.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریف که گفته انگیزه قالیباف از تلاش برای تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها زمینه سازی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست مجلس اعلام کرده بود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری را ندارد و معلوم نیست آقای ظریف برای ادعای خود چه شاهد و قرینه و استدلالی دارند؟! پاسخ حسین شریعتمداری به اظهارات ظریف
شریعتمداری درباره این بخش از اظهارات ظریف که گفته انگیزه قالیباف از تلاش برای تصویب طرح اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها زمینه سازی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری بوده است، تصریح کرد: این بخش از اظهارات آقای ظریف نیز تعجب آور است چراکه آقای قالیباف بعد از ریاست مجلس اعلام کرده بود قصد نامزدی برای ریاست جمهوری را ندارد و معلوم نیست آقای ظریف برای ادعای خود چه شاهد و قرینه و استدلالی دارند؟!(ادامه)
عکس/ سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر مرحوم دعایی
سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند. (ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)
راهبرد ایران در مذاکرات هسته‌ای، راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری است/ دولت اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات بزرگتر را آغاز کرده/ حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم بسیار مهم است/ رسانه‌ها با رویکرد امیدآفرینی پل ارتباطی دولت و مردم باشند....(خبر)
(ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
حسین شریعتمداری محکوم شد
یک وکیل دادگستری از محکومیت حسین شریعتمداری در دادگاه به دلیل توهین به جمعیت امام علی و شارمین میمندی نژاد خبر داد.(ادامه)
رانت و فامیل بازی، آفت خصوصی سازی؛ رئیس تامین اجتماعی دستور جلسه مجمع شستا را امضا نمی کند/ در فرایند خصوصی سازی باید به سرمایه های واقعی مردم بها داده شود و هر فردی که سرمایه بیشتری بیاورد، باید سود بیشتری بگیرد.....(خبر)
(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی انتخابات ۱۴۰۰ شبیه جنگ خندق بود / رای ندادن برخی را نمی‌توان به حساب تحریم انتخابات فاکتور کرد / اگر تاثیر کرونا را دخیل بدانیم، مشارکت ۶۳.۲ درصد بود / برخی از اجق وجق‌های داخلی عددی نیستند که داخل آدم حساب شوند
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی(ادامه)

آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند. کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟
آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند.(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری  اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ... معرفی ۱۰ نامزدی که احتمال احراز صلاحیتشان بالاست!
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ...(ادامه)
واعظی: جهانگیری درخواست مرخصی کرده است/ ما بی‌طرف هستیم
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور با بیان این مطلب که ما در انتخابات آتی بی‌طرف هستیم و جناح هیچ کس نیستیم، گفت: آقای جهانگیری از آقای رئیس‌جمهور در خواست مرخصی کردند.(ادامه)
نامزد نهایی جریان اصلاحات پس از تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: نامزد نهایی جریان اصلاحات بعد از تصمیم شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود که در حال حاضر هنوز رای‌گیری در جبهه اصلاحات برای تعیین کاندیدای نهایی انجام نشده است.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
ثبت‌نام از داوطلبان ریاست جمهوری به پایان رسید
مهلت نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهره‌های شاخص به پایان رسید، این مرحله از فرایند انتخابات از روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه به‌ مدت ۵ روز آغاز شد و ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت) به پایان رسید.(ادامه)
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. او یکی از رقبای حسن روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ بود.(ادامه)
محمد شریعتمداری به وزارت کشور رفت
محمد شریعتمداری برای ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰ وارد وزارت کشور شد.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
سند ساختمان باشگاه پرسپولیس آزاد شد
با پیگیری وزیر کار وامور اجتماعی، سند ساختمان باشگاه پرسپولیس از مالکیت شستا خارج شد.(ادامه)
افزایش ۱۵۰ درصدی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از اسفند ۹۸ تا فروردین ۱۴۰۰، طی ۱۴ماه، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۳۲ درصد و پرداخت مستمری حداقل بگیران ۱۵۰ درصد افزایش یافت.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد. لیست اولیه اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری+ اسامی
فهرست افرادی که توسط حداقل ۱۰ عضو مجمع عمومی جبهه‌ی اصلاحات ایران برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیشنهاد شده‌اند مشخص شد.(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی .... اگر سید ابراهیم رئیسی برای انتخابات ۱۴۰۰ نیاید وضعیت اصولگرایان چه خواهد شد؟
شمال نیوز : وقتی که حرف از کاندیداهای جریان اصولگرا برای انتخابات ۱۴۰۰ به میان می‌آید معمولا نام یک فرد بیش از دیگران مطرح است؛ ابراهیم رئیسی ....(ادامه)
 قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد.
نقدی بر تحلیل‌های سیاسی «دشمن‌محور»(ديدگاه)
قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد. (ادامه)
نحوه افزايش حقوق كاركنان دولت و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
نوبخت با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری براساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام می شود ادامه داد: این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.(ادامه)
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا می‌گوید:‌دهه ۹۰ دهه‌ای بود که رو به نابودی تولید کاغذ رفتیم‌، اکنون در پایان دهه با توقف در تولید کاغذ تحریر در کشور روبرو شده‌ایم. دهه ۹۰ رو به نابودی تولید کاغذ تحریر رفتیم/ کارنامه دولت در حوزه کاغذ مردود است
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا می‌گوید:‌دهه ۹۰ دهه‌ای بود که رو به نابودی تولید کاغذ رفتیم‌، اکنون در پایان دهه با توقف در تولید کاغذ تحریر در کشور روبرو شده‌ایم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.