.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست.

آقاتهرانی: اگر جای احمدی نژاد بودم پای آقا را می‌بوسیدم
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست. (ادامه)
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد. سكان شوراي شهر ساري باز هم در دستان سردار
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد.(ادامه)
تصویری از حضور احمدی‌نژاد در مرقد امام (ره) و غیبت سیدحسن خمینی
رییس جمهور پیشین کشورمان صبح امروز در مرقد بنیانگذار انقلاب حضور یافت. مجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور پیشین و مرتضی تمدن استاندار تهران در دولت قبل، محمود احمدی‌نژاد را همراهی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور سابق در حالی برگزار شد که خبری از محمود احمدی نژاد در این مراسم نبود. چرا رحیمی احمدی‌نژاد را به عروسی دخترش دعوت نکرد؟!
شمال نیوز: مراسم ازدواج دختر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهور سابق در حالی برگزار شد که خبری از محمود احمدی نژاد در این مراسم نبود.(ادامه)
شمال نیوز: احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی صبح پنج شنبه برگزار کردند، نشستی که تحت تدبیر حفاظتی بسیار برگزار شد.

احمدی نژاد: هر جا می روم از من می خواهند کاندیدا شوم؛ فعلا نمی خواهم فضا را انتخاباتی کنم
شمال نیوز: احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی صبح پنج شنبه برگزار کردند، نشستی که تحت تدبیر حفاظتی بسیار برگزار شد. (ادامه)
احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد از زبان استاندار سابق
استاندار سابق تهران و از نزدیکان محمود احمدی نژاد از احتمال کاندیداتوری وی در انتخابات سال آینده خبر داد. (ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است.


هرکدام از نماینده‌های مجلس عضو کدام‌کمیسیون شدند؟+ اسامی
شمال نیوز: با این وجود سرنوشت اعضای کمیسیون‌های فرهنگی، شوراها و امور داخلی، اجتماعی، قضایی-حقوقی، بهداشت و کشاورزی هنوز نامشخص است. (ادامه)
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند.

اقبال نمایندگان مازندرانی به کدام کمیسیون‌ها بیشتر است؟
شمال نیوز: مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد و قرار است 286 نماینده مجلس دهم ماموریت 4 ساله خود را در این کمیسیون‌ها انجام دهند. (ادامه)
مطهری جای خالی باهنر در مجلس را پر می‌کند؟
به اعتقاد کارشناسان مطهری از جمله نمایندگانی است که در میان دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب مقبولیت دارد و این موضوع می تواند برگ برنده وی در انتخابات نایب رئیسی مجلس باشد. (ادامه)
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند ..... سهم ناچیز نمایندگان مازندران در ترکیب شعب 15 گانه مجلس دهم !
شمال نیوز : مردم مازندران انتظار نقش آفرینی بیشتر نمایندگان خود در خانه ملت را داشته و امیدوارند در گام های نخست در ترکیب کمیسیون ها و جایگاههای حساس و تصمیم ساز آنها را مشاهده نمایند .....(ادامه)
بادامچیان: مصلحت نیست عارف رییس مجلس شود
عضو ارشد حزب موتلفه معتقد است ریاست عارف بر مجلس به مصلحت اصلاح طلبان و حتی دولت نیست. (ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است نتایج مرحله دوم به همراه گرایش منتخبان
شمال نیوز: طبق آمارهای منتشر شده از 68 کرسی مرحله دوم انتخابات، تاکنون 38 کرسی آن به لیست امید، 19 کرسی نصیب اصولگرایان و 10 کرسی نیز به دست افراد مستقل افتاده است(ادامه)
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است.

