.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور روسیه اعضای گروه واگنر را موظف کرد به صورت رسمی سوگند وفاداری به دولت روسیه را امضا کنند. پوتین به نیروهای واگنر دستور داد سوگند وفاداری امضا کنند
رئیس جمهور روسیه اعضای گروه واگنر را موظف کرد به صورت رسمی سوگند وفاداری به دولت روسیه را امضا کنند.(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)
شمال نیوز:

سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار بمناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
انتشار تصویری از اولین وزرای جمهوری اسلامی نشان می دهد که هنوز ۵ نفر از افراد این لیست در قید حیات هستند.
وزرای اولین کابینه جمهوری اسلامی/ ۵ نفر در قید حیات هستند + عکس
انتشار تصویری از اولین وزرای جمهوری اسلامی نشان می دهد که هنوز ۵ نفر از افراد این لیست در قید حیات هستند. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
استتار شگفت انگیز پلنگ برفی +تصاویر
(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد. اذعان رئیس سازمان محیط زیست به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد.(ادامه)
کاهش آب ورودی از رودخانه ولگای روسیه، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر می گذارد / 85 درصد آب دریای خزر از رودخانه ولگای روسیه تامین می شود و لذا اگر دبی آب ورودی به خزر از طریق ولگا کاهش پیدا کند، بیشترین تاثیر را در حجم و تراز دریای خزر خواهد گذاشت ....(خبر)
(ادامه)
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد. مرگ یک قلاده خرس با شلیک گلوله در سوادکوه
یک قلاده خرس قهوه ای بالغ در جنگل‌های سوادکوه هدف گلوله قرار گرفت و تلف شد.(ادامه)
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است. وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شده است
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد ۱۲ رسیده است.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند. آب‌بندان‌های مازندران در معرض تخریب(خبر)
آب‌بندان‌ها محل ذخیره‌سازی آب کشاورزی تغذیه چشمه‌ها و آب‌های زیرزمینی است، این مکان‌ها از نظر بوم‌شناختی به عنوان زیستگاه پرندگان و حیات وحش حافظ تنوع زیستی و بانک ژن نیز محسوب می‌شوند. استان مازندران با در اختیار داشتن ۹۳۱ قطعه آب‌بندان به مساحت ۱۸ هزار و ۵۱۹ هکتار یکی از استان‌های صاحب امتیاز در این زمینه است آب بندهایی که برخی طبیعی و برخی توسط کشاورزان و برای مصارف کشاورزی ساخته شده‌اند.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
سوئد عددی نیست/ باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و تنبیه هم خواهیم کرد / ما هم تکالیفی داریم و باید هم فرد و هم دولت اقدام‌کننده به این هتاکی را تنبیه کنیم و ....(خبر)
(ادامه)
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد. کانون اصلی آتش سوزی در میانکاله اطفا شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران از اطفای کانون اصلی آتش سوزی امروز سه شنبه در شبه جزیره میانکاله خبر داد.(ادامه)
۱۰ هکتار از عرصه‌های پناهگاه حیات وحش میانکاله دچار حریق شده است. آتش سوزی در ۱۰ هکتار از عرصه‌های میانکاله
۱۰ هکتار از عرصه‌های پناهگاه حیات وحش میانکاله دچار حریق شده است.(ادامه)
اهدای اعضای بانوی ۵۳ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. بانوی بابلی به چند بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای اعضای بانوی ۵۳ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
سرلشکر حسین سلامی در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت و دیر یا زود دست انتقام مجاهدان مؤمن، اشد مجازات را برای عامل این جنایت مقدر می‌کند....(خبر)
(ادامه)
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد ۵۴ ساله بابلی ناجی چندین بیمار
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
فیلم| اولین «وقف جسد» در بابل
اولین جسدی که ۲ سال برای تحقیق و پژوهش وقف دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل بود، تحویل خانواده شد.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد. وزیر صمت برخلاف دستور رئیس جمهور با گران شدن خودروهای مونتاژی موافق است!
شورای رقابت درباره نتیجه جلسه اخیر خود در خصوص تجدیدنظر در قیمت خودروهای مونتاژی اعلام کرد، حفظ، تداوم و تحقق تولید که یکی از ارکان اصلی شعار سال توسط مقام معظم رهبری است، مستلزم ایجاد انگیزه برای استمرار تولید بر اساس برنامه‌های ارائه‌شده و رفع مشکلات بر مبنای هدف مذکور بوده و عدم‌سودآوری یا تحمیل زیان، قطعاً این بخش از تولید را که عمدتاً توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، دچار مخاطره و توقف خواهد کرد.(ادامه)
عبور اولین خودرو از جاده هراز؛ ۶۰ سال قبل+عکس
در روز ۲۴ تیر ۱۳۴۲ جاده هزار با حضور بالاترین مقامات کشوری و لشکری در منطقه پلور افتتاح شد(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟

چرخ پنجمی به نام سازمان محیط زیست
سال‌هاست که بحران‌های زیست‌محیطی کشور از مدار ارزیایی‌های کارشناسی فراتر رفته و به یکی از اصلی‌ترین تشویش‌های عمومی در جامعه تبدیل شده است. در چنین فضایی اولین پرسشی که افکار عمومی را به خود معطوف می‌کند این است که پس نقش بازدارندگی و صیانت سازمان حفظ محیط زیست در روند این بحران‌ها چه بوده است؟ (ادامه)
یک هفته با روح و روان مردم بازی کردید، حالا می گویید شوخی بود؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.