.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیو.ز : وی با اشاره به برخی ادارات کل که مدیران آن بیش از ده سال است تغییر نکرده اند گفت:معلوم نیست این مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که از هیچ نماینده ای صدایی در نمی آید و برعکس در مواقع حساس برای حفظ این پیرمردها روزها و ساعتها در دفتر وزیر نشسته اند..... تا آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم / مدیریت استان مدرسه پیرمردهاست
شمال نیو.ز : وی با اشاره به برخی ادارات کل که مدیران آن بیش از ده سال است تغییر نکرده اند گفت:معلوم نیست این مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که از هیچ نماینده ای صدایی در نمی آید و برعکس در مواقع حساس برای حفظ این پیرمردها روزها و ساعتها در دفتر وزیر نشسته اند.....(ادامه)
تست سریع تشخیص سلامت قلب
برای تشخیص سلامت قلب خود می‌توانید از یک روش ساده و کاربردی استفاده کنید.(ادامه)
شمال نیوز : به جریان انداختن طرح استانی شدن غرب مازندران در این مقطع نگرانی ایجاد شکاف برای عملی شدن طرح انتقال آب دریای مازندران به سمنان را بیشتر می کند . .... طرح تشکیل استان مازندران غربی اعلام وصول شد+ چند نکته
شمال نیوز : به جریان انداختن طرح استانی شدن غرب مازندران در این مقطع نگرانی ایجاد شکاف برای عملی شدن طرح انتقال آب دریای مازندران به سمنان را بیشتر می کند . ....(ادامه)

تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌ ابوبکر البغدادی که بود و چگونه قدرت گرفت؟ چرا کشته شدن رهبر داعش اهمیت دارد؟ / ابوبکر البغدادی خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود (خبر)
تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌(ادامه)
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. نامه سرگشاده حسن عباسی درباره بازداشتش / از ۴۲۶سند درباره ارتباط دولت و آمدنیوز، فقط ۲سند رسانه‌ای شده است
حسن عباسی در نامه‌ای سرگشاده نوشته است: آن چه که در بازپرسی توسط «قاضی عرب» به من تفهیم اتهام شد، مبحث «شائبه‌ی رابطه‌ی آمدنیوز و آقای علوی وزیر اطلاعات» بود، نه بیشتر. (ادامه)
رئیس جمهوری آمریکا اکنون فهمیده است که تحریم‌ها بر خلاف تصورش هیچ فایده‌ای برای آن کشور ندارد و مردم ما با هم متحدتر شده‌اند. اگر ترامپ می‌خواهد تحریم را از ایران بردارد، ما آن را بررسی می‌کنیم / اگر مقام معظم رهبری اجازه را صادر کنند، مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد
رئیس جمهوری آمریکا اکنون فهمیده است که تحریم‌ها بر خلاف تصورش هیچ فایده‌ای برای آن کشور ندارد و مردم ما با هم متحدتر شده‌اند.(ادامه)
اندراحوالات جلالی و دستیارش/یا من بازی یا بازی به‌هم!
