.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است. علت مرگ پلنگ تنکابن شلیک مستقیم است
رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است.(ادامه)
نزدیک به ۳۰۰ سکه نقره‌ای با قدمت بیش از یک هزار سال در نزدیکی یک قلعه باستانی وایکینگ‌ها در شمال غربی دانمارک کشف شد. این گنج نادر را یک دختربچه پائیز گذشته کشف کرد، اما موزه ژوتلند شمالی در دانمارک این خبر را روز پنجشنبه اعلام کرد. کریستیان نورباخ، مدیر این موزه کشف این گنجینه از سکه‌های نقره‌ای در دو محل نزدیک به یکدیگر را «بسیار نادر» دانست. این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند. در کنار این سکه‌ها قسمت‌هایی از یک جواهر اسکاتلندی یا ایرلندی و سکه‌هایی عربی و آلمانی نیز پیدا شده است. کشف گنجینه‌ای هزار ساله از سکه‌های دوران وایکینگ‌ها در دانمارک
نزدیک به ۳۰۰ سکه نقره‌ای با قدمت بیش از یک هزار سال در نزدیکی یک قلعه باستانی وایکینگ‌ها در شمال غربی دانمارک کشف شد. این گنج نادر را یک دختربچه پائیز گذشته کشف کرد، اما موزه ژوتلند شمالی در دانمارک این خبر را روز پنجشنبه اعلام کرد. کریستیان نورباخ، مدیر این موزه کشف این گنجینه از سکه‌های نقره‌ای در دو محل نزدیک به یکدیگر را «بسیار نادر» دانست. این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند. در کنار این سکه‌ها قسمت‌هایی از یک جواهر اسکاتلندی یا ایرلندی و سکه‌هایی عربی و آلمانی نیز پیدا شده است.(ادامه)
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند. شالیکاران شمالی با جیب های خالی به استقبال کشت برنج رفتند
فصل جدید کشت برنج در حالی در مازندران آغاز شده است که کشاورزان با کمبود نقدینگی ناشی از فروخته نشدن برنج‌های پارسال مواجه هستند.(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است. دزد‌ها به خانه فرهنگ علی سلیمانی رحم نکردند
همسر علی سلیمانی که سال گذشته خانه هنر سبا (علی سلیمانی) را تأسیس کرده، از مشکلات متعدد این مکان فرهنگی می‌گوید از جمله اینکه چندی پیش از این خانه دزدی شده است و ضرر و زیان زیادی به آن وارد شده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.(ادامه)
اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ در مازندران به دنیا آمد. تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲
اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ در مازندران به دنیا آمد.(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید. ماهی قرمز را فقط در حوض‌های مشخص شده رها کنید
مزینانی گفت: ماهی قرمز را فقط در استخر‌ها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنید.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم. قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید
مرجع تقلید شیعیان با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت که مقارن با بهار قرآن شده خطاب به مومنان گفت: باید قدر بهار طبیعت و نعمت ماه مبارک رمضان را بدانید و در مسیر بندگی بیشتر کوشش کنیم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
واکنش کانال حسن روحانی به یک افتتاح توسط رئیسی
(ادامه)
یکی از سین‌هایی که برخی‌ها برای سفره هفت سین می‌خرند می‌تواند حیات تالابی و آبزیان را با خطر مواجه کند. شیطان بنفش را به سفره‌های هفت سین راه ندهید
یکی از سین‌هایی که برخی‌ها برای سفره هفت سین می‌خرند می‌تواند حیات تالابی و آبزیان را با خطر مواجه کند.(ادامه)
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . حامی پروری یا شایسته سالاری ؛ مسئله این است !
شمال نیوز : حامی پروری ریشه در نوع نگرش غلط به مدیریت یک سازمان و استان دارد که عده ای در کشور رایج کرده اند و زمینه ای را فراهم کرد که افراد شایسته و نخبه یا به گوشه ای بخزند و یا این که زمینه ای را فراهم کرده اند که نخبگان بار سفر را بسته و به دیار غربت بروند . (ادامه)
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد. توله یوز «ایران» در اردیبهشت ۱۴۰۲ به دنیا خواهد آمد
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند. ۲۰ یوزپلنگ ایرانی در کشور زندگی می‌کنند
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند.(ادامه)
فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روز‌های اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد. «پیدا شدن رد پای گروهک منافقین» در مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر
فضاسازی‌ها علیه جمهوری‌اسلامی، پیرامون پشت‌پرده مسمومیت سریالی دانش‌آموزان قمی درحالی طی روز‌های اخیر اوج گرفت که رد پای گروهک منافقین در این ماجرا پیدا شد.(ادامه)
 سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد. «پیروز» تلف شد
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد.(ادامه)

پیروز که به دلیل مشکلاتی در ناحیه کلیه به بیمارستان منتقل شد بود در نهایت زنده نماند. پیروز تلف شد؛ عمر کوتاه یوزپلنگ ایرانی
پیروز که به دلیل مشکلاتی در ناحیه کلیه به بیمارستان منتقل شد بود در نهایت زنده نماند.(ادامه)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است. پاسداران، سپرِ دفاعی ایران(يادداشت)
سلسله جلیله شهادت در لباس پاسداری، چون سلسله جبال به هم پیوسته، پیوستگی ایران عزیز را تضمین می‌کند و هم حراست از جان مایه وطن را که انقلاب اسلامی است.(ادامه)
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست. چرا گوش وزوز می کند؟
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومورها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.(ادامه)
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: در حال حاضر صنایع‌دستی در زندگی روزمره به اشیای تزیینی تبدیل شده و درون ویترین‌ها رفته است. صنایع‌دستی درون ویترین‌ها خاک می‌خورند
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: در حال حاضر صنایع‌دستی در زندگی روزمره به اشیای تزیینی تبدیل شده و درون ویترین‌ها رفته است.(ادامه)
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در حکمی مسئول پناهگاه حیات وحش میانکاله را منصوب کرد. انتصاب مسئول پناهگاه حیات وحش میانکاله
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در حکمی مسئول پناهگاه حیات وحش میانکاله را منصوب کرد.(ادامه)
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند. انتقال چهار گونه حیات وحش به طبیعت برای نخستین بار در کشور
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.