.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بابک زنجانی از زندان گریخت؟
با وجود انتشار خبر فرار بابک زنجانی از زندان، این خبر از سوی رسانه های رسمی تکذیب شده است.(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
درحالی که خبر خودکشی عبدالرضا داوری در رسانه‌ها خبرساز شده اما اطرافیان احمدی نژاد از این خبر اظهار بی اطلاعی می کنند. واکنش اطرافیان احمدی‌نژاد به خبر خودکشی عبدالرضا داوری
درحالی که خبر خودکشی عبدالرضا داوری در رسانه‌ها خبرساز شده اما اطرافیان احمدی نژاد از این خبر اظهار بی اطلاعی می کنند.(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند. ۱۰ شخصیت‌ سیاسی و مذهبی که امسال از دنیا رفتند +تصاویر
یکی از اتفاقات سال ۹۷ ارتحال شخصیت‌هایی بود که عمری را در راه سیاست، دین و علم این کشور گذرانده و حال با کارنامه‌ای حاصل از زندگی پرفراز و نشیب در پیشگاه الهی حاضر شده‌اند.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
جزئیات کامل دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی‌نژاد در ۲۶ خرداد سال ۸۸ برای اولین بار منتشر شد.... / بخش اول(خبر)
(ادامه)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است. بحث داغ فامیل‌بازی و انتصاب آقازاده ها و ژن های خوب /از داماد روحانی تا پسر عارف و وزیر کشور /همه انتصابات فامیلی مصداق رانت است؟(خبر)
چند روزی است که دولت روحانی باز به هدف اصلی انتقادات تبدیل شده. این بار نه به خاطر نرخ ارز و گرانی اجناس و قیمت احتمالی بنزین بلکه به خاطر داماد آقای رئیس‌جمهور. این اتفاق باز بحث داغ فامیل‌بازی یا شایسته‌سالاری را بر سر زبان‌ها انداخته است.(ادامه)
 تیم استقلال تهران در مقابل سپیدرود رشت به برتری ۵ بر صفر دست یافت.




استقلال زیرباران رشت، سپیدرود را گلباران کرد
تیم استقلال تهران در مقابل سپیدرود رشت به برتری ۵ بر صفر دست یافت. (ادامه)
همه شهرداران تهران از میرزا عباس خان تا پیروز حناچی + اسامی
شصت و دومین شهردار شهر تهران روز گذشته منصوب شد.(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم. فقط این نمایندگان با شفافیت آرا موافق هستند! +گرایش
بیش از ۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمپین #شفافیت_آرا پیوسته‌اند که در گزارشی به ترکیب فراکسیونی آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد..... کدام نمایندگان شمالی طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به متقاضیان» را امضا کردند ؟
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد.....(ادامه)
آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران
با نزدیک شدن به آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات، تیم‌های تمام تلاش خود را برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر انجام می‌دهند.(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد..... رونمایی از اسامی نامزدهای اتاق های اصناف استان مازندران
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد.....(ادامه)
تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال نزدیک شد
تیم نساجی مازندران با برد ۲ بر صفر برابر تیم فجر سپاسی شیراز یک گام به لیگ برتر فوتبال نزدیک شد.(ادامه)
اسامی داوران هفته سی‌وسوم لیگ یک اعلام شد / قضاوت یک آتش‌نشان در وطنی
کمیته داوران اسامی داوران دیدارهای هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)

به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏ ماجراهای احمدی‌نژاد و «جادو جنبل»؛ از عباس غفاری تا عبدالقادر هندی
به دنبال رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد، عباس عبدی در یادداشتی عنوان کرد که او به پیش بینی يكی از صوفي‌هاي ‏شناخته‌شده هند به نام عبدالقادر دل بسته است.‏ کنعانی مقدم اما می گوید: احمدی نژاد تا کنون به اندازه کافی عملیات انتحاری انجام داده و با ادامه این اقدامات، سرنوشتی جز سقوط پرهزینه نخواهد داشت.‏(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند..... درخواست احمدی نژادی ها برای برگزاری تجمع قانونی و اعتراض مردمی
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.....(ادامه)
یوسف نژاد و رضیان اعضای ناظر مجلس در شورای معادن انتخاب شدند
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای ناظر قوه مقننه در شورای معادن استان‌ها را انتخاب کردند. (ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند.... تغییر رویکرد بومی گرایی به جابجایی استانداران
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند....(ادامه)
شب جنجالی استقلالی ها در برنامه ۹۰
برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:50 بامداد سه شنبه به پایان رسید. (ادامه)
حضور داعشی‌ها در «پایتخت ۵» +عکس
عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی «سیروس مقدم» راهی ترکیه می‌شوند.(ادامه)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت.


جزئیات بررسی صلاحیت ۶ وزیر پیشنهادی - نظرات موافقان و مخالفان/ آغاز روز سوم؛ صبح پنجشنبه با بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کشاورزی(خبر)
دومین جلسه علنی بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم صبح امروز به ریاست علی لاریجانی و با حضور اکثریت نمایندگان و با ادامه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات آغاز و تا عصر ادامه یافت. (ادامه)
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. آخرین گمانه زنی ها درباره وزرای پیشنهادی در آستانه معرفی کابینه/ فراکسیون امید به کدام گزینه ها احتمالا رای نخواهد داد
بر اساس اخبار قرار است کابینه دوم حسن روحانی روز سه شنبه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود. از این رو روند حدس و گمانی زنی ها درباره آخرین تغییرات کابینه در رسانه ها افزایش یافته و فراکسیون های مختلف مجلس نیز به فکر سازوکار چگونگی بررسی لیست پیشنهادی می باشند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.