.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آقای نماینده کدام دولت باید پاسخگو باشد؟(يادداشت)
(ادامه)
جزئیات منتشرنشده از عجیب‌ترین دعوای سال ۹۲ فوتبال ایران
(ادامه)
امشب ساعت 20:30 چه خبر است؟
ساعت 20:30 روز 29 مارس / 9 فروردین، ساعت زمین است. مردم داوطلبانه چراغ‎ها را به مدت 1 ساعت خاموش می‏‎کنند تا اتلاف انرژی و آلودگی نوری را در کانون توجه قرار دهند.(ادامه)
شمال نیوز: سکوت در سپهر سیاست ایران این روزها تبدیل به یک استراتژی موثر در میان برخی سیاستمداران ایرانی شده است. سیاستمدارانی که روزه سکوت گرفته‌اند: از کم حرفی دیپلمات یخی و تحرکات پشت پرده مرد در سایه اصلاحات تا سکوت مشکوک دوقلوهای احمدی‌نژاد-مشایی(خبر)
شمال نیوز: سکوت در سپهر سیاست ایران این روزها تبدیل به یک استراتژی موثر در میان برخی سیاستمداران ایرانی شده است.(ادامه)
راز مرگ دختر جوان در سینه برادر
(ادامه)
ساکت ترین وزیر کابینه کیست؟
حوزه كشاورزي با اینکه اهميت زیادی در توليد موادغذايي کشور دارد اما این روزها ازسوی مقامات مربوطه خیلی مورد لطف قرار نمیگرد! شواهد نشان میدهد در طول چند ماه گذشته پس از روی کارآمدن دولت یازدهم كاركرد خاصي هم در این حوزه از سوی مسولان کشاورزی کشور ندیدیم! و حتي وزير جهادكشاورزي را میتوان ساكت‌ترين وزیر کابینه روحانی دانست.(ادامه)
شکست پرسپولیس در برابر فولاد
(ادامه)
ختم همسر بنیامین؛ عزاداری یا پارتی؟
(ادامه)
شمال نیوز: انتقال حوضه‌ای آب از خزر نیز یکی از گزینه‌های روی میز وزارت نیروست. چرا که اجرایی شدن آن پول زیادی نصیب شرکت‌های منتفع در ساخت و ساز خواهد کرد . انتقال آب خزر براي مردم «آب» نمي‌شود اما براي شرکت‌هاي سدساز نان مي‌شود!
شمال نیوز: انتقال حوضه‌ای آب از خزر نیز یکی از گزینه‌های روی میز وزارت نیروست. چرا که اجرایی شدن آن پول زیادی نصیب شرکت‌های منتفع در ساخت و ساز خواهد کرد .(ادامه)
جوان 31 ساله ای که 8 فرزند دارد!
مادر پرجمعیت‌ترین خانواده جوان ایرانی طی گفت وگویی اعلام کرده که در سن 14 سالگی ازدواج کرده و 8 فرزند حاصل این ازدواج است.(ادامه)
طنین فریاد آزادیخواهی از دل جنگل‌های گیلان(ديدگاه)
(ادامه)
حاشیه‌های حضور روسای جمهور در دانشگاه‌ها
حضور روسای جمهور در دانشگاه‌ها در طول ادوار مختلف با حواشی زیادی همراه بوده است که باعث ماندگاری بیشتر روز 16 آذر شده است. (ادامه)
12 تذکری که تیم مذاکره نباید فراموش کند
(ادامه)
گلایه دهقان فداکار از حذف داستانش
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضاييه درباره شكل‌ گيري يك جريان «خزنده» فرهنگي با ابعاد سياسي و امنيتي در كشور هشدار داد. این بساط ها جمع شود/ قوه قضاییه ساکت نمی‌ماند که هر کاری بخواهند انجام دهند/ در برخورد با فتنه تردیدی به‌خود راه نمی‌دهیم
شمال نیوز: رئیس قوه قضاييه درباره شكل‌ گيري يك جريان «خزنده» فرهنگي با ابعاد سياسي و امنيتي در كشور هشدار داد.(ادامه)
اعتراض در دانشگاه گیلان به لغو دو مناظره
دو نشست سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان طی روزهای اخیر لغو مجوز شد. در حالی که رییس جمهور برای تغییر همین نگاه محدود کننده در دانشگاه ها وعده هایی را پیش و پس از انتخابات داده است، اما بسیاری از روسای دانشگاه هایی باقی مانده از دولت قبلی، مانع از این تغییر می شوند. دبیر این تشکل دانشجویی تاکید می کند که در مقابل بی قانونی ساکت نخواهیم ماند.(ادامه)
