشورمان کلید خورد... (ادامه)
واکسیناسیون کرونا از چه تاریخی آغاز می‌شود؟
سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان این‌‌که واکسیناسیون کرونا با روزانه ۱۰۰۰ نفر آغاز خواهد شد، گفت: واکسن در مرحله اول به کسانی تزریق می‌شود که تست مثبت PCR نداشته باشند؛ تزریق واکسن‌های روسی وارد شده از سه‌شنبه ۲۱ بهمن آغاز می‌شود. (ادامه)
برگزاری مراسم نمادین سالروز ورود تاریخی امام (ره) در فرودگاه بین المللی شهدای ساری + عکس
مراسم گرامیداشت نمادین سالروز ورود تاریخی امام به میهن در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری برگزار شد. (ادامه)
یورونیوز نوشت:در مراسم تحلیف جو بایدن، به‌عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا برخی توجه‌ها به لباس حاضران نیز جلب شد. ماجرای لباس‌ بنفش خانم‌ها در تحلیف بایدن چه بود؟/عکس
یورونیوز نوشت:در مراسم تحلیف جو بایدن، به‌عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا برخی توجه‌ها به لباس حاضران نیز جلب شد.(ادامه)
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمادین خواهد بود
رییس جمهوری اعلام کرد: به دلیل شرایطی که داریم با یک وضعیت خاصی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و بیشتر نمادین خواهد بود و به صورت خودرویی یا موتوری برگزار می‌شود.(ادامه)
روحانی: فاز اول واکسیناسیون کرونا تا آخر امسال اجرا می‌شود
روحانی ظهار داشت‌: ما در چند مرحله باید دنبال واکسیناسیون برویم یکی از این مراحل در زمستان است و ما دنبال این هستم در سال 99 کادر درمان و کسانی که شرایط پرخطری دارند امسال واکسیناسیون شوند واکسن هایی که از کواکس خریدیم اواخر امسال به دست ما می‌رسد و واکسن های دیگری هم هست که آنها هم امسال به دست ما می‌رسد یک واکسن هم با مشارکت کشور دیگری ساخته ایم به نام واکسور که بهار سال آینده به دست ما می‌رسد و واکسن های داخلی هم برای تابستان سال آینده به دست ما خوهد رسید.(ادامه)
روحانی: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نمادین خواهد بود
رییس جمهوری اعلام کرد: به دلیل شرایطی که داریم با یک وضعیت خاصی راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و بیشتر نمادین خواهد بود و به صورت خودرویی یا موتوری برگزار می‌شود.(ادامه)
اولتیماتوم جهانگیری به دولتی‌ها درباره تزریق واکسن کرونا
معاون اول رئیس‌جمهور گفت : هیچ مقام دولتی و هیچ خانواده مقام دولتی حق ندارد خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به واکسن دسترسی پیدا کند.اولویت‌ها را وزارت بهداشت تعیین و شفاف اعلام می‌کند و همه مردم مشابه هم به واکسن دسترسی پیدا می‌کنند.(ادامه)
پاسخ مثبت حسن یزدانی به نوجوان معلول بابلی + تصویر
نوجوان معلول بابلی از حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان و المپیک درخواستی داشت که این قهرمان کشور آن را پذیرفت.(ادامه)
تغییر نام خیابان "شجریان" به شهید "فخری زاده" توسط خانواده شهدا+ عکس
در این اقدام نمادین پدر یکی از شهدای دانشمند هسته ای (شهید احمدی روشن) حضور داشت.(ادامه)
مأموریت هواپیماهایB-۵۲ آمریکا در منطقه چیست؟
دکتر ابوذر گوهری، کارشناس مسائل آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: (ادامه)
حکم جالب قاضی مازندرانی برای ضاربان گردشگر آلمانی
قاضی مازندرانی برای متهمانی که پارسال یک گردشگر آلمانی را مورد ضرب وشتم قرار داده بودند حکم جالبی صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه استان سمنان در سکوت خبری در چند مرحله با نفوذی که در وزارت خانه های مختلف داشت، هم منابع خاک و هم منابع آب بالای دست استان را اشغال کرد و به نفع خود مصادره کرد.... حُسن همجواری و برادری ؛ آری / آب و خاک مازندران را نمی دهیم ؛ هرگز !؟
شمال نیوز : متاسفانه استان سمنان در سکوت خبری در چند مرحله با نفوذی که در وزارت خانه های مختلف داشت، هم منابع خاک و هم منابع آب بالای دست استان را اشغال کرد و به نفع خود مصادره کرد....(ادامه)
عکس/ استقبال حاج قاسم از شهدای خان‌طومان
