.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد پیام سید محمد خاتمی به مناسبت 16 آذر
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد(ادامه)
قیچی کردن مو جلوی چشم میلیون‌ها نفر در جهان / پای این بازیکن را از تیم ملی قیچی کنید!
در دیدار فینال فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای در دبی امارات که بین تیم‌های ایران و برزیل برگزار شد، سعید پیرامون زننده گل دوم ایران، دستانش را بالا برد و نشان داد که در حال قیچی کردن موی خود است.(ادامه)
افتتاح نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر
آیین افتتاح هفته ی مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
تحویل ۵۰۰ خانه محروم به نیازمندان مازندرانی
۵۰۰ خانه محروم از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان مازندران تحویل شده است.(ادامه)
(عکس) زینب سلیمانی در پیاده‌روی اربعین
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات اسرائیل به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است. (ادامه)
قدردانی نساجی از دولت سیزدهم برای نوسازی ورزشگاه شهید وطنی
باشگاه نساجی مازندران برای قدردانی از تلاش انجام شده توسط مسئولان استانی و ملی بابت تلاش و عزم و اعتباراتی که به منظور نوسازی و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی به کار گرفته شد با انتشار پیامی از مسئولان دولت سیزدهم قدردانی کرد.(ادامه)
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم  اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟ الزام به عذرخواهی سه وزیر دولت روحانی؟
ما در قانون ، اعاده حیثیت ،جبران خسارت و امثال اینها را داریم اما الزام به عذر خواهی نداریم ...مشخص نیست ، منشاء این رای از باب مسئولیت سه وزیر کجاست و مثلا ، وزیر راه و همینطور ، وزرای آموزش و پرورش و کشور . باید چکار می کردند تا کودک ، ربوده نشود؟(ادامه)
ما با حداقل نفرات و امکانات در برابر تروریست‌ها ایستادیم. تعداد نیروهای ما در سوریه و عراق اندک بود و سردار شهید حاج‌حسین همدانی با بهره‌گیری از سرمایه‌های آن کشورها توانستند ساختار سازمانی داعش را نابود کنند / رسانه‌ها واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع .... آوارگی نساجی؛ فاصله صدهاکیلومتری مدیریت در مازندران !
شمال نیوز: تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسوولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع ....(ادامه)
استاندار:مردم مازندران نخستین کسانی بودند که منشور غدیر را اجرا کردند
استاندار مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه از طریق نسل جوان، گفت: مردم مازندران جزو اولین دسته شیعیانی هستند که منشور غدیر را اجرا کردند. ‎ (ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم. مقام معظم رهبری: امروز دنیا شاهد یک الگوی موفّق از قدرت و حاکمیّت سیاسی اسلام در ایران اسلامی است / غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده/ دشمن وحدت و معنویت ما را هدف گرفته است(خبر)
مقام معظم رهبری در پیام به حجاج بیت الله الحرام، وحدت و معنویت را دو پایه اساسی حج و دو عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیراً در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است، البته از کید دشمن حتی یک لحظه نباید غفلت کرد و باید با تلاش و هشیاری، امید و اعتماد به نفس را که بزرگ‌ترین سرمایه برای ساختن آینده است، افزایش دهیم.(ادامه)
هدیه‌ خاصی که امیر قطر به رئیسی داد + عکس
V(ادامه)
عکس/ دیدار دوستانه سرخابی‌ها با منتخب ستارگان ۹۸
دو تیم منتخب ستارگان ۹۸ و سرخابی‌ها برای گرامیداشت یاد علی انصاریان، مهرداد میناوند و دیگر درگذشتگان فوتبالی، دیداری دوستانه و نمادین را برگزار کردند.ستارگان ۹۸ موفق به کسب پیروزی پر گل مقابل ستارگان سرخابی شدند.(ادامه)
پیشتازی ایران در حوزه بهداشت و درمان
معاون اجرایی رئیس جمهور از پیشتازی ایران در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.(ادامه)
این دختر غمگین ترین عروس دنیاست!+عکس
یک مرد مبتلا به سرطان برای دخترش عروسی گرفت که بسیار غم انگیز بود.(ادامه)
رئیس جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر به امید مردم خدشه وارد شده بود، گفت: دولت نسبت به برگرداندن این امید مصمم است.

برای تأمین واکسن، شخصاً با برخی کشورها تماس گرفتم/ ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان از فاکتورهای دولت قبل را پرداخت می‌کنیم/ نمره دولت سیزدهم را مردم باید بدهند/ تورم کنترل شده و رو به کاهش رفته است(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه در چند سال اخیر به امید مردم خدشه وارد شده بود، گفت: دولت نسبت به برگرداندن این امید مصمم است. (ادامه)
ورود از ۶ کشور به ایران ممنوع شد
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز موردی از واریانت "اُمیکرون" کرونا در کشور شناسایی نشده است، در عین حال از افرادی که هنوز برای واکسیناسیون علیه این بیماری اقدام نکرده‌اند، خواست که سریع‌تر برای واکسیناسیون مراجعه کنند. (ادامه)
اعزام تیم پزشکی ۲۰ نفره به پیاده‌روی اربعین از بابل
مسؤول ستادمردمی پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا از اعزام یک تیم پزشکی ۲۰ نفره اعم از پرستار و پزشک از بابل به عنوان خادمان کربلا خبر داد و گفت: این افراد با هزینه شخصی خودشان اعزام می‌شوند. (ادامه)
حضوری بودن کلاس‌ها در ۱۱۳۰ مدرسه مازندران
کلاس‌های درس در ۱۱۳۰ مدرسه مازندران اول مهرماه حضوری خواهد بود.(ادامه)
بازگشایی نمادین مدارس مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بازگشایی نمادین مدارس استان در روز یکشنبه ۲۱ شهریور خبر داد.(ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
« مدیریت ورزشی » حلقه مفقوده المپیک (يادداشت)
(ادامه)
ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات عزاداری محرم
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همه تکایا حسینیه‌ها و مساجد بر روی مردم با رعایت مسائل بهداشتی باز است، از مبلغین هم درخواست کردیم مردم را به رعایت مسائل بهداشتی دعوت کنند. (ادامه)
ابتکار فرهاد مجیدی و ابداع VAR وطنی!
سرمربی استقلال در لحظاتی از بازی مقابل آلومینیوم VAR وطنی را به نمایش گذاشت که این موضوع با برخورد داور مواجه شد.(ادامه)
شکوری: با توجه به طلبمان از AFC، پول قرض گرفتیم
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مبالغی که به صورت قرض گرفته شده است براساس پشتوانه‌ ۳ میلیون دلاری است که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.(ادامه)
برگزاری جشن میلاد امام زمان ( عج) و گرامیداشت روز جوان در شرکت برق منطقه ای مازندران + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی .... تجلیل از خانواده زنان شهیده و بانوان جانباز مازندران با حضور استاندار
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی ....(ادامه)
زمان دقیق بازگشت «پایتخت» مشخص شد
ارتباط با حرم رضوی، فیلم های سینمایی، جنگ، ویژه برنامه، مسابقه، میان‌برنامه و ... به مناسبت عید مبعث از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد . آئین بزرگذاشت زنان شهیده و تجلیل از بانوان جانباز مازندران برگزار شد
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد .(ادامه)
آغاز تزریق تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزار سالمند و معلول، از امروز
تزریق واکسن کرونا به ۲۰ هزارنفر سالمند و معلول در سراسر کشور از امروز آغاز می‌شود. وزیر بهداشت گفت: سهمیه واکسن همه شهر‌ها در حال توزیع است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.