.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
محیط بان مازندرانی به خرس مادر و دو توله اش که به او نزدیک شده بودند با گویش محلی هشدار می‌دهد جلوتر نیایید و آن‌ها هم بر می‌گردند. واکنش خرس مادر و دو توله به هشدار محیط بان
محیط بان مازندرانی به خرس مادر و دو توله اش که به او نزدیک شده بودند با گویش محلی هشدار می‌دهد جلوتر نیایید و آن‌ها هم بر می‌گردند.(ادامه)
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد بابلی به چند بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد. نکاتی برای خرید دام مناسب برای قربانی
مسئولان دامپزشکی مازندران می‌گویند ده‌ها نشانه ظاهری برای سلامت با بیمار بودن دام وجود دارد که باید هنگام خرید به آن توجه کرد.(ادامه)
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد. هر شهید، یک دنیاست(يادداشت)
آدم‌ها در این دنیا می‌توانند جانشان را فدای هر چیزی بکنند. حتی کسی که گوشه بیمارستان و بر بستر مرضی طبیعی جان سپارد، بالأخره بدن خود را درراه و مسلک خاصی فرسوده است. او نیز جانباز و مقتول راهی است که پیموده و هدفی که دنبال کرده. اما آنکه جانش را به خدا بدهد، خدا نیز از جان خودش به او می‌بخشد.(ادامه)
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند. چرا کاوش در اقیانوس خطرناک است؟
پیشرفت فناوری ممکن است کاوش انسان در اعماق اقیانوس‌ها را غیر ضروری کند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . پتروشیمی در مازندران می‌ماند / حرف و حدیث ها تمام شد
شمال نیوز : در حالی احداث پتروشیمی مازندران وارد فاز جدید شد که اظهارات جدید مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نشان داد که ابهامات برخی افراد خاص در خصوص قرار گرفتن پتروشیمی در شبه جزیره میاکاله فاقد اعتبار و تنها جوسازی چند سلبریتی بوده و این پروژه بزرگ فاصله قابل قبول زیست محیطی با میانکاله داشته است . (ادامه)
قرابت تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و ازبکستان بی‌نظیر است/ همکاری‌ها تا آنجا که امکان دارد گسترش یابد/ میرضیایف: دستاوردهای ملت ایران نشان می‌دهد یک ملت تحت راهنمایی‌های خردمندانه رهبر خود و با اتحاد می‌تواند به‌رغم همه فشارها به اهداف بزرگ برسد(خبر)
(ادامه)
اتاق بازرگانی باید توسط تجار موفق اداره شود/ اتاق حیات خلوت جمع خاصی نیست/ با مدیریت جهادی در خدمت تولید و اقتصاد کشور باشیم
شمال نیوز: کاندیدای ریاست اتاق بازرگانی ایران گفت: توجه ویژه به تشکل ها و بسترسازی برای حضور پررنگ آنان در تصمیم گیری های اتاق ایران از جمله راهبردهای ما برای نقش آفرینی در ریاست اتاق است.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
اداره محیط زیست مشاهده پلنگ یا ببر در یکی از روستا‌های قائمشهر را که در فضای مجازی منتشر شد تکذیب کرد. تکذیب مشاهده پلنگ یا ببر در قائم شهر
اداره محیط زیست مشاهده پلنگ یا ببر در یکی از روستا‌های قائمشهر را که در فضای مجازی منتشر شد تکذیب کرد.(ادامه)
ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان بابل از منزل یک شکارچی، گوشت چندین نوع حیوان وحشی و حیوانات تاکسیدرمی شده کشف کردند. کشف کلکسیونی از گوشت حیوانات وحشی در بابل
ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان بابل از منزل یک شکارچی، گوشت چندین نوع حیوان وحشی و حیوانات تاکسیدرمی شده کشