.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است. تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است
فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به یک ابر قدرت جهاتی تبدیل شده است، گفت: تجاوز هر کشوری به ایران با سیلی محکم جمهوری اسلامی همراه است.(ادامه)
دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!
تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط ممکن به مصاف نساجی مازندران می‌رود.(ادامه)
ورزشگاه شهدای ساری با ترک تشریفات مناقصه آماده سازی شود
رئیس هیات فوتبال مازندران آماده سازی ورزشگاه شهدای ساری را با ترک تشریفات مناقصه خواستار شد.(ادامه)
نساجی در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از برگزاری بازی چهارشنبه این تیم در اصفهان خبر داد و گفت: قطعا چهارشنبه در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی خواهیم کرد. (ادامه)
الهامی:خواسته ما کسب ۳ امتیاز بود که به آن رسیدیم
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم، گفت: خواسته ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۶ هفته ناکامی در کسب برد، در دیدار هفته هشتم مقابل قعرنشین لیگ برتر حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد و دومین برد فصل خود را به دست آورد. نساجی با ۲ گل پدیده خودرو را بدرقه کرد
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۶ هفته ناکامی در کسب برد، در دیدار هفته هشتم مقابل قعرنشین لیگ برتر حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد و دومین برد فصل خود را به دست آورد.(ادامه)
الهامی: سه امتیاز با پدیده برای نساجی حیاتی است/ خانه به دوش هستیم
سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه کاش چمن مصنوعی و هوداران نساجی را داشتیم، گفت: سه امتیاز بازی با پدیده برای نساجی حیاتی است.(ادامه)
مربی نساجی مازندران::شرایط نساجی با کیفیت بد زمین همین است
مربی تیم نساجی مازندران یکی از دلایل مهم رقم خوردن نخستین شکست این فصل تیمش در بازی خانگی را کیفیت بد ورزشگاه و نامطلوب بودن شرایط چمن ورزشگاه شهدای ساری بیان کرد.(ادامه)
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی / آینده سیاسی علی لاریجانی چگونه خواهد شد؟
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. (ادامه)
پاتک سپاهان به پرسپولیس
باشگاه سپاهان در سکوت کامل خبری کار خود را در بازار نقل و انتقالات پیش می‌برد.(ادامه)
شمال نیوز :  در شرایطی که  رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است..... چمن وطنی ؛ چالش دنباله‌دار نساجی در لیگ برتر
شمال نیوز : در شرایطی که رقابت های لیگ بیستم برای نساجی مازندران با 33 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم خاتمه پیدا کرد، رضا حدادیان مالک این باشگاه پستی منتشر کرده که احتمالا سبب نگرانی هواداران قائم شهری شده است.....(ادامه)
روحانی: مناطق قرمز کرونایی در کشور کاهش پیدا کرده است
رئیس جمهور گفت: بسیاری از استان‌ها مسیر کاهشی را در کنترل کرونا داشتند و مناطق قرمز کشور محدود شده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران : زمین ماهفروجک را در عمل به باشگاه نساجی واگذار کنید نه فقط در سند!/ مسؤولان استان‌های دیگر می‌توانند اما مسؤولان مازندران نه! / چمن ورزشگاه شهدای ساری به هیچ عنوان قابل برگزاری بازی نیست / مسؤولان حتی یک خداقوت‌گویی را هم از باشگاه نساجی دریغ می‌کنند
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
سرمربی نساجی مازندران: «شکوری» باید جایگاه خود را بداند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران کفت: وظیفه من این است که از تیمم دفاع کنم و ابراهیم شکوری هم باید جایگاه خود را بداند(ادامه)
استقلال و مجیدی به دنبال چهارمین برد/ پرسپولیس به صدر می‌رسد؟
