.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اولین واکنش شریعتمداری به درگذشت مدیرعامل و معاون تامین اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش مورد احترام خانواده بزرگ کارگری بود، گفت: درگذشت وی صدمه بزرگی به ‌تامین اجتماعی ‌وارد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با معاون امور حقوقی و پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه رانندگی در گرگان جان باختند.
مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان خود را از دست دادند+ تصاویر
شمال نیوز: در سفر یک روزه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان، یکی از خودروهای این هیات دچار سانحه رانندگی شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با معاون امور حقوقی و پارلمانی این سازمان بر اثر حادثه رانندگی در گرگان جان باختند. (ادامه)
در این حادثه سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.


تصادف شدید وزیر کار در گرگان / ۳ معاون وزیر آسیب دیدند/ انتقال مصدومان به بیمارستان + تصاویر
در این حادثه سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند. (ادامه)
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر... وزیر علوم و دو وزیر دیگر کابینه را ترک می‌کنند/ تغییرات غیراقتصادی دولت در راه است
با توجه به اتفاق نظر دولت و مجلس درباره عملکرد نامناسب «منصور غلامی» در وزارت علوم همانطور که پیشتر هم عنوان شد، می توان او را از کاندیداهای اصلی تغییرات غیر اقتصادی در کابینه دانست؛ اما در مورد دو تغییر دیگر انتخاب باید از میان سه وزیر...(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا .... یوسفیان ملا : برخی فرهنگ بخور و بزن و دررو ایجاد کرده‌اند/در ایران عده‌ای منتظرند هر امتیازی را به نفع آقازاده‌ها تبدیل به رانت کنند!
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : به‌طور مثال کارخانه فولاد را به تولید کننده سس می‌دهند و دیگر کاری ندارند چه بر سر این کارخانه می‌آید، خریدار هم کاربری آن را تغییر می‌دهد و آن را به زمین‌ تبدیل می‌کند و در قطعات کوچکتر با سود خوب می‌فروشد و یا ....(ادامه)
عکس/ معارفه وزیر جدید کار
مراسم تکریم از «علی ربیعی» و معارفه «محمد شریعتمداری» وزیران پیشین و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در سالن 17 شهریور این وزارتخانه برگزار شد. (ادامه)
شریعتمداری به وعده خود عمل کرد/ انتشار لیست اعضای هیأت مدیره شرکت‌های شستا و صندوق بازنشستگی کشوری/ تمام اقداماتی که در زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، در منظر مردم باشد(خبر)
(ادامه)
نام‌های آشنا در اعضای هیأت مدیره «شستا» و «بازنشستگی»
در بین اسامی منتشر شده از اعضای هیأت مدیره شرکت‌های زیر مجموعه شستا و صندوق بازنشستگی کشور، نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد.(ادامه)
شمال نیوز : این عقیده استاندار سابق مازندران و کاندیدای وزارت راه و شهرسازی از نظر سلامت و انصاف ، کاملا منطقی و مورد انتظار مردم است و هر که آن را شنید بر موضع شجاعانه وی اقرار کرد..... « اسلامی » شجاعتی با هزینه 45 رای و درسی برای مدیران ارشد مازندران
شمال نیوز : این عقیده استاندار سابق مازندران و کاندیدای وزارت راه و شهرسازی از نظر سلامت و انصاف ، کاملا منطقی و مورد انتظار مردم است و هر که آن را شنید بر موضع شجاعانه وی اقرار کرد.....(ادامه)
شمال نیوز: علی درویش رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس و کلاردشت براثر سانحه رانندگی درگذشت. رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس درگذشت + پیام تسلیت وزیر
شمال نیوز: علی درویش رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چالوس و کلاردشت براثر سانحه رانندگی درگذشت.(ادامه)
یک نماینده حزب باد مجلس! +عکس
مشرق: یک فعال فضای مجازی طی توییتی درباره تغییر موضع یک نمانیده مجلس در جلسه رای اعتماد به محمد شریعتمداری، نوشت:(ادامه)
وزارت صنعت نیازمند جراحی بزرگ است!
