.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
اسامی داوران یک شانزدهم نهایی جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال را اعلام کرد.(ادامه)
درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران شد
رحیم درزی خلردی به عنوان رئیس هیات فوتبال مازندران انتخاب شد.(ادامه)
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی این هفته در آمل
مراسم گرامیداشت اربعین علامه حسن زاده آملی، این هفته در شهرستان آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
شهردار قائمشهر ابقا شد
اعضای شورای ششم قائمشهر پس از مراسم تحلیف و انتخاب رئیس و نایب رئیس، عباس صالح‌زاده شهردار این شهر را به عنوان سرپرست تا زمان تعیین شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری در همین مسئولیت ابقا کردند. (ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران/ آرای اعضای اصلی و علی‌البدل
رئیس ستاد انتخابات استان تهران اسامی و آرای اعضای منتخب شورای شهر تهران و اعضای علی‌البدل این شورا را اعلام کرد.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
انتشار لیست داوطلبان مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب در مازندران
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، لیست مورد حمایت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:
اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد. اسامى نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامى شهر بابل اعلام شد
شمال نیوز: اسامى نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامى شهر بابل اعلام شد.(ادامه)
 با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند.
لیست غیررسمی ثبت نام کنندگان انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه
با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند. (ادامه)
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل  براساس ثبت نام نهایی منتشر شد. فهرست نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر آمل منتشر شد + اسامی
شمال نیوز: اسامی کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمل براساس ثبت نام نهایی منتشر شد.(ادامه)
داوران دیدار سرخابی‌ها در جام حذفی
کمیته داوران فدراسیون فوتبال،‌ حمید حاج‌ملک و عباس راکی را برای قضاوت دیدار پیکان - استقلال و مس نوین کرمان - پرسپولیس انتخاب کرده است.(ادامه)
تراکتور - پرسپولیس؛ دیداری تحت تاثیر درگذشت انصاریان
هفته چهاردهم لیگ برتر از امروز با دو بازی آغاز می‌شود که در دیداری حساس تراکتور میزبان پرسپولیس است. این مسابقه تحت تاثیر علی انصاریان پیشکسوت پرسپولیس است که روز گذشته دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان بالای 3 سال و رزمندگان بالای 50 ماه جبهه و فرزندان شهدا بر اساس طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکار گیری بازنشستگان و در صورت تصویب نهایی مستثنی از اجرای این قانون می‌شوند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نمایندگان مجلس دارای بیشترین مشارکت در رای گیری ها و  منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون های مجلس  اعلام شد. اعلام نمایندگان فعال و منظم مجلس/تنها یک نماینده مازنی در فهرست
شمال نیوز: اسامی نمایندگان مجلس دارای بیشترین مشارکت در رای گیری ها و منظم‌ترین حضور در جلسات علنی و کمیسیون های مجلس اعلام شد.(ادامه)
داوران هفته ششم لیگ برتر فوتبال
از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. سید حسن خمینی در راه پاستور؟
کمتر از یک سال دیگر هشتمین رئیس‌جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران بر مسند ریاست دولت خواهد نشست و تا آخرین روز ثبت‌نام کاندیدا‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، گمانه‌زنی برای ورود بسیاری از سیاست‌مداران به این رقابت انتخاباتی ادامه خواهد داشت. (ادامه)
شمال نیوز : مرتضی طلایی گفت: تنها اصلاح‌طلبان و جریان‌های خارج از کشور مترصد آوردن او به انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 هستند. آنها می‌خواهند با ورود او به انتخابات جامعه را چندقطبی کنند و مردم را علیه مردم قرار بدهند .... مرتضی طلایی: اصلاح‌طلبان به دنبال نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات هستند/ احمدی‌نژاد در پی جذب آراء خاکستری است/ حتی پایداری هم از احمدی‌نژاد حمایت نخواهد کرد
شمال نیوز : مرتضی طلایی گفت: تنها اصلاح‌طلبان و جریان‌های خارج از کشور مترصد آوردن او به انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 هستند. آنها می‌خواهند با ورود او به انتخابات جامعه را چندقطبی کنند و مردم را علیه مردم قرار بدهند ....(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)

شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد. اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم تصویب شد+ اسامی
شمال نیوز: اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم به جز سه منتخب، در جلسه علنی امروز مجلس تصویب شد.(ادامه)
احمدی رییس شورای عالی استان‌ها شد
علیرضا احمدی به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها در سال سوم انتخاب شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.