.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کرایه های تاکسی غیر رسمی گران شد
دنیامالی با بیان اینکه در وضعیت مبهم که میزان افزایش هزینه ها مشخص نیست، قیمت ها لجام گسیخته افزایش پیدا خواهد کرد که این نه به صلاح مردم است و نه به صلاح رانندگان تاکسی می گوید: این موضوع در دستور کار کمیسیون عمران قرار می گیرد تا میزان افزایش هزینه ها و نحوه حمایت از آنها مشخص شود.(ادامه)
حتی یک‌کرسی به‌احمدی‌نژادی‌ها نمی‌رسد
وقتی در اقتصاد، این امکان وجود دارد که فردی که درهیچ جا نامش ثبت نیست، فقط راه می‌رود و زمین خرید و فروش می‌کند، مجوز می‌گیرد، میلیاردها پول به دست میاورد و در هر راهی هم آن را هزینه کند یا می‌تواند پورشه بخرد یا برود در یک حوزه انتخاباتی برای یک نفر، یک میلیارد خرج می‌کند و او را به مجلس بفرستد و از قِبل آن هم استفاده کند، چگونه می‌خواهد کنترل صورت بگیرد؟(ادامه)
شمال نیوز: ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد. جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+تصاویر
شمال نیوز: ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد.(ادامه)
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند.
پشت پرده «تکلیف»‌های هاشمی رفسنجانی برای ورود به صحنه انتخابات /آیت‌الله باز هم خواهد « آمد»؟
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند. (ادامه)
شمال نیوز:  لاریجانی این روزها پیچیده ترین سیاستمدار ایران است که نمی شود به راحتی رفتار سیاسی او را پیش بینی کرد. باید منتظر نشست تا مرور زمان نشان دهد لاریجانی چه تصمیمی برای ورود به بازی اصول گرایان و وحدت خواهد داشت. لاریجانی ؛علامت سوال بزرگ قصه‌های اصولگرایانه(خبر)
شمال نیوز: لاریجانی این روزها پیچیده ترین سیاستمدار ایران است که نمی شود به راحتی رفتار سیاسی او را پیش بینی کرد. باید منتظر نشست تا مرور زمان نشان دهد لاریجانی چه تصمیمی برای ورود به بازی اصول گرایان و وحدت خواهد داشت.(ادامه)
واکنش ظریف به منتقدان: مومن کاغذ رو بخون!
توافق تمام این چیزهایی که ما می خواهیم بپذیریم خیلی بیشتر از آن را کشور ژاپن در مدت بیست سال مشغول به اجرای آن است و همه نگران جاسوسی صنعتی هستند...(ادامه)
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به مدت ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه به تشریح آنچه در ۹ روز رایزنی هسته‌ای در لوزان گذشت و پرداخت.
شفاف سازی ظریف از ابهامات توافق سوییس/ از نحوه لغو تحریم ها تا نوع بازرسی آژانس و...
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان شنبه شب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما به مدت ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه به تشریح آنچه در ۹ روز رایزنی هسته‌ای در لوزان گذشت و پرداخت. (ادامه)
شبی که اشک کی‌روش را در آوردند!
آخر شب، وقت تعطيلي همه طبقه ها و خروج همه کارکنان اين کارلوس کي روش بود که با چهره اي درهم و گرفته از اتاق دبيرکل فدراسيون فوتبال بيرون آمد تا جواب سمج ترين خبرنگارهاي آخر سال را بدهد. (ادامه)
هزینه سفر بچه پولدارها در تعطیلات نوروز!