این کارها نه در شأن باشگاه نساجی است و نه جلالی و همراهانش؛ پرواضح است که داستان نساجی با جلالی به انتهای خودش رسیده اما دلیل این همه شلوغ‌کاری‌، نکته نامشخص و مبهم این ماجراست.(ادامه)
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود. روحانی فقط می‌خواهد خودش را برای پس از ریاست جمهوری حفظ کند تا به حصر نرود/ سال ۸۴ تحت تأثیر قدرت پوپولیسم به احمدی‌نژاد رأی دادم
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس عنوان کرد: امروز باید دولت را حمایت کرد ولی برخی اصلاح طلبان معتقدند روحانی می‌خواهد برای بعد از ریاست جمهوری خودش را حفظ کند تا به حصر نرود.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد. رهبر انقلاب: بیان سخنان نادرست درباره حضور ایران در منطقه، کمک به نقشه دشمن است/ مرزبندی با دشمن بسیار لازم است اما افراد در داخل به بهانه اختلاف‌نظر دشمنی نکنند (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان امریکایی‌ها درباره اعمال شدیدترین تحریمها علیه ملت ایران افزودند: آنها در مقابل ایران دست به تهاجم حداکثری زده اند اما اگر ما به بسیج حداکثری امکانات و توانایی‌های خود اقدام کنیم، به فضل الهی سنگین ترین شکست تاریخ امریکا را نصیب این کشور خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز:  هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! .... اسفند هم تمام شد، آیا خواب زمستانی نمایندگان مجلس هم تمام می شود؟
شمال نیوز: هر روز یک کالای جدید نایاب و گران می شود و مردم غیر از صف کشیدن برای خرید آن راهی ندارند. مسئولان امر غیر از گردن هم اندازی مشکل کاری نمی کنند و مجلس محترم نیز گویی در خواب است! ....(ادامه)
درمان کم کاری تیروئید با طب سنتی
برای اینکه کم کاری تیروئیدتان را درمان کنید این مقاله را بشناسید تا با گیاه مورد نظر آشنا شوید.(ادامه)
شمال نیوز : با اینکه تا به امروز چند نفر از دوستانش جلوی چشمش سقوط کرده و جان‌شان را از دست داده‌اند و خودش هم بشدت آسیب دیده اما دست از این کار نمی‌کشد. درباره سختی‌ها و حساسیت‌های کار که می‌گوید صدایش عوض می‌شود.... روزگار مردم گلوگاه در ارتفاع می‌گذرد ؛ جوانان دکل ‌نشین !
شمال نیوز : با اینکه تا به امروز چند نفر از دوستانش جلوی چشمش سقوط کرده و جان‌شان را از دست داده‌اند و خودش هم بشدت آسیب دیده اما دست از این کار نمی‌کشد. درباره سختی‌ها و حساسیت‌های کار که می‌گوید صدایش عوض می‌شود....(ادامه)
فتحی: استقلال در آستانه حذف از آسیا بود
سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون پرداخت بدهی های این باشگاه برای جلوگیری از حذف از آسیا ارائه کرد.(ادامه)
فوتبال گیلان در آغوش نامادری(يادداشت)
(ادامه)
قبل از شروع میگرن این علائم را تجربه می کنید
گاهی که دچار سردرد می شوید، ممکن است علائم اولیه و هشدار دهنده میگرن را در خود مشاهده می کنید. این علائم در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و چند ساعت یا چند روز قبل از بروز میگرن در خود مشاهده می کنید.سعی کنید به علائم خود قبل از هر بار میگرن دقت کنید و این علائم را برای خود یادداشت کنید.(ادامه)
انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از ولایتی
این طبیب بزرگوار نخبگان و علمای مستقل و آگاه ما که قائل به عدم اعتماد به روسیه و طرفدار رابطه مساوی با شرق و غرب هستند؛ را مورد لطف قرار داده و جاهل و غرب زده نامیدند و سپس با شعار لزوم نگاه به شرق؛ از ملت ایران می‌خواهد به روسیه اعتماد کرده یا لا اقل به آن خوشبین باشند(ادامه)
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده.


روایت جالب زن مازندرانی از دستگیری سعید مرتضوی
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده. (ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه شعبان
شب اول ماه شعبان بر اساس آنچه که از مطالب نقل شده از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) به دست ما رسیده، اعمال متعددی دارد.(ادامه)
داغ‌ترین مناظره فوتبالی تاریخ در نود
عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته مناظره‌ای را با حضور علی کریمی و محمدرضا ساکت برگزار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.....
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت/چرا من حکم مهندس بازرگان را خواندم؟
شمال نیوز : در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است..... (ادامه)
پشت پرده انتخاب مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت
در بین یاران بنیان گذار فقید نظام جمهوری اسلامی؛ مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمله شخصیت هایی هستند که به نگارش روزانه خاطرات و ثبت وقایع زندگی سیاسی خود، اقدام نموده است.(ادامه)
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید»..... سازمان رای حسن روحانی اکنون چه وضعیتی دارد؟
شمال نیوز : یک «غم غربتی» به سراغ آن سازمان رای آمده است ؛ یک «دل آشوبگی» خاصی نمایان گشته ؛ چیزی شبیه «تردید».....(ادامه)
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد.