136 نامزدرا با گرایش‌های سیاسی‌شان بشناسید
شمال نیوز: تکلیف 68 کرسی مجلس مشخص نشد و انتخابات در 55 حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد. در بین کاندیداهای دور دومی، تعداد مستقل نسبت به سایرین بیشتر است. (ادامه)
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در ۵۶ حوزه انتخابیه برای ۶۹ کرسی + اسامی و گرایش نامزد‌ها
شمال نیوز: مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
جزئیات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۱ استان و در ۵۶ حوزه انتخابیه برای کسب ۶۹ کرسی مجلس ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی سخنانی در اواسط تابستان سال گذشته از احتمال تغییر استانداران غیر همسو با دولت حتی در شب انتخابات خبر داده بود.
در سال 94 چند استاندار تغییر کردند؟
شمال نیوز- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی سخنانی در اواسط تابستان سال گذشته از احتمال تغییر استانداران غیر همسو با دولت حتی در شب انتخابات خبر داده بود. (ادامه)
نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟
با انتخاب چهره‌های جدید برای نمایندگی مجلس دهم، این سوال مطرح می‌شود که وکلای پارلمان نهم هر کدام در آینده چه خواهند کرد؟ (ادامه)
عکس زیرخاکی از حسین پاکدل و مرحوم مرتضی احمدی
حسین پاکدل تصویری قدیمی از مرحوم مرتضی احمدی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
نخستین فرماندار ساری پس از انقلاب این روزها حال خوشی ندارد
«جعفر لشکری زرینی» نخستین فرماندار پس از انقلاب در ساری حال و روز خوشی ندارد، سه سال است که دیالیز می‌شود و به گفته خودش قلبش هم بیمار است. شرایط جسمی پیوند کلیه را ندارد و برای ادامه زندگی به کپسول اکسیژن وابسته است. فرزندانش بیکارند و طی این سال‌ها کسی سراغی از او نگرفته است! (ادامه)
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. 
3 منتخب اختصاصی جامعه مدرسین و 16 منتخب اختصاصی خبرگان مردم(خبر)
شمال نیوز: منتخین پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند. نام بیشتر آنها در لیست‌بندی‌ها دیده می‌شد و در این بین، تنها نام چهار نفر در هیچ لیستی قرار نگرفته بود. (ادامه)
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است. کدامیک از نمایندگان فعلی به مجلس دهم راه یافتند؟
شمال نيوز: شمارش آرا انتخابات مجلس بالاخره شب گذشته پایان یافت. آنچه در مورد نتایج انتخابات مجلس قابل توجه جلوه می کند، شکست بسیاری از چهره های مشهور و ورود افراد ناشناخته به مجلس است.(ادامه)
تغییر 43 درصدی در ترکیب مجلس خبرگان
با تعیین سرنشینان هر 88 کرسی مجلس پنجم خبرگان رهبری، مشخص شد که 50 تن از اعضای کنونی این مجلس بار دیگر بر کرسی‎های خود ابقا شده اند.(ادامه)
تشییع شکوهمند هنرمندانقلابی «فرج الله سلحشور» +تصاویر
مراسم تشییع پیکر هنرمند انقلابی کشورمان فرج الله سلحشور در امامزادگان باغ فیض با شکوه هر چه تمام با حضور انبوهی از هنرمندان و دوستداران وی در حال برگزاری است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد. اسامی داوطلبان نهایی انتخابات مجلس در استان مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران، اسامی داوطلبان نهایی مجلس را در حوزه های انتخابیه استان اعلام کرد و گفت: مردم استان از بین ۱۴۳ داوطلب باقیمانده ۱۲ نفر را راهی خانه ملت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد. اسامی کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» در سراسر کشور
شمال نیوز: کاندیداهای نهایی لیست «خبرگان مردم» که مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی است، منتشر شد.(ادامه)
اسامی ۱۱۴۶ نامزد تأیید صلاحیت شده در تهران
آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تأیید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس منتشر شد.(ادامه)
اسامی آخرین تایید صلاحیت شده‌ها در کل کشور
نتیجه بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان در حالی است که همچنان نام اصلاح‌طلبان در میان آخرین دور تایید صلاحیت‌ها نیز دیده نمی‌شود./ نام رییس کل بانک مرکزی محمود احمدی‌نژاد در فهرست آخرین تایید صلاحیت شدگان دیده می‌شود.(ادامه)
لیست نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه کشور + اسامی
بنا براعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۵۱ حوزه انتخابیه با اسامی افراد مشخص شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.