معاون خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید جراحی بزرگی صورت گیرد. (ادامه)
رییس‌ جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حکم انتصاب چهار وزیر جدید کابینه را صادر کرد. حکم انتصاب وزرای جدید دولت از سوی رییس‌جمهور صادر شد
رییس‌ جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حکم انتصاب چهار وزیر جدید کابینه را صادر کرد.(ادامه)
۱۸ وزیر کابینه روحانی چه کسانی هستند؟ +اسامی
با رأی اعتماد مجلس به چهار وزیر جدید کابینه دوازدهم، ترکیب دولت دوم روحانی تغییر کرد.(ادامه)
حاشیه‌های جلسه رأی اعتماد وزرای پیشنهادی؛/ از خوش‌وبش روحانی و جهانگیری تا شام شریعتمداری
بهارستانی‌ها امروز برخلاف اینکه روز کاریشان نبود به مجلس آمدند تا برای چهار وزارتخانه سکانداری انتخاب کنند و اتفاقا همه چیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد پیش رفت و هر چهار وزیر پیشنهادی حسن روحانی با چراغ سبز مجلس مواجه شدند که البته چندان هم بی‌حاشیه نبود.(ادامه)
شمال نیوز: محمد اسلامی ، فرهاد دژپسند ، رضا رحمانی و محمد شریعتمداری ، 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را بدست آوردند ..... اسلامی وزیر راه و شهر سازی شد / هر 4 وزیر پیشنهادی رای آوردند
شمال نیوز: محمد اسلامی ، فرهاد دژپسند ، رضا رحمانی و محمد شریعتمداری ، 4 وزیر پیشنهادی رئیس جمهور رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را بدست آوردند .....(ادامه)
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی فعال سیاسی و اجتماعی با ابراز خرسندی از معرفی محمد اسلامی، فرهاد دژپسند و محمد شریعتمداری برای عهده داری مسئولیت خطیر راه و شهرسازی ، اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت قاطع خویش را از این سه وزیر اعلام کرد...... نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت رای قاطع دهند
شمال نیوز: علی بابایی کارنامی فعال سیاسی و اجتماعی با ابراز خرسندی از معرفی محمد اسلامی، فرهاد دژپسند و محمد شریعتمداری برای عهده داری مسئولیت خطیر راه و شهرسازی ، اقتصاد و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت قاطع خویش را از این سه وزیر اعلام کرد......(ادامه)
بررسی صلاحیت وزرا در دو نوبت امروز مجلس
نشست مجلس برای بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی در دو نوبت عصرگاهی و شامگاهی و از ساعت 13 امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
جزئیات جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی دولت از ساعت 13 امروز و در دو نوبت برگزار می شود.(ادامه)
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ... مجلس به محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه نظر مثبت دارد
دیدگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به مهندس اسلامی دیدگاه مثبتی است و ایشان را چهره‌ای معتدل و به‌ دور از جناح‌ بندی‌های سیاسی می‌دانند. با توجه به تحصیلات مرتبط مهندس اسلامی می‌توان نتیجه گرفت که ایشان دارای تخصص لازم برای تصدی‌گری وزارت ...(ادامه)
خروج "جهانگیری" از دولت چطور رقم خواهد خورد؟
ناصری می‌گوید: تصمیم گیری درباره بحران ارزی بیشتر از آنکه به نام آقای روحانی تمام شود به نام آقای جهانگیری تمام شد. من اگر جای آقای جهانگیری باشم می‌ماندم، بحران ارز را به یک جا می‌رساندم و بعد از مرحله تثبیت ارز از دولت خارج می‌شدم. البته خروج جهانگیری، ضایعه بزرگی برای دولت خواهد بود. اما بهترین موقعیت برای خروج انتخابات مجلس است. آقای جهانگیری می‌تواند برای مجلس و برای جبهه اصلاحات ظرفیت بسیار خوبی در مجلس آینده باشد. اگر هم قرار به کاندیداتوری جهانگیری برای ریاست جمهوری باشد او می‌تواند بدون آنکه از مجلس استعفا دهد نامزد ریاست جمهوری شود.(ادامه)
برنامه‌های شریعتمداری در بخش تعاون اعلام شد