روزگارِ سیاست بدون آیت‌الله هاشمی/جای خالی آیت الله در چند بحران سیاسی مهم/روزهای دشوار روحانی بعد از درگذشت هاشمی
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد. (ادامه)
کنایه‌ سردار نقدی به احمدی‌نژاد
زمانی که موسات مالی غیرقانونی با سودهای کلان تاسیس شدند ناظران و دستگاه های مسئول که باید جلوی این موسسات را می گرفتند وظیفه خودشان را انجام ندادند و این یک سناریو بوده است . (ادامه)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم.

تازه ترین واکنش رییس جمهور به اعتراضات: باید صدای انتقاد و اعتراض را شنید / مشکلات هست مملکت گل و بلبل نیست/ باید دنبال راه‌ حل مشکلات باشیم(خبر)
رییس جمهور، همدلی و همراهی بیش از پیش همه قوا برای رفع مشکلات مردم را ضروری خواند و با استناد به آمارهای رسمی از روند توسعه و پیشرفت کشور به رغم همه تلاش های دشمنان، تصریح کرد: شرایط اقتصادی ما از شرایط متوسط دنیا بهتر است اما این بدان معنا نیست که همه مشکلات حل شده است، برخی مشکلات هنوز هست اما باید با وحدت و همدلی و دست در دست یکدیگر ، برای رفع آنها تلاش کنیم. (ادامه)
دستور امام جواد(ع) در زمانی که زلزله زیاد است
در آیات و روایات بسیاری از «زلزله» به عنوان یکی از بلایای طبیعی اشاره شده و توصیه‌هایی برای غلبه بر ترس از آن و رهایی از آسیب‌ها در زلزله عنوان شده است.(ادامه)
«تا ساعت یک نصفه شب طول کشید، می‌لرزیدیم، از سرما از بی‌پناهی از بی کسی، هیچ کسی نیومد برای کمک خودمون بودیم؛ تنها بودیم.» مرد سیاه پوشیده اصراری ندارد که هق هق گریه‌هایش را بین حرف‌هایش وقتی آن شب را بخاطر می‌آورد پنهان کند... مردی که ۹ عزیزش را دفن کرد +عکس
«تا ساعت یک نصفه شب طول کشید، می‌لرزیدیم، از سرما از بی‌پناهی از بی کسی، هیچ کسی نیومد برای کمک خودمون بودیم؛ تنها بودیم.» مرد سیاه پوشیده اصراری ندارد که هق هق گریه‌هایش را بین حرف‌هایش وقتی آن شب را بخاطر می‌آورد پنهان کند...(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی گفت: رهبر معظم انقلاب 10 سال قبل در سفر به چالوس فرمودند با داشتن دریا و جنگل نباید یک بیکار در این استان باشد امروز بیکاری دغدغه اصلی خانواده‌ها است و طلاق بخش عظیمی و یا فساد و سایر مشکلات برمی‌گردد به نداشتن کار و بیکار بودن جوانان.... پست ها در مازندران همانند غنائم بین دوستان تقسیم می شود!
شمال نیوز : حجت الاسلام موسوی گفت: رهبر معظم انقلاب 10 سال قبل در سفر به چالوس فرمودند با داشتن دریا و جنگل نباید یک بیکار در این استان باشد امروز بیکاری دغدغه اصلی خانواده‌ها است و طلاق بخش عظیمی و یا فساد و سایر مشکلات برمی‌گردد به نداشتن کار و بیکار بودن جوانان....(ادامه)
مازندران از نداشتن مدیران انقلابی و جهادی رنج می‌برد
امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه مازندران از نداشتن مدیران انقلابی و جهادی رنج می‌برد، گفت: دخالت‌های بی‌مورد دیگران نگذاشت این استان برخوردار از مواهب دریا و جنگل را آباد کنند. (ادامه)
۹ عادت اشتباه که مغزتان را نابود می‌کند!
مغز، مانند سایر اندام‌های بدن بر اثر عوامل مختلف که گاه برای ما ناشناخته و پنهان هستند، آسیب می‌بیند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.