.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خودزنی استقلال در جدال حیثیتی
هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا و پس‌فردا با انجام هشت دیدار پیگیری می‌شود حساس‌ترین بازی‌ها مربوط به دو دربی اصفهان و تبریز و تقابل قلعه‌نویی با تیم سابقش استقلال است.(ادامه)
شمال نیوز : مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد ‌واحد قائم‌شهر بعد از قرعه کشی و بر‌اساس جدول زمان بندی،‌ از سوم مرداد با دو گروه A تیم‌های ( البرز، کردستان، فارس و بوشهر) B تیم‌های ( لرستان ،کرمانشاه و مازندران)  انجام شد..... فارس قهرمان مسابقات هندبال دانشگاه آزاد شد
شمال نیوز : مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد ‌واحد قائم‌شهر بعد از قرعه کشی و بر‌اساس جدول زمان بندی،‌ از سوم مرداد با دو گروه A تیم‌های ( البرز، کردستان، فارس و بوشهر) B تیم‌های ( لرستان ،کرمانشاه و مازندران) انجام شد.....(ادامه)
دستور تخریب به احمدی‌نژادی‌ها ؟
اواسط سالن نشسته بودم تا مراسم در نوبت عصر آغاز شود. «محمود احمدی‌نژاد» پیش از ورود به سالن نگاهی به داخل می‌کند؛ من هم نگاهی به او. چشم تو چشم شدیم و به رسم همیشگی‌اش دستی تکان داد و من هم برایش دست بلند کردم. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم.
هر کس با هرچه در دست دارد به ما حمله می کند، یکی با شمشیر و دیگری با نیزه / پیروزی انتظار ما را می کشد
شمال نیوز: رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: ما اهل دعوا و فحاشی نیستیم، این اعمال متعلق به عقب افتاده‌های تاریخ است، ما به کسی جز آمریکا هجمه نمی‌کنیم. (ادامه)
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ایجاد تحول در سرانه کتابخانه های عمومی را نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین عنوان نمود و اظهار داشت: مسئله فرهنگ به عنوان یک اصل در انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد و تا مردم با کتابخوانی انس نگیرند، امور فرهنگی دیگر نیز پیش نخواهد رفت.
تحول در سرانه کتابخانه های عمومی نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین است
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ایجاد تحول در سرانه کتابخانه های عمومی را نیازمند تغییر نگرش همه مسئولین عنوان نمود و اظهار داشت: مسئله فرهنگ به عنوان یک اصل در انقلاب اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد و تا مردم با کتابخوانی انس نگیرند، امور فرهنگی دیگر نیز پیش نخواهد رفت. (ادامه)
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد.
کدام نمایندگان به دنبال توقف مذاکرات هسته ای بودند؟+ اسامی
شمال نیوز: دیروز لیست اسامی ۸۰ نماینده ای که در اردیبهشت ماه طرح سه فوریتی توقف مذاکرات هسته ای را امضا کرده بودند در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد. (ادامه)
توصیه اخلاقی آیت‌الله‌حائری به هاشمی
استاد اخلاق دولت دهم گفت: آقای هاشمی باید در انتقاد از احمدی نژاد حدود را رعایت کند. البته احمدی نژاد نمی‌دانست تبعات خانه نشینی اش موجب نگرانی‌ می‌شود.کمبود مشاور خوب در اطراف احمدی نژاد مشکل ساز شده بود. (ادامه)
در افطاری احمدی نژاد چه گذشت؟
ضیافت افطار محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق چهارشنبه شب در حالی در ساختمان ولنجک برگزار شد که دولتمردان و مسئولین سابق دولت‌های نهم و دهم در این مراسم حضور داشتند.(ادامه)
چه کسانی به افطاری احمدی ‎نژاد رفتند؟
(ادامه)
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از.... احکام جدید احمدی نژاد برای 29 نفر به عنوان «دولت در سایه» + اسامی
شمال نیوز : طبق احکامی که توسط احمدی نژاد صادر شده است، «دولت در سایه» ، ۲۹ مقام مسئول دارد که هریک از این افراد مسئولیت رصد و تحلیل فعالیتها و عملکرد مسئولیت های متناظر خود در دولت یازدهم را برعهده دارد. فهرست مقامات مسئول دولت در سایه احمدی نژاد عبارتند از....(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
مرور واقعه سوم‌ تیر پس از ١٠ سال/ احمدی‌نژاد چگونه احمدی‌نژاد شد
وقتی انگشت جوهرآلودش بالا رفت و برگه رأیی ‌که روی آن نوشته شده بود: «محمود احمدی‌نژاد» توسط دوربین عکاسان ثبت شد؛ سوم تیر ١٣٨٤ بود. تابستان ١٠ سال پیش، مردی ایستاده در صف، تکیه‌زده به دیوار مسجد جامع نارمک، با کاپشنی خاکی‌رنگ و لبخندی بر لب و حلقه دوستانی که در کنارش ایستاده و در روزهای داغ تابستان در انتظار شنیدن اخباری دلگرم‌کننده برای سرنوشت سیاسی‌شان بودند. (ادامه)
