.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است..... امام خمینی به پدرم گفت بدون اجازه من و رهبر در امور دخالت نکن
شمال نیوز : نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است.....(ادامه)
تلاش احمدی‌نژاد برای تبرئه از یک پرونده و آغاز رقابت برای انتخابات 1400
شمال نیوز : در واقع نامه احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه، نه برای حمایت از اطرافیانش است و نه برای یادآوری و تأکید بر موضوع حقوق شهروندی. او می خواهد خود را از آنچه به عنوان پرونده اش در دادسرا عنوان شده از هم اکنون تبرئه کند و موضوع را سیاسی جلوه دهد.(ادامه)
چه کسانی برای جلب توجه خودشیرینی می‌کنند؟
کمتر کسی را می‌توان یافت که در طول زندگی خود با افرادی که برای جلب توجه دیگران دست به هر کاری می‌زنند یا به اصطلاح "خودشیرینی" می‌کنند مواجه نشده باشد، اما زمانی که این مساله زیاد تکرار شده و تنها عامل اعتماد به نفس شخص محسوب شود باید به واکاوی و راههای مقابله با آن پرداخت.(ادامه)
اعمال شب و روز اول ماه شعبان
شب اول ماه شعبان بر اساس آنچه که از مطالب نقل شده از حضرت محمد (ص) و ائمه اطهار (ع) به دست ما رسیده، اعمال متعددی دارد.(ادامه)

 
دوم اردیبهشت در فریدونکنار یادآور روزی با صلابت و پرشکوه برای مردم این شهرستان است. دوم اردیبهشت روزی باصلابت برای فریدونکنار/ از فرماندهی با لباس بسیجی تا سید شهیدان اهل قلم(ديدگاه)
دوم اردیبهشت در فریدونکنار یادآور روزی با صلابت و پرشکوه برای مردم این شهرستان است.(ادامه)
این 10 جمله را هرگز به فرزندتان نگویید
آیا فرزند دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است قطعا می‌دانید که پدر و مادر بودن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست. شما به عنوان پدر و مادر باید تاکتیک‌های بسیاری را در این مسیر بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را از بچه‌داری به دست بیاورید. موضوعی که همیشه تحت تاثیر احساسات شدید ،‌عمیق و صد البته طبیعی والدین بودن قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : مراتع مازندران در حالی قربانی سودجویی افراد می شوند که این استان همه‌ساله درگیر رخداد سیلاب‌های مهیب و سهمگین است و علاوه بر خسارت های جانی به شهروندان، میلیاردها تومان خسارت در بخش کشاورزی و مسکن و راه و شهری وارد می آورد..... ۲۰۰ هکتار از مراتع ملی مازندران در حال تصرف است
شمال نیوز : مراتع مازندران در حالی قربانی سودجویی افراد می شوند که این استان همه‌ساله درگیر رخداد سیلاب‌های مهیب و سهمگین است و علاوه بر خسارت های جانی به شهروندان، میلیاردها تومان خسارت در بخش کشاورزی و مسکن و راه و شهری وارد می آورد.....(ادامه)
اختلال در تلفظ، شایع‌ترین مشکل ارتباطی است که در آن، تولید صداهای تکلم با سطح رشدی کودک متناسب نیست. تلفظ کودک شمرده، صحیح و صحبت‌هایش قابل فهم نیست، به اصطلاح کودک «عروسکی» صحبت می‌کند. گاهی ممکن است کودک نوک زبانی صحبت کند یا بعضی از حروف و صداها را حذف کند. خطر عروسکی حرف زدن کودک‌تان را جدی بگیرید
اختلال در تلفظ، شایع‌ترین مشکل ارتباطی است که در آن، تولید صداهای تکلم با سطح رشدی کودک متناسب نیست. تلفظ کودک شمرده، صحیح و صحبت‌هایش قابل فهم نیست، به اصطلاح کودک «عروسکی» صحبت می‌کند. گاهی ممکن است کودک نوک زبانی صحبت کند یا بعضی از حروف و صداها را حذف کند.(ادامه)