(ادامه)
حضرت رسول(ص) اوقات خویش در منزل را سه قسمت مى‏ کرد: قسمتى براى عبادت خداوند، قسمتى براى خانواده و قسمتى ‏براى خود اما قسمت خودش را باز میان خود و مردم قسمت مى ‏کرد. روش رسول‌خدا(ص) با همنشینان چگونه بود/ شمه‌ای از سیره رحمة للعالمین
حضرت رسول(ص) اوقات خویش در منزل را سه قسمت مى‏ کرد: قسمتى براى عبادت خداوند، قسمتى براى خانواده و قسمتى ‏براى خود اما قسمت خودش را باز میان خود و مردم قسمت مى ‏کرد.(ادامه)
توصیه هایی عالی برای کاهش اشتها
تمام آنهایی که اهل رژیم گرفتن هستند، حتما این نکته را تجربه کرده اند که کنترل اشتهای کاذب و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه های مبارزه با اضافه وزن است.(ادامه)
هیات‌ مدیره را چگونه اداره کنیم؟
نقش هیات‌مدیره هیچ‌گاه تا به این اندازه مهم نبوده است. تصمیماتی که هیات‌مدیره‌ها می‌گیرند بر شرکت‌ها، صاحبان آنها و حتی اقتصاد یک کشور اثرگذار است. (ادامه)
ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم. بابای همیشه خوب من را بدهید / این سهمیه‌های جنگ من مال شما!
ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم.(ادامه)
واکنش هنرمندان به درگذشت پاشایی
(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی انقلاب ها می میرند؟(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی (ادامه)
در "خمینی‌ترین" محرم حسینی چه گذشت؟+تصاویر
(ادامه)
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است.
یادداشت شدیدالحن درباره چادر آزاده نامداری
گویا حواشی این روزهای آزاده نامداری تمامی ندارد. در تازه‌ترین این موارد، خبرگزاری دانشجو در یادداشتی شدیدالحن، حجاب نامداری را نشانه نفاق او خوانده است. (ادامه)
عادتهای عجیب هنرمندان مشهور ایرانی / عکس
(ادامه)
نوای موسیقی ایرانی در کانادا
(ادامه)
7 خاطره‌ی رهبر انقلاب از دوران دفاع مقدس
به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR هفت خاطره‌ی رهبر انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس را منتشر می‌کند.(ادامه)
نامی که احمدی‌نژاد برای خود می‌پسندد
محمود احمدی نژاد در دیدار با نیروهای نزدیک به خود از استراتژی‌های تازه‌اش برای انتخابات مجلس دهم رونمایی کرد.(ادامه)
شهیدی که ۹ شناسنامه داشت +عکس
۹ شناسنامه و ۹ فامیلی مختلف برای فرار از دست ساواک برای خودش درست کرده بود و هر بار یکی از آن‌ها را نشان می داد آخر هر کجا می رفت دستگیر می شد: قم، تهران، اصفهان، مشهد همه جا پرونده داشت ...(ادامه)
مرتضی طلایی غزه در آتش و خون(ديدگاه)
مرتضی طلایی(ادامه)
احمدی‌نژاد در حکم بازنشستگی‌ام نوشت کارمند متوفی
مدتی بعد در جلسه معارفه آقای احمدی‌نژاد و اعضای خدمات اجتماعی شهرداری شرکت کردم. هنگام سخنرانی متوجه بودم تمام مدت به من خیره شده تا اینکه از آقای حقانی پرسید غریب‌پور این است؟ لحن طوری بود که احساس کردم حقانی اشتباه کرده و احمدی‌نژاد برای استفاده از افراد توانا نیامده بلکه طوری نگاه می‌کرد یعنی الان من شهردار هستم، حالا حالتان را جا می‌آورم و اجازه نمی‌دهم کار کنید.(ادامه)
پیامک‌های تبریک ولادت امام حسن(ع)
(ادامه)
یک سال بعد، دبیر شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور دوباره اسم این دانشگاه را بر سر زبان ها انداخت و از راه‌اندازی بزرگترین دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت:«این دانشگاه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج احداث و راه‌اندازی می شود.» سرنوشت دانشگاه احمدی نژاد به‌ کجا رسید؟(خبر)
یک سال بعد، دبیر شورایعالی امور ایرانیان خارج از کشور دوباره اسم این دانشگاه را بر سر زبان ها انداخت و از راه‌اندازی بزرگترین دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان مقیم خارج خبر داد و گفت:«این دانشگاه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج احداث و راه‌اندازی می شود.»(ادامه)
هشدار کیهان در مورد انحصار رسانه‌ای
(ادامه)
افشاء پشت‌ پرده هیات مدیره پرسپولیس
(ادامه)
ماجرای نامه ۱۰ عضو شورای نگهبان به احمدی‌‌نژاد
(ادامه)
محمدرضا خاتمی:در دام جدایی از دولت نیفتیم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.