.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : لیلا آوخ و صدیقه مومن نیا دو دختر نجاری هستند که فرودین ماه سال جاری از کارگاه آنها سرقت شد و در این دیدار ..... روایت جالب نماینده شمالی از دیدار دختران نجار با وزیر کار
شمال نیوز : لیلا آوخ و صدیقه مومن نیا دو دختر نجاری هستند که فرودین ماه سال جاری از کارگاه آنها سرقت شد و در این دیدار .....(ادامه)
ازجمله مهم‌ترین دلایل پافشاری وزیر صمت بر تشکیل وزارت بازرگانی، فرار از پاسخگویی است زیرا درصورت جدا شدن بخش بازرگانی از وزارت صمت، رحمانی هیچ‌گونه مسئولیتی را در حوزه‌های تنظیم بازار، واردات و صادرات نمی‌پذیرد. چرا وزیر صنعت به دنبال تشکیل وزارت بازرگانی است؟
ازجمله مهم‌ترین دلایل پافشاری وزیر صمت بر تشکیل وزارت بازرگانی، فرار از پاسخگویی است زیرا درصورت جدا شدن بخش بازرگانی از وزارت صمت، رحمانی هیچ‌گونه مسئولیتی را در حوزه‌های تنظیم بازار، واردات و صادرات نمی‌پذیرد.(ادامه)
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند. وزارت کار جوانترین و نفت پیرترین وزارتخانه اقتصادی/ وزارتخانه ها پیرتر شده اند
روز جوان را پشت سر گذاشتیم،با امید به درخشش جوانان درمدیریت آینده کشور . روزهای اول انقلاب همین مسئولان کنونی جوان بوده اند و آن روزها با اعتماد بزرگان انقلاب ، جوانان توانستند مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کنند و اتفاقاً امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارند.(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر به کارگیری نیروی جوان در سطح مدیریت کشور بیان داشت: جوانان ذهن خلاق دارند و می توانند برای خلق ثروت تفکر کنند لذا باید از نیروی آنها استفاده شود تا وزارتخانه صرفاً منتظر بودجه نفت نماند..... لاریجانی : اعزام کارگران ایرانی به خارج از کشور در دستور کار قرار گیرد !
شمال نیوز : رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر به کارگیری نیروی جوان در سطح مدیریت کشور بیان داشت: جوانان ذهن خلاق دارند و می توانند برای خلق ثروت تفکر کنند لذا باید از نیروی آنها استفاده شود تا وزارتخانه صرفاً منتظر بودجه نفت نماند.....(ادامه)
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)
 استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان سه استعفایی بود که در سال گذشته حواشی را به دنبال داشت.
استعفاهای جنجالی سال 97 و حواشی آن
استعفای عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان سه استعفایی بود که در سال گذشته حواشی را به دنبال داشت. (ادامه)



۴۰ سال پیش در چنین روزهایی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به نظام جمهوری اسلامی "آری" گفتند. رای هویدا به "جمهوری اسلامی" چه بود؟
۴۰ سال پیش در چنین روزهایی مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به نظام جمهوری اسلامی "آری" گفتند.(ادامه)
نشست تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این صندوق برگزار شد و سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق معرفی و از خدمات جمشید تقی زاده قدردانی شد. در هیئت مدیره های برخی از شرکت ها بالغ بر چهل میلیون تومان حقوق دریافت می شود/ اگر پول‌ها را بر نگردانید از شما پس خواهم گرفت!(خبر)
نشست تکریم و معارفه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این صندوق برگزار شد و سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق معرفی و از خدمات جمشید تقی زاده قدردانی شد.(ادامه)
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: انتظار این بود که آقای روحانی از اقدامات فداکارانه سپاه در مناطق سیل زده و کمک‌های ایثارگرانه آنان به مردم آسیب دیده و رنج کشیده این مناطق به طور ویژه قدردانی کنند. از آقای رئیس جمهور انتظار یک خسته نباشید بود ولو خشک و خالی
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: انتظار این بود که آقای روحانی از اقدامات فداکارانه سپاه در مناطق سیل زده و کمک‌های ایثارگرانه آنان به مردم آسیب دیده و رنج کشیده این مناطق به طور ویژه قدردانی کنند.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟ وزیر کار: دریافت پاداش‌های نجومی از گوشت سگ حرام‌تر است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قریب به ۲۲۰ پرونده مفتوح مطالبات داریم. به این سوال‌ باید پاسخ داد که آیا ممکن است مدیری که تصمیم گرفته شرکتی را ۲۲۰ میلیارد تومان از آدمی طلبکار کرده، مسیر درستی را رفته باشد؟ به چه حقی باید این طلب ایجاد شود و سال‌های سال باقی بماند؟ و تا کی باید این پرونده‌ها که سابقه حتی تا ۱۵ سال دارند باز بمانند؟(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد. خانواده‌های دارای ۲ معلول صاحب مسکن می‌شوند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بحث مسکن معلولان که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید مورد توجه قرار بگیرد تا خانه‌ای که ۲ معلول در آن زندگی می‌کند، بدون مسکن نباشد.(ادامه)