هاشمی رفسنجانی، مرد همیشه انقلابی(يادداشت)
(ادامه)
اگر صدای وزوز می‌شنوید، بخوانید
یکی از مهم‌ترین عوامل در ایجاد وزوز گوش، زندگی پرتنش و همراه با استرس است. باتوجه به پیرترشدن جمعیت کشور و تأثیر آلودگی صوتی و آلودگی هوا بر حواس مختلف، احتمال بروز اختلالات عصبی شناختی ازجمله وزوز گوش بیشتر می‌شود.(ادامه)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است. برکات حضور امام رضا در ایران(يادداشت)
هر چند بخش هایی از ایران قبل از حضور امام هشتم گرایش علوی و شیعی داشتند اما گرایش عموم مردم به فرهنگ اهل بیت و تشیع مدیون و مرهون حضور امام هشتم در ایران است.(ادامه)
صدور حکم 50 متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: تا کنون برای بیش از 50 نفر از افراد متخلف در شرکت های مسافرتی مازندران حکم صادر شد.(ادامه)
واکنش بشار اسد به این عکس چه بود؟ +عکس
رئیس جمهور سوریه فاش کرد که عکس غمبار "عمران الحلبی" کودک سوری که قلب جهان را به درد آورد، تقلبی و ساختگی بود. (ادامه)
میوه‌ای که بوی بد دهان را برطرف می‌کند
انجیر، میوه ای شیرین، گوشت دار، زرد یا بنفش رنگ، دارای ویتامین آ ، ب و ث ، قند، پروتئین، مواد اَزُته، چربی، آهن، منگنز و کلسیم است.و بوی بد دهان را از بین می برد، استخوان ها را محکم می سازد، موجب رویش مو می شود. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند. سرلشکر رضایی: ایران خود تسلیحات و مهمات تولید می‌کند/ موشک‌های‌ ایران "بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر" را دقیق می‌زند(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند.(ادامه)
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر رسایی: چوب خشک هم در برابر روحانی رأی خواهد آورد / پایگاه اجتماعی آقای هاشمی شکم‌سیرهای جامعه بودند /روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر(ادامه)
جشن فوتبال ایران برگزار شد/ برترین‌های فوتبال ایران در یک نگاه
در مراسمی با حضورپررنگ غیرفوتبالی ها، برترین‌های فوتبال ایران در فصل پانزدهم معرفی شدند. مهدی طارمی در این مراسم با دریافت سه جایزه شبی به‌یادماندنی داشت.(ادامه)
این بیماری سراغ کارمندان می رود!
تونل کارپال گذرگاه اعصاب مچ دست است که از عصب مدیان (median) محافظت می‌کند. عصب مدیان عصب اصلی دست و تاندونی (تاندون فلکسور) است که باعث خم شدن انگشتان و شست و دیگر بافت‌های نرم دست مانند رباط‌ها و عروق خونی می‌شود.(ادامه)
فیش‌های حقوقی که مایه آبروریزی است! + عکس
«نگفتنش آبروداری برای مدیران است!» این را مهدی شفیعی، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقتی از رقم حقوق ماهیانه‌اش می‌پرسیم، می‌گوید. دریافتی او «دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان» است. (ادامه)


رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست. سیاست آمریکا اسلام ستیزی، ایران ستیزی و شیعه ستیزی است/ ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست.(ادامه)
 چرا‌هاشمی از «مرگ» سخن گفت؟
هاشمی اگر احساس کند برای ریاست مجلس خبرگان باید بایستد، می ایستد حتی اگر بداند که فقط یک رای - که آن هم رای خود اوست - بیشتر نخواهد آورد یقینا در مجلس جدید خبرگان،‌هاشمی به عنوان کاندیدای ریاست، رای بیشتری از دوره قبل خواهد آورد. ولی اینکه این رای به معنای نصف به علاوه یک خواهد بود را بعید می دانم. (ادامه)
