.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حقوق بازنشستگان ۱۵ تا ۷۷ درصد افزایش می‌یابد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی نوشت: با تامین منابع برای همسان سازی حقوق بازنشستگان،‌ حقوق بازنشسته‌های کشوری و لشکری بین 15.8 تا 77.3 درصد اضافه می‌شود.(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حکمی ، مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور را منصوب کرد. یک مازندرانی به سمت " مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور" منصوب شد
شمال نیوز: وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در حکمی ، مدیرکل کاریابی و هدایت کار کشور را منصوب کرد.(ادامه)

25 اسفند یادآور درگذشت ناگهانی حجت الاسلام سید احمد خمینی در 49 سالگی و 25 سال قبل است... شام آخر؛ کوچ ناگهانی سید احمد خمینی 25 ساله شد(يادداشت)
25 اسفند یادآور درگذشت ناگهانی حجت الاسلام سید احمد خمینی در 49 سالگی و 25 سال قبل است...(ادامه)
دو نفر از کارکنان وزارت کار بر اثر ویروس کرونا جان باختند
شریعتمداری دستور رسیدگی به مشکلات خانواده‌های دو نفراز کارکنان فوت شده وزارت تعاون به دلیل کرونا ویروس را صادر کرد.(ادامه)
آخرین اخبار از عیدی و حقوق کارگران در سال ۹۹
شریعتمداری درباره آخرین جزئیات تعیین عیدی و حقوق کارگران در سال ۹۹ توضیحاتی داد.(ادامه)
زمان واریز عیدی بازنشسته‌ها اعلام شد
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره افزایش دستمزد کارگران و عیدی بازنشسته‌ها توضیحاتی داد.(ادامه)
 در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند. 6 مجمع نشین که مدعی هیات رئیسه مجلس آینده هستند
در جمع آنهایی که نام شان را به عنوان کاندیدای مجلس به ثبت رساندند، نمی توان از کنار ۶ اسم عبور کرد، ۶ چهره ای که زیر سقف مجمع تشخیص مصلحت نظام، همنشین و همکار هستند.(ادامه)
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. .... معمای بزرگی است ؛ چرا جلیلی نخواست مجلس نشین شود ؟
شمال نیوز : جلیلی با هوشمندی چرخش‌های این روز‌های سیاست را که از پیدا و پنهان ایجاد شده، دریافته است، اما این راه هم فهیمده که این میوه هنوز کال است و به قول حسین شریعتمداری این خانه‌تکانی هنوز تمام نشده است. جلیلی ایستاده تا زمان طلوعش برسد و می‌داند که باید صبر کند. ....(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به آن دسته از کسانی که ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان دارایی و ملک داشته باشند، کمک معیشتی تعلق نمی‌گیرد. محمد شریعتمداری تاکید کرد که بدون بررسی وسع مالی افراد، نمی‌توان سبد معیشتی پرداخت کرد. او همچنین درباره کد دستوری #۶۳۶۹*، که برای شکایت افرادی که خود را مستحق کمک معیشتی می‌دانند، اما از این طرح حذف شده اند، گفت: کسانی که تقاضای خود را از طریق کد دستوری مذکور ثبت کنند در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را می‌دهند. کسانی که دارایی‌شان ۹۰۰ میلیون به بالاست، خودروی ۵۰۰ میلیونی دارند یا ۳ سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته‌اند، کمک معیشتی نمی‌گیرند / افرادی که تقاضای خود با کد #۶۳۶۹* را ثبت کنند، در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را داده‌اند(خبر)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به آن دسته از کسانی که ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان دارایی و ملک داشته باشند، کمک معیشتی تعلق نمی‌گیرد. محمد شریعتمداری تاکید کرد که بدون بررسی وسع مالی افراد، نمی‌توان سبد معیشتی پرداخت کرد. او همچنین درباره کد دستوری #۶۳۶۹*، که برای شکایت افرادی که خود را مستحق کمک معیشتی می‌دانند، اما از این طرح حذف شده اند، گفت: کسانی که تقاضای خود را از طریق کد دستوری مذکور ثبت کنند در واقع به دولت اجازه بررسی حساب‌های بانکی خود را می‌دهند.(ادامه)
عکس/ حسین شریعتمداری عصا به دست شد
تصویری از حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در مراسم ختم سردار حاجی محمدزاده اولین مسئول دفتر سیاسی سپاه را می بینید.(ادامه)
حضور متفاوت حسین شریعتمداری در راهپیمایی ۱۳ آبان +عکس
مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکا به دنبال مذاکره نیست، به دنبال دیکته نویسی است.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است. می خواهید قطعنامه ها باز گردد تا دوباره برای لغو آن گروهی مجبور به مذاکره با آمریکا باشند؛؟«یا الله، بفرمایید»
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه مسائل امنیت ملی ما مهم‌تر از آن است که با بحث‌های جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه بیشترین تلاش را برای مقابله با حرکت‌های غربی‌ها در مورد پولشویی، انجام داده است.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اجرای دوره نخست طرح حذف یارانه‌بگیران با نهایت احتیاط به انجام رسید و در نخستین دوره از این طرح تقریبا ۱۶۶ هزار خانوار و حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور مشمول طرح اجرایی شدند.