صحنه‌های جنجالی در سازمان ملل/ تصاویر
اجلاس‌های سازمان ملل همیشه صحنه‌های جنجال‌آفرین و گاه مضحکی را آفریده است.(ادامه)
اندر شط خون پلاک هم از تو نماند/ پیراهن چاک چاک هم از تو نماند/ گمنام ترین گمشده، غواص شهید/ رفتی تو به آب و، خاک هم از تو نماند مظلومترین فراموش شده های 8 سال دفاع مقدس
اندر شط خون پلاک هم از تو نماند/ پیراهن چاک چاک هم از تو نماند/ گمنام ترین گمشده، غواص شهید/ رفتی تو به آب و، خاک هم از تو نماند(ادامه)
رونمایی از تمثال شهید هادی باغبانی
(ادامه)
قالیباف نمی‌تواند دوباره شهردار شود
قانون می‌گوید شهردارشدن مجدد قالیباف در تهران ممکن نیست. این قانون اما موافقان و مخالفان زیادی یافته و محل مناقشات بسیاری شده است. برخی چاره را گرفتن استفساریه از مجلس می‌دانند. سوالات زیادی در این رابطه مطرح است. آیا با استفسار از مجلس مشکل حل می‌شود؟ آیا این ماده قانونی قابل‌استفسار است؟ شرایط استفساریه از مجلس چیست؟ آیا این قانون با تصویب قوانین بعدی نسخ شده است؟ اگر این قانون را نمایندگان شورا نادیده بگیرند و قالیباف شهردار شود تکلیف قانونی چه می‌شود؟ مدافعان قانون می‌گویند حتی اگر قالیباف شهردار شود در جلو راه او وزارت کشور و دیوانعالی عدالت اداری قرار گرفته‌اند.(ادامه)
روایت مرگ ناجیانه روزبه کیا
کارمند یک کشتی باری در انزلی هم در همین ارتباط به شرح ماجرایی می‌پردازد که خود شاهدش بوده: "چند سال قبل هنگامی که با کشتی به فرانسه سفر کرده بودیم نزدیک سواحل این کشور یکی از افرادی که در دریا مشغول شنا بود در آستانه غرق شدن قرار داشت اما یکی از خدمه‌های کشتی ایران به آب زد و او را نجات داد که به فاصله کمی بعد از این ماجرا به او شهروندی افتخاری فرانسه اعطا شد."(ادامه)
صبح وقتی سراغ دخترم را از همسرم گرفتم گفت : دخترم بدون صبحانه به مدرسه رفته است و علت را از همسرم پرسیدم که گفت دخترم از موضوع استیضاح خیلی ناراحت است و سه روز روزه نذر کرده است. در ماجرای استیضاح من، دخترم گریه کرد و گفت: می خواهند آبروی تو را ببرند
صبح وقتی سراغ دخترم را از همسرم گرفتم گفت : دخترم بدون صبحانه به مدرسه رفته است و علت را از همسرم پرسیدم که گفت دخترم از موضوع استیضاح خیلی ناراحت است و سه روز روزه نذر کرده است.(ادامه)
معاون اول های رئیس جمهور،ازگذشته تا آینده
معاون اول رئیس جمهور سمت مهمی در دستگاه اجرایی کشور است. متن زیر به بررسی جایگاه معاون اول در قانون اساسی و هم چنین شخص معاون اول ها در تاریخ انقلاب و معاون اول احتمالی آینده می پردازد. (ادامه)
توصیه‌ حفاظتی وزارت اطلاعات به شهروندان
(ادامه)
حداقل برنامه انتخاباتی کاندیدا در صداوسیما
(ادامه)
برای «جهاد نکاح» به سوریه بروید!
(ادامه)
رسانه نه دادگاه‌ است نه کافه گلاسه
(ادامه)
مشروح مناظره عسکراولادی و شریعتمداری در برنامه نگاه یک
(ادامه)
سید محمد باقری
چگونه شهروندی باشیم(ديدگاه)
سید محمد باقری (ادامه)
انتقاد از مناظره‌های سال 88 / مشکل اصلاح‌طلبان نداشتن تقوای جمعی است/«انتخابات آزاد» از کجا کلید خورد؟ /درآمد نفتی به‌اندازه 90 سال(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.