زیباکلام: عارف، ابوترابی مجلس دهم شود
وکیل ملت: صادق زیباکلام می گوید: مجلسی که لاریجانی در راس آن قرار بگیرد کارایی، نفود و قدرتش خیلی بیشتر از مجلسی است که عارف در راس آن قرار گیرد. (ادامه)
جایگزین طبیعی برای بروفن
ایبوپروفن یکی از رایج‌ترین مسکن‌های موجود در بازار است، اما این دارو مانند انواع داروهای شیمیایی عوارضی را به دنبال دارد. اما جایگزین آن چیست؟ مصرف مسکن‌ها روند صعودی داشته و اغلب مردم به راحتی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما این مسکن‌های شیمیایی تا چه اندازه کارایی دارند؟ آیا اصلا ارزشش را دارد؟(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه خبری ساعت ۲۱ در شبکه 1 سیما به بررسی اهمیت انتخابات هفتم اسفند پرداخت. از نظر وی، در چهار سال آینده کشور با شرایط ویژه ای روبروست و مجلس نیز باید در این زمینه نقش آفرین باشد. یکی از وظایف این مجلس، تدبیر برای چالش هاست....
پیش بینی محسن رضایی از مشکلاتی که مجلس آینده با آن روبروست
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در برنامه خبری ساعت ۲۱ در شبکه 1 سیما به بررسی اهمیت انتخابات هفتم اسفند پرداخت. از نظر وی، در چهار سال آینده کشور با شرایط ویژه ای روبروست و مجلس نیز باید در این زمینه نقش آفرین باشد. یکی از وظایف این مجلس، تدبیر برای چالش هاست.... (ادامه)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.»
مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ سربلند بیرون آمدند(خبر)
آقا می‌گویند: «ما به مسلمان‌ها قرآن هدیه می‌دهیم. اگر می‌توانستم یک انجیل خوب پیدا کنم، می‌آوردم. این انجیل‌های الان، عموماً روایت هستند نه کلام وحی. البته یوحنا، لوقا، پتروس و... بزرگان مسیحیت هستند که بعضاً هم شهید شدند.» (ادامه)
آیا "خمینی جوان" جایگزین می‌شود؟
شمال نیوز: آیا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان چهره موثر سیاسی وارد صحنه انتخابات خواهد شد، یا به تماشاگر بودن قناعت خواهد کرد؟(ادامه)
اگر در گفتار پیغمبر (ص) درباره من و برادرم شک دارید، در این واقعیت هم شک دارید که من فرزند دختر پیغمبر شمایم؟! به خدا قسم در تمام دنیا، نه در میان شما، و نه در غیر میان شما از من، پیغمبر فرزندى ندارد، واى بر شما، آیا کسى را از شما کشته‌ا... خطبه امام حسین «علیه السلام» در روز عاشورا
اگر در گفتار پیغمبر (ص) درباره من و برادرم شک دارید، در این واقعیت هم شک دارید که من فرزند دختر پیغمبر شمایم؟! به خدا قسم در تمام دنیا، نه در میان شما، و نه در غیر میان شما از من، پیغمبر فرزندى ندارد، واى بر شما، آیا کسى را از شما کشته‌ا...(ادامه)
نظریه ابن طاووس درباره شهادت امام حسین(ع)
(ادامه)
پشت پرده روابط بابک زنجانی، م.ش و ضراب
«همه تحریم‌ها را دور می‌زنیم». این جمله احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از دو طرح توسعه فولاد مبارکه اصفهان در روز ١٤ آذر ١٣٩١ است که فردای آن در روزنامه ایران به چاپ رسید. هفته گذشته سه جلسه از دادگاه رسيدگي به بزرگ‌ترین پروند فساد اقتصادی در تاریخ کشور، برگزار شد.(ادامه)
احسان رستگار آیا پایتخت 4، رگه‌های فمنیستی داشت؟(يادداشت)
احسان رستگار(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.