کدام روحانیون از احمدی‌نژاد حمایت کردند؟
هنوز هم شاه‌بیت سخنان هاشمی رفسنجانی انتقاد از محمود احمدی‌نژاد است. او این روزها بیش از هرکس دیگری، رئیس‌جمهور سابق ایران را مورد هدف قرار می‌‎دهد و از زمان ریاست او انتقاد می‌کند و آن روزها را روزهای تلخ ایران می‌داند. نمونه بارز آن، سخنان اخیر هاشمی و قیاس اقدامات دولت احمدی‌نژاد به مرض هاری بود.(ادامه)
احمدی‌نژاد و مشایی در یادبود همسر رحیمی
دقایقی پیش محمود احمدی‌نژاد به همراه مجتبی هاشمی‌ثمره در این مراسم شرکت کرد.(ادامه)
شهدا بازگشتند، کاش ما هم برگردیم
(ادامه)
جدیدترین تصاویر سریال پایتخت
تصویربرداری سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه مبارک رمضان در شیرگاه مازندران ادامه دارد. (ادامه)
زیباکلام: مبادا احمدی نژاد را دست کم بگیرید
صادق زیبا کلام از بازداشت حمید بقایی، وضعیت حلقه نزدیکان احمدی نژاد، نقش احمدی نژاد در انتخابات مجلس و... می گوید. (ادامه)
لیست دانشگاه‌های سیاسیون ایران
علاوه بر روزنامه، سایت، حزب و … که بعضا سیاسیون آن ها را ابزار مناسبی برای پیشبرد اهداف خود می دانند؛ مراکز آموزش عالی و دانشگاه های غیرانتفاعی هم یکی دیگر از بسترهایی است که هم برای پیشبرد اهداف سیاسی-اجتماعی افراد و جریان ها مفید است. (ادامه)
حتی یک‌کرسی به‌احمدی‌نژادی‌ها نمی‌رسد
وقتی در اقتصاد، این امکان وجود دارد که فردی که درهیچ جا نامش ثبت نیست، فقط راه می‌رود و زمین خرید و فروش می‌کند، مجوز می‌گیرد، میلیاردها پول به دست میاورد و در هر راهی هم آن را هزینه کند یا می‌تواند پورشه بخرد یا برود در یک حوزه انتخاباتی برای یک نفر، یک میلیارد خرج می‌کند و او را به مجلس بفرستد و از قِبل آن هم استفاده کند، چگونه می‌خواهد کنترل صورت بگیرد؟(ادامه)
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت....
بهار مه آلود رقابت های مجلس دهم در غرب مازندران !
شمال نیوز : شاید بطور مشخص تعریفی از جریان های سیاسی در ایران وجود نداشته باشد اما نمی توان آنها را در تحلیل های سیاسی نادیده گرفت و باید پذیرفت که در انتخابات و فضای سیاسی ایران، این جریان ها و جناح های سیاسی نقشی تمام کننده ای ندارند اما در نهایت نقش پررنگی در جهت گیری ها خواهند داشت.... (ادامه)
آخرین اخبار از سریال جدید سیروس مقدم/ پایتختی ها از چین برگشتند
عوامل مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۴» که تصویربرداری را در چین آغاز کرده بودند، به ایران برگشتند. (ادامه)
آغاز سفر انتخاباتی احمدی‌ نژاد از مشهد؟
خبرها حاکی است محمود احمدی نژاد درروزهای پایانی هفته جاری برای دیدار با هواداران خود به مشهد سفر خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید مرحوم آیت الله مهدوی کنی شخصا از احمدی نژاد بخاطر نام بردن از هاشمی و ناطق نوری در آن مناظره انتقاد کردند.... احمدی نژاد هم عوام را فریب داد و هم خواص را !
شمال نیوز : عضو جامعه روحانیت مبارز می گوید مرحوم آیت الله مهدوی کنی شخصا از احمدی نژاد بخاطر نام بردن از هاشمی و ناطق نوری در آن مناظره انتقاد کردند....(ادامه)
مراسم ختم شيخ‌حسن کروبی برگزار شد
(ادامه)
هنرمنداني كه در سال 93 درگذشتند
(ادامه)
کتیبه‌ای‌که رهبرانقلاب برآن بوسه‌زد+عکس
(ادامه)
شمال نیوز: رفتار رئیس جمهور سابق ایران در فضای سیاسی بیانگر این معناست که احمدی نژاد به دنبال بازگشت صحنه سیاسی کشور است. دمیدن احمدی‌نژاد در شیپور بازگشت به پاستور
شمال نیوز: رفتار رئیس جمهور سابق ایران در فضای سیاسی بیانگر این معناست که احمدی نژاد به دنبال بازگشت صحنه سیاسی کشور است.(ادامه)
درگیری درحاشیه سخنرانی احمدی نژاد
در ابتدای مراسم پلیس یک مظنون را که یک ساک در دست داشت و ظن آن می‌رفت که بمبگذار تروریستی باشد دستگیر کرد.پس از حضور احمدی‌نژاد بر روی سن برای سخنرانی هم ۴ نفر اعتراض کردند که از سوی حاضران در مراسم دستگیر و به خارج از محل مراسم برده شدند.(ادامه)
زیبا کلام: آقای روحانی دچار توهم نشوید!
(ادامه)
شمال نیوز : تیم استان مازندران که در حد تیم ملی است را تشکیل دادیم تا به پتانسیل فوتبال مازندران پی ببرید. البته نام بازیکنان سربازی چون شجاع خلیل زاده را در ترکیب قرار ندادیم.... استانی فوتبال خیز بدون تیم لیگ برتری !
شمال نیوز : تیم استان مازندران که در حد تیم ملی است را تشکیل دادیم تا به پتانسیل فوتبال مازندران پی ببرید. البته نام بازیکنان سربازی چون شجاع خلیل زاده را در ترکیب قرار ندادیم....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.