.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادکان از وزارت صنعت سر در آورد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد دادکان را به عنوان مشاور امور تربیت بدنی و ورزش خود منصوب کرد. (ادامه)
حکم جدید معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت
وزیر صنعت با صدور حکمی معاون امور اقتصادی و بازرگانی را به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت منصوب کرد. (ادامه)
مدیرعامل سایپا تغییر کرد
وزیر صنعت طی حکمی محسن قاسم جهرودی را به عنوان جایگزین مهدی جمالی به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد. (ادامه)
توصیه شریعتمداری به توقیف کنندگان «کیهان»
حسین شریعتمداری گفت: از توقیف کنندگان روزنامه کیهان دعوت می کنم که اگر اقدام خود را قانونی و به نفع مصالح ملی کشور می دانند در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند و از اقدامی که انجام داده اند دفاع کنند . (ادامه)
مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی برگزار شد/ چه کسانی حضور داشتند؟ + تصاویر
خبرگزاری میزان- مراسم ترحیم «حاج حسن سلیمانی» پدر سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بعد از ظهر امروز با حضور مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم در مصلی امام خمینی(ره) در تهران برگزار شد.(ادامه)
سینکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی حسن یونس سینکی را به عنوان معاون امور اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه منصوب کرد و از زحمات یدالله صادقی قدردانی کرد. (ادامه)
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند. «غلامی» پانزدهمین وزیر علوم/ سکانداران ۴۰ سال گذشته آموزش عالی چه کسانی بودند؟
در این گزارش نگاه کوتاهی به افرادی خواهیم داشت که طی حیات ۴۰ ساله انقلاب بر کرسی علم و آموزش عالی کشور تکیه زدند.(ادامه)
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ ..... «اصلاحات»سخنگوهای زیادی دارد/ تخریب‌ها علیه هاشمی را درست می‌دانستم
شمال نیوز : صبح روز دوم خرداد ۷۶ در شرایطی که شانس زیادی برای پیروزی خاتمی قائل نبود، همراه وی به حوزه رای گیری در خیابان پاسداران رفت. خاتمی قبل از رای دادن، خطاب به ابطحی گفت: «چه قدر خوب می شود با ناطق به دور دوم برویم.» ابطحی عصر روز دوم خرداد ۷۶ .....(ادامه)
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است..... کدام استان‌ها بیشترین «سیاستمدار» را صادر کرده‌اند؟ + جدول
شمال نیوز : اما از میان مردان و زنانی که در رده های بالایی نظام جای گرفتند، گعده‌های برخی از هم استانی‌ها و همشهری ها در سمت‌هایی همچون وزارت، ریاست جمهوری، معاون اولی، ریاست قوه قضائیه، ریاست مجلس، عضو شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام پر رنگ تر از باقی استان ها بوده است.....(ادامه)
شریعتمداری: اگر ترامپ جنایتکار نبود برای سلامتی اش دعا می کردیم
مدیر مسئول روزنامه کیهان درباره عکس العمل کشورمان به رجز خوانی‌های ترامپ تاکید کرد: اگر ترامپ جنایتکار نبود بایستی برای سلامتی‌اش دعا می کردیم چرا که او از چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا پرده برداری کرد و برای دیر باورترین افراد هم کمترین تردیدی درباره غیرقابل اعتماد، دروغگو و جنایت کار بودن آمریکا باقی نگذاشت. (ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به ادعاهای واهی رییس جمهور آمریکا در پیامی کوتاه گفت: ملت ایران یکپارچه و هم صدا با امام فقید و رهبر فرزانه فریاد می زنند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

وزیر صنعت: سپاه اگر نبود کشور هم نبود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به ادعاهای واهی رییس جمهور آمریکا در پیامی کوتاه گفت: ملت ایران یکپارچه و هم صدا با امام فقید و رهبر فرزانه فریاد می زنند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود". (ادامه)
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش نماینده سابق آستارا به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد. یک نماینده سابق مجلس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان شد
شمال نیوز: فرهاد دلق پوش نماینده سابق آستارا به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان منصوب شد.(ادامه)
عکس/ حسین شریعتمداری در تشییع شهید حججی
(ادامه)
عادت کردیم همه چیز را گردن خطای انسانی بیاندازیم/ پیشرفت صنعت خودرو، کاهش 50درصدی تلفات جاده‌ای
شمال نیوز : همواره سهم خطای انسانی در تلفات جاده ای کشور را بین 60 تا 80 درصد اعلام کرده اند اما شریعتمداری وزیر صنعت، در دستور تازه ای اعلام کرده که کمیته ای برای بررسی سهم خودرو در تلفات جاده ای تشکیل شود. (ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : کارشناسان عوامل مختلفی را در مصرف بالای بنزین دخیل دانسته اند اما مهمترین عامل در این زمینه عدم استفاده از CNG به عنوان سوخت، شناخته شد. اما علت عدم استقبال مردم از CNG به عنوان یک سوخت پاک چیست؟ چرا مردم از سوخت CNG استقبال نمی‌کنند؟
شمال نیوز : کارشناسان عوامل مختلفی را در مصرف بالای بنزین دخیل دانسته اند اما مهمترین عامل در این زمینه عدم استفاده از CNG به عنوان سوخت، شناخته شد. اما علت عدم استقبال مردم از CNG به عنوان یک سوخت پاک چیست؟(ادامه)
ناراحتی کیهان از واکنش ها به عذرخواهی اش از ظریف
(ادامه)
شمال نیوز : این روزها همه چشم به رحمانی فضلی دوخته اند و اینکه قرار است چه کسانی را راهی 31 استانداری کند. او که در دوره اول وزارتش 41 استاندار(با احتساب عزل و نصب ها) را به خود دیده بود قرار است تا اخر شهریور باز هم استاندارانی جدید را انتخاب کنند. .... دلهره تغییرات تا آخر شهریور ماه پشت درهای استانداری !
