.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است. آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره دولت روحانی؛ لیست وزرای رفتنی و ماندنی دولت
چهار روز مانده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری، آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که نیمی از وزرای دولت یازدهم رفتنی شده‌اند و چینش زنان کابینه دستخوش تغییراتی شده است.(ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین ....

انتخاب 7 نفر از 24 گزینه شهرداری تهران در جلسه منتخبین شورا / 2 مازنی هم کاندیدای پیشنهادی
در جلسه منتخبان شورای شهر پنجم که در یکی از سالن‌های شورای شهر برگزار شد محسن هاشمی با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین .... (ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است. آخرین خبرها از تغییرات کابینه ؛ جوان ترها می آیند
با نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت یازدهم گمانه زنی های تازه درباره کابینه حسن روحانی افزایش یافته است. گمانه زنی ها از این حکایت دارد که در 14 پست کابینه دولت دوازدهم تغییرات قطعی است.(ادامه)
تصویربرداری مجموعه «پایتخت ۵» در مازندران به پایان رسیده است و گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از گذراندن مرحله پیش تولید چندروزه در لوکیشن بعدی مشغول به کار شوند.
پایان کار «پایتخت ۵» در مازندران و سفر به تهران
تصویربرداری مجموعه «پایتخت ۵» در مازندران به پایان رسیده است و گروه به تهران بازخواهند گشت تا پس از گذراندن مرحله پیش تولید چندروزه در لوکیشن بعدی مشغول به کار شوند. (ادامه)
جدیدترین خبرها و عکس‌ها از سریال «پایتخت 5»
تصویربرداری مجموعه «پایتخت 5»، پنج تا ١٠ روز دیگر در شمال کشور ادامه دارد و ضبط سکانس‌های بعدی در فرودگاه امام(ره) خواهد بود.(ادامه)
بقایی نام احمدی‌نژاد را روی برگه رای نوشت!
کانال دولت بهار با انتشار فیلم لحظه نوشتن رای بقایی نوشت که وی نام احمدی نژاد را روی برگه رای خود نوشته است. (ادامه)
حمایت 5000 فعال عرصه سلامت مازندران از روحانی
(ادامه)
شمال نیوز: تهیه کننده «پایتخت» از کلید خوردن این مجموعه با فیلمبرداری هلی شات و تصاویر هوایی سخن گفت. آغاز «پایتخت» با تصاویر هوایی/ بازیگران فردا جلوی دوربین می‌روند
شمال نیوز: تهیه کننده «پایتخت» از کلید خوردن این مجموعه با فیلمبرداری هلی شات و تصاویر هوایی سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز:معاون رئیس‌جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می‌تواند برای رونق گردشگری ایران آثار مثبتی به همراه داشته باشد. .... موافقت دولت با تعطیلات دوروزه و دست و دلبازی در آستانه انتخابات !
شمال نیوز:معاون رئیس‌جمهور از موافقت دولت با اجرای طرح تعطیلات 2 روزه آخر هفته خبر داد و اعلام کرد: اجرای این طرح می‌تواند برای رونق گردشگری ایران آثار مثبتی به همراه داشته باشد. ....(ادامه)
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود. احتمال حضور احمدی نژاد و مشایی در ستاد انتخابات وزارت کشور
قرار است سناریوی سال ۹۲ تکرار شود و احمدی‌نژاد در حمایت از کاندیداتوری بقایی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور سخنرانی کند؛ گفته می‌شود مشایی نیز کنار آنها خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است .... انتخابات شورای پنجم در بهشهر ؛ چه کسانی آمدند ؟+ اسامی نامزدها
شمال نیوز : در این حوزه انتخابیه که به نسبت دوره گذشته شاهد کاهش دو عضوی اعضا می باشد رقابتی تنگاتنگ حاکم است و از هم اکنون با ورود چهره های جدید نویدبخش یک انتخابات پرشور است ....(ادامه)
آمار خیره کننده ورزشکاران مازندرانی
ورزشکاران مازندرانی با رکورد 410 مدال در یک سال، خیره کننده ترین سال ورزشی را ساختند اگر چه برخی از آنها غربتی جانکاه داشتند.(ادامه)
احمد عزیزی درگذشت
خواهر احمدی عزیزی از درگذشت این شاعر آیینی کشور خبر داد. (ادامه)
استارت انتخابات 96 در دو جبهه
اصلاح‌طلبان و اصولگریان به‌طور جدی وارد صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری 96 شده‌اند.روز پنج‌شنبه همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) اولین کنگره خود را برای رای‌گیری بر سر 10 کاندیدای نهایی خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار کرد.(ادامه)
کنایه استاندار احمدی‌نژاد به داوری
کرم‌رضا پیریایی فعال سیاسی و استاندار همدان و قم در دولت قبل نسبت به پست تلگرامی عبدالرضا داوری مشاور احمدی‌نژاد واکنش نشان داد. (ادامه)
زمزمه هایی که خبر "گفتمان" را تایید می کند/ «موحدی کرمانی» تا اسفند ماه انتخاب می شود(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در قائم شهراما گروههای غالبا اجتماعی با برگزاری جلسات فشرده در حال تهیه فهرست های هماهنگ هستند تا جایی که شاید این دوره از انتخابات شوراها در این شهر را آغاز بلوغ انتخاباتی قائم شهری ها درارائه « آرای لیستی » دانست که نوید بخش حرکت در جهت « نه » به آرای قومی و قبیله ای استنباط می شود ..... انتخابات شورای پنجم در قائم شهر ؛ رقابتی تمام عیار + اسامی نامزدهای احتمالی
شمال نیوز : در قائم شهراما گروههای غالبا اجتماعی با برگزاری جلسات فشرده در حال تهیه فهرست های هماهنگ هستند تا جایی که شاید این دوره از انتخابات شوراها در این شهر را آغاز بلوغ انتخاباتی قائم شهری ها درارائه « آرای لیستی » دانست که نوید بخش حرکت در جهت « نه » به آرای قومی و قبیله ای استنباط می شود .....(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محمد تقی نظرپور» به عنوان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد.
یک مازندرانی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محمد تقی نظرپور» به عنوان رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور منصوب شد. (ادامه)
همه آنچه در برنامه نود دیشب گذشت
مسائل مختلف باشگاه استقلال قبل و بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان در نهایت منجرشد به اینکه قسمت قابل توجهی از برنامه نود به مسائل حاشیه ای این تیم اختصاص پیدا کند. (ادامه)
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و.... رونمایی از نامزدهای احتمالی شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : در این راستا ، مرکز استان گامی فراتر را نیز در انتخابات مجلس دهم برداشته که در آن در کنار فهرست های ملی همچون « امید » ، « اصولگرایان » و ... ، « فهرست عملگرایی » که اختصاص به حوزه انتخابیه ساری و میاندرود داشت بصورت بومی اعلام موجودیت کرد و....(ادامه)
آنچه در برنامه 90 دیشب گذشت +تصاویر
اکبرپور از فسادسیستماتیک در تیم های پایه باشگاه استقلال خبر داده است . حرف هایی که می تواند دردسرهای زیادی برایش درست کند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد. حکم‌اعدام زنجانی قطعی است | مدیران کانال آمدنیوز در وقت خود دستگیر و مجازات می‌شوند
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد(خبر)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.(ادامه)