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر با ۵ بازی پیگیری می‌شود که در مهمترین دیدارهای امروز پرسپولیس با شهرخودرو و استقلال با پیکان دیدار می‌کند. (ادامه)
عجیب ترین اختراعات بشر در طول تاریخ + عکس
اختراعاتی توسط مخترعان طراحی یا تولید شدند که در زمان خودشان بسیار مورد استفاده قرار گرفتند و الهام بخش اختراعات آینده بودند.(ادامه)
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. خط و نشان جادوگر برای کفاشیان: علی کریمی:رئیس فدراسیون شوم همه‌تان باید جواب پس بدهید
کریمی در صفحه شخصی خودش در واکنش به تیترِ صحبت‌های اخیر کفاشیان که گفته رئیس جدید فدراسیون باید پا در باتلاق بگذارد و در آن بدود مطلبی را منتشر کرده و او را تهدید کرد که اگر روی کار بیاید آنها باید جواب خیلی مسائل را در دوره کاری خودشان پس بدهند. (ادامه)
10 دستورکار پرمناقشه بایدن در صد روز اول
جو بایدن وعده داده در برابر مجموعه گسترده‌ای از تهدیدهای جدید علیه امنیت ملی امریکا، رویکردی کاملا متفاوت از سیاست‌های دونالد ترامپ اتخاذ کند؛ از همه‌گیری ویروس کرونا گرفته تا افزایش تنش‌های میان ایالات متحده با چین و مسئله هسته‌ای ایران.(ادامه)
حضرت زهرا چگونه اسوه‌ای است؟(يادداشت)
(ادامه)
منصوریان اخراج شد
سرمربی تراکتور از سمتش برکنار شد.(ادامه)
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند .... روایتی متفاوت از خدمت پزشک بدون مرز مازندرانی در روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی + تصاویر
شمال نیوز : در شرایط شیوع بیماری کرونا که مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، پزشکان دواطلبی نیز وجود دارند که برای پیگیری و درمان بیماری پوستی کودکان مر‌زنشین خراسان‌جنوبی عازم روستاهایی در 35 کیلومتری مرز افغانستان می‌شوند ....(ادامه)
آزادی ۳۱هزار زندانی فلوریدایی برای رای به بایدن
میلیاردر آمریکایی، مایک بلومبرگ، برای پرداخت بدهی بیش از ۳۱هزار زندانی اهل فلوریدا، مبلغ ۲۰میلیون دلار را جمع‌آوری کرده تا این افراد بتوانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر شرکت کرده و به جو بایدن رای دهند.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
حمله داماد حجازی به گل‌محمدی و مجیدی
سعید رمضانی سرپرست سابق استقلال گفت: «آن‌هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان‎شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می‌گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!»(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد. شورای عالی امنیت ملی یا صدا و سیما؛ علی لاریجانی به کجا می‌رود؟مقصد لاریجانی پس از مجلس کجاست؟
بسیاری علی لاریجانی را جدی‌ترین شریک سیاسی دولت روحانی می‌دانند، کسی که نه تنها تصویب برجام را مدیریت کرد بلکه مسبب رای اعتماد به بسیاری از وزرای دولت بود و در برابر این کمک نیز وزارت کشور به یار دیرینش رحمانی فضلی سپرده شد.(ادامه)
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است. آیا احمدی نژاد به قدرت باز می‌گردد؟
بعد از اتمام دوران ریاست جمهوری حسن روحانی، یکی از گزینه‌های مطرح برای نشستن پشت میز ریاست ساختمان پاستور، محمود احمدی نژاد است.(ادامه)
 این موجود پلید و پلشت، هفته‌های قبل، لای بوته و درختان کوچه پس کوچه‌ها، پنهان بود و تا سرحد امکان ساکت و صامت! نامرئی بود و از پشت، خنجر بر تن آدمیان می‌کوفت! اما از وقتی بی‌تفاوتی و بی مسئولیتی ما را دیده، جری و دلیرتر شده و شجاعانه .... در خانه بمانیم که بی تعارف، عزیزان‌مان طاقت مرگ غریبانه ما را ندارند
این موجود پلید و پلشت، هفته‌های قبل، لای بوته و درختان کوچه پس کوچه‌ها، پنهان بود و تا سرحد امکان ساکت و صامت! نامرئی بود و از پشت، خنجر بر تن آدمیان می‌کوفت! اما از وقتی بی‌تفاوتی و بی مسئولیتی ما را دیده، جری و دلیرتر شده و شجاعانه ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.