آخرین جزئیات از حذف یارانه ثروتمندان/ هرماه ‌متمکنان ‌حذف می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که اجرای دوره نخست طرح حذف یارانه‌بگیران با نهایت احتیاط به انجام رسید و در نخستین دوره از این طرح تقریبا ۱۶۶ هزار خانوار و حدود ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور مشمول طرح اجرایی شدند. (ادامه)
3 رقصنده‌ مشهور اینستاگرامی بازداشت شدند
(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد و حسین شریعتمداری در مسجدجامع نارمک
احمدی نژاد و حسین شریعتمداری در مراسم ختم پدر سعیدقاسمی در مسجدجامع نارمک.(ادامه)
حسین شریعتمداری: آقای روحانی دست مریزاد!
(ادامه)
شریعتمداری به روحانی: با جانسون دیدار نکن!
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در خبرها آمده است که قرار است آقای روحانی با جانسون نخست وزیر انگلیس دیداری داشته باشد که امید است برای حفظ جایگاه جمهوری اسلامی و پاسداشت عزت نظام این ملاقات را لغو کنند.(ادامه)
شمال نیوز:
حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... قرعه جدایی به نام کدامیک از وزیران می‌خورد؟/ دو وزیر در آستانه جدایی از کابینه!
شمال نیوز: حالا شنیده می‌شود، رئیس جمهور قصد دارد به زودی تغییراتی را در کابینه انجام بدهد. گفته می‌شود از بین سه گزینه دو نفر باید از کابینه خداحافظی کنند و جای خود را به افراد جدید بدهند. باید دید که رئیس جمهور تصمیم به خداحافظی با کدام یک از این وزیران خواهد گرفت؟... (ادامه)
عکس/ ژست مشترک جهرمی با شریعتمداری
در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیات دولت.(ادامه)
همتی اسامی متخلفان ارزی را به رئیس‌جمهور اعلام کرد
رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، اسامی متخلفان ارز دولتی را اعلام کرد؛ حسن روحانی هم در پی نوشت این نامه خواستار پاسخگویی فوری ۴ وزیر شد. (ادامه)
شمال نیوز : وی همچنین از افزایش سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کل کشور خبر داد و گفت: این میزان از زیر سه درصد به ۲۵.۳ درصد رسیده است..... تعداد بیکاران در ایران چند رقمی است؟
شمال نیوز : وی همچنین از افزایش سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کل کشور خبر داد و گفت: این میزان از زیر سه درصد به ۲۵.۳ درصد رسیده است.....(ادامه)
یک میلیارد یورو ارز دولتی گم شد
(ادامه)
برجام قناری نیست گنجشک رنگ شده است!
اگر برجام دستاوردی داشت چرا از بیان آن شرم دارند و اگر دستاوردی نداشته است -‌که نداشته- چرا ناکارآمدی و ناتوانی خود را به حساب منتقدان فاکتور می‌کنند؟!(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)
دلار ۴۲۰۰ تومانی در سفره مردم ۵۰ هزارتومان!
(ادامه)
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد. استاندار گیلان، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد/ جدی ترین گزینه های استانداری بعد از سالاری+سوابق
شمال نیوز: با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی شد.(ادامه)
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از استعفاء و بسته شدن پرونده دوشغله‌های وزارت خبر کار داد و گفت: اگر دو شغله‌ای باقی مانده باشد از هر دو شغل‌اش عزل خواهد شد. وزیر: دو شغله‌های وزارت کار از هر دو شغل عزل می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از استعفاء و بسته شدن پرونده دوشغله‌های وزارت خبر کار داد و گفت: اگر دو شغله‌ای باقی مانده باشد از هر دو شغل‌اش عزل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی منتشر شد . .... اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی+ مشاهده اسامی
شمال نیوز : به دستور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی منتشر شد . ....(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.