دهكده آرامش آسايش ندارد(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: درحالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند ، یک منبع مطلع گزینه ی تغییرات احتمالی در وزارت ورزش را اعلام کرد. استعفای سه وزیر؛ فانی، گودرزی و جنتی می‌روند؟/ مونسان، صالحی امیری و سجادی؛ گزینه های وزارت ورزش/نجفی وزارت آموزش و پرورش یا ورزش می شود/ ...
شمال نیوز: درحالیکه منابع مطلع از استعفای سه وزیر ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند ، یک منبع مطلع گزینه ی تغییرات احتمالی در وزارت ورزش را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست.

آقاتهرانی: اگر جای احمدی نژاد بودم پای آقا را می‌بوسیدم
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست. (ادامه)
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد. سكان شوراي شهر ساري باز هم در دستان سردار
شمال نیوز: شمشیربند تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر ساری در این نشست بود که با 10 رای اعضای حاضر به عنوان رئیس انتخاب شد.(ادامه)
تصویری از حضور احمدی‌نژاد در مرقد امام (ره) و غیبت سیدحسن خمینی
رییس جمهور پیشین کشورمان صبح امروز در مرقد بنیانگذار انقلاب حضور یافت. مجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور پیشین و مرتضی تمدن استاندار تهران در دولت قبل، محمود احمدی‌نژاد را همراهی کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.