رئوس برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و الزامات مورد نیاز برای توسعه بخش تعاون که در برنامه کاری دوران وزارت وی قرار خواهد گرفت، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : به نظر می رسد که کابینه حسن روحانی هر روز ضعیف تر می شود، چرا که تصور نمی کنم این افراد قابلیت بیشتری نسبت به وزرای سابق داشته باشند، کابینه ای که پیش از این دو نفر از همان ها توسط مجلس استیضاح شدند و .... نماینده آمل : کابینه حسن روحانی هر روز ضعیف تر می شود
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : به نظر می رسد که کابینه حسن روحانی هر روز ضعیف تر می شود، چرا که تصور نمی کنم این افراد قابلیت بیشتری نسبت به وزرای سابق داشته باشند، کابینه ای که پیش از این دو نفر از همان ها توسط مجلس استیضاح شدند و ....(ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به چهار وزیر در بعدازظهر شنبه آینده خبر داد و گفت: رای اعتماد به وزرا در هفت ساعت و در 2 جلسه برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر درباره جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به چهار وزیر در بعدازظهر شنبه آینده خبر داد و گفت: رای اعتماد به وزرا در هفت ساعت و در 2 جلسه برگزار خواهد شد.(ادامه)


معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌ من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم. تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را هم نداشته‌ام / دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند / از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهم / همه آنچه را که می‌دانم نمی‌گویم / گفتن برخی مسائل در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست(خبر)
معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت:‌ من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم.(ادامه)
متن کامل نامه روحانی برای معرفی ۴ وزیر پیشنهادی
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، نامه رئیس‌جمهور برای معرفی ۴ وزیر پیشنهادی را قرائت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رحمانی، اسلامی، شریعتمداری و دژپسند گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی برای وزراتخانه‌های صمت، مسکن، رفاه و اقتصاد و دارایی هستند.
۴ وزیر پیشنهادی روحانی را بیشتر بشناسید
شمال نیوز : رحمانی، اسلامی، شریعتمداری و دژپسند گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی برای وزراتخانه‌های صمت، مسکن، رفاه و اقتصاد و دارایی هستند. (ادامه)
وزیر صنعت در کنار مجسمه هاشمی رفسنجانی/عکس
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، از خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی در محله جماران بازدید کرد.(ادامه)
هرچند در ارتباط با وزارتخانه های علوم، دادگستری و جهاد کشاوری چنین کش مکشی در دولت شکل نگرفته و رئیس جمهور تقریبا به جمع بندی نهایی برای انجام تغییرات در این 3 وزارتخانه به عنوان مرحله دوم ترمیم کابینه رسیده است، اما همچنان می توان گفت که در خصوص 4 تغییر اول برخی گزینه های اختلاف‌نظر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان کابینه درباره تغییرات جدید دولت!/ روحانی برای انجام 7 تغییر به جمع‌بندی رسید
هرچند در ارتباط با وزارتخانه های علوم، دادگستری و جهاد کشاوری چنین کش مکشی در دولت شکل نگرفته و رئیس جمهور تقریبا به جمع بندی نهایی برای انجام تغییرات در این 3 وزارتخانه به عنوان مرحله دوم ترمیم کابینه رسیده است، اما همچنان می توان گفت که در خصوص 4 تغییر اول برخی گزینه های (ادامه)
گزینه‌های احتمالی دولت برای ۴ وزارتخانه +اسامی
یک نماینده مجلس، گزینه‌های احتمالی برای ۴ وزارتخانه را اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.