تصویرسازی نمادین از استقبال حاج قاسم از شهدای تازه تفحص شده خانطومان در حرم امام رضا علیه‌السلام.(ادامه)
۱۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس در مازندران تجلیل می شوند
فرمانده سپاه کربلا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۱۰۰ هزار رزمنده و بسیجی استان و پیشکسوت دوران دفاع مقدس تقدیر می شود.(ادامه)
حاجی میرزایی: ساعات مدرسه کوتاه و هرکلاس ۳۵ دقیقه خواهد بود
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی و برگزاری حضوری کلاس‌های درس گفت: دقیقا در چارچوب پروتکل‌های وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم و در حوزه سلامت تابع هستیم و کوچکترین اجتهادی نمی‌کنیم و عدولی از مقررات ابلاغی نخواهیم داشت.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: اولویت ما با آموزش های حضوری است مگر اینکه پروتکل ها اجازه ندهد / آموزش حضوری مصوبه مستقیم ستاد نیست اما مغایر هم نیست / هفته اول فرصت می دهیم خانواده ها و دانش آموزان به مدرسه بیایند و شرایط را ببینند / برخی جریان ها تمایل نداشتند سال تحصیلی برگزار شود ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ هزار رزمنده استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد. ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم تجلیل از ۱۰۰ هزار رزمنده استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.(ادامه)
وزیر بهداشت در مرقومه‌ای محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس‌آموز و اسطوره‌وار عمل فرمودید، تقدیم می‌دارم. مرقومه مهم وزیر بهداشت محضر رهبر انقلاب
وزیر بهداشت در مرقومه‌ای محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرتعالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس‌آموز و اسطوره‌وار عمل فرمودید، تقدیم می‌دارم.(ادامه)
عکس/ فاصله گذاری اجتماعی در "رمی جمرات"
یکی از اعمال واجب در سرزمین منا، سنگباران کردن نمادین شیطان است. این عمل در روز دهم ذی‌الحجه (عید قربان)، در مورد «جمره عقبه» و با هفت سنگ و در روز یازدهم و دوازدهم ذی الحجه در مورد «جمره اولی، وسطی و عقبه» و برای هر کدام با هفت سنگ انجام می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حج فرمودند: حج ابراهیمی پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است.

 حج پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است/ همه‌ی ملت‌های مسلمان را برادران خود میدانیم/ نصیحت به سران برخی کشورهای مسلمان را وظیفه می‌دانیم
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حج فرمودند: حج ابراهیمی پدیده‌ی شکوهمند اسلام در برابر جاهلیت مدرن است. (ادامه)
شمال نیوز : احمد حسین زادگان تعصبات بخشی و دستگاهی در موضوع جوانان را مورد نقد قرار داد و گفت : شبکه جوانان موثر استان قابلیت اجرایی دارد و انتظار است با پیگیری های هلال احمر و حمایت همه دستگاه ها و ارگان ها این طرح برای جوانان به سرانجام برسد.
.... آیت الله لائینی : سمن های جوانان ما باید سازماندهی شوند / استاندار مازندران : در غنی سازی اوقات فراغت جوانان همه دستگاه ها کمک کنند
شمال نیوز : احمد حسین زادگان تعصبات بخشی و دستگاهی در موضوع جوانان را مورد نقد قرار داد و گفت : شبکه جوانان موثر استان قابلیت اجرایی دارد و انتظار است با پیگیری های هلال احمر و حمایت همه دستگاه ها و ارگان ها این طرح برای جوانان به سرانجام برسد. ....(ادامه)
عکس/ استفاده نمادین از ماسک در صداوسیما
در محیط های بیرون سعی کنید از این روش که ماسک را روی چانه یا گردن قرار دهید، پرهیز کنید. این کار هیچ فایده ای ندارد و سبب آلودگی بیشتر ماسک می شود.(ادامه)
لایینی:ولنگاری و ابتذال فرهنگی سوغات برخی گردشگران است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متاسفانه سوغات برخی از مسافران ولنگاری و ابتذال فرهنگی است و نسبت به مسائل فرهنگی کم توجه هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.