خبر وزیر کار درمورد تغییر شیوه توزیع یارانه‌ها
(ادامه)
زمان توزیع بسته دوم حمایتی
وزیر رفاه درباره توزیع یک بسته حمایتی دیگر برای مددجویان بهزیستی، گفت: دستور رئیس جمهور ابلاغ شده و به محض تامین منابع فوراً توزیع می کنیم و تلاش می‌شود تا آخر سال انجام شود.(ادامه)
نظر وزیر کار درباره افزایش حقوق کارگران در سال ۹۸
وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت حساسیت‌های زیادی بر سر بحث دستمزد داردگفت : سهم دستمزد در تولید صنعتی کشور ۷.۹ درصد آن هم به صورت دست بالا است؛ این عدد خیلی ناچیز است.(ادامه)
تعیین چارچوب حقوق سال ۹۸ کارگران
وزیر رفاه در مورد تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده گفت: چارچوب کلی آن تا حدودی تعیین شده است.(ادامه)
عیدی بازنشستگان کشوری امشب واریز می شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب این افراد واریز می شود.(ادامه)
اعلام سخنرانان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مراکز استان‌ها
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانان مراکز استان‌ها را از مرکز تهران معرفی کرده‌ایم و نگاه ما هم نگاهی فراجناحی بوده است.(ادامه)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد. گیلان در پس‌ کوچه‌های انقلاب(يادداشت)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد.(ادامه)
موضع گیری وزیر راه و شهرسازی درباره نامه وزرا به مقام معظم رهبری
(ادامه)
کامپیوتر آمریکایی حسین شریعتمداری در دفتر کارش! +عکس
انتشار تصویری از کامپیوتر محل کار حسین شریعتمداری واکنش برخی از کاربران را برانگیخته است.(ادامه)
این حجم انبوه از پوشش خبری به ادعای یک بازداشتی آنهم یک ماه پس از آزادی وی به وضوح از هماهنگی قبلی رسانه‌های بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها حکایت می‌کرد. روایت شریعتمداری از کاسه‌ای که زیر این نیم کاسه بود!
این حجم انبوه از پوشش خبری به ادعای یک بازداشتی آنهم یک ماه پس از آزادی وی به وضوح از هماهنگی قبلی رسانه‌های بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها حکایت می‌کرد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمد حسن زدا را به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب کرد. سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی محمد حسن زدا را به عنوان سرپرست سازمان تأمین اجتماعی منصوب کرد.(ادامه)
میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده چقدر است؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان مطالبه بر حقی است گفت: در قوانین به این موضوع تاکید شده و باید به سمت اجرای آن برویم؛ همسان سازی به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.(ادامه)
دختران کارمند مجرد در فهرست مشمولان «بسته‌های حمایتی»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین اخبار از توزیع بسته‌های حمایتی دولت در راستای حمایت از اقشار مختلف را اعلام کرد.(ادامه)
ابلاغ نوبت دوم توزیع «بسته‌های حمایتی دولت»
وزیر رفاه با اشاره به روند توزیع بسته‌های حمایتی گفت: دستور رئیس جمهور برای شروع نوبت دوم بسته‌های حمایتی سازمان‌های حمایتی، چون بهزیستی و امداد ابلاغ شده است.(ادامه)
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.


سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. (ادامه)
10 انتصاب جديد محمد شريعتمدارى
محمد شریعتمداری با انتشار پیامی در اکانت توئیتر خود از انتصابات جدید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد..... دکتر محسنی بندپی سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر انوشیروان محسنی بندپی به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.....(ادامه)
بنابر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارمندان و کارگرانی که زیر ۳ میلیون تومان حقوق دارند، به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان یارانه حمایتی می گیرند (خبر)
(ادامه)
وزرای دولت روحانی چند سال سن دارند؟
میانگین سنی کابینه حسن روحانی عدد بالایی را نشان می‌دهد و از این رو بسیاری از منتقدان در این زمینه انتقاد کرده‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.