شمال نیوز : این روزها همه چشم به رحمانی فضلی دوخته اند و اینکه قرار است چه کسانی را راهی 31 استانداری کند. او که در دوره اول وزارتش 41 استاندار(با احتساب عزل و نصب ها) را به خود دیده بود قرار است تا اخر شهریور باز هم استاندارانی جدید را انتخاب کنند. ....(ادامه)
عذرخواهی حسین شریعتمداری از ظریف
(ادامه)
توصیه وزیر صنعت برای افزایش قدرت خرید مردم
شمال نیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز تقاضای موثر برای کالاهای صنعتی بادوام با بحران جدی مواجه است و اگر قدرت خرید مردم را بالا نبرده و نتوانیم تحرک تقاضا داشته باشیم، این مشکلات برطرف نمی شود.(ادامه)
مقایسه «رای اعتماد» دو مجلس به دو دولت روحانی
در جریان رای اعتماد به وزرای کابینه یازدهم در 24 مرداد 92، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، 274 رای کسب کرد و رکورد اخذ آرای موافق را در تاریخ جمهوری اسلامی شکست.(ادامه)
شمال نیوز:نتایج رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 17 وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم اعلام شد. آرای وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس دهم (+ جدول)
شمال نیوز:نتایج رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به 17 وزیر پیشنهادی کابینه دوازدهم اعلام شد.(ادامه)
ظریف، هاشمی و زنگنه بالاترین رای را می‌گیرند/ وزیر کشور اعتماد فراکسیون‌ها را جلب کرد
(ادامه)
شریعتمداری: اعتصاب غذای کروبی، طراحی شده بود
مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.(ادامه)
دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور با بیان اینکه در معرفی کابینه دوازدهم تحت تاثیر و فشار از سوی هیچ حزب و جریانی نبوده ام گفت: شایعاتی که درباره قرارگرفتن لیست در اختیار رهبری مطرح می شود، صحیح نیست.(ادامه)
شریعتمداری و سه‌گانه "صنعتی، معدنی و تجاری" در دولت دوازدهم
با عبور از یکسالگی برجام تجارت خارجی کشور نیازمند توجه جدی است، مسئله‌ای که جز با رونق تولید و بهبود کیفیت محصولات داخلی در جهت افزایش حجم صادرات امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این به دلیل رکود صنعتی و نیز غفلت از بخش معدنی کشور، این دو نیازمند تدوین استراتژی‌های مدون و اجرای برنامه‌های اثرگذار توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم هستند.(ادامه)
احمد توکلی عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که آن را در تلگرام خود منتشر کرده است، از نمایندگان خواست که در رای دادن به علی ربیعی برای او شرط بگذارند.

توکلی برای ربیعی شرط گذاشت
احمد توکلی عضو جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشتی که آن را در تلگرام خود منتشر کرده است، از نمایندگان خواست که در رای دادن به علی ربیعی برای او شرط بگذارند. (ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)
اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ضمن ستودن حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، معرفی دکتر محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت قدر دانسته و امیدواریم با اتکاء به نگاه پیش برنده و مثبت ایشان، صنعت خودرو بتواند دوران شکوفایی خود را بیش از گذشته تجربه نماید. 
استقبال خودروسازان از وزارت شریعتمداری
اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ضمن ستودن حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، معرفی دکتر محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت قدر دانسته و امیدواریم با اتکاء به نگاه پیش برنده و مثبت ایشان، صنعت خودرو بتواند دوران شکوفایی خود را بیش از گذشته تجربه نماید. (ادامه)
نظر نعمت‌زاده درباره وزیر پیشنهادی صنعت
وزیر صنعت، معدن وتجارت با حمایت از معرفی «محمد شریعتمداری» به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه در دولت دوازدهم اعلام کرد: خوشبختانه وزارت صنعت معدن وتجارت قرار است به دست کسی بیفتد که هم در صنعت و هم در تجارت تبحر دارد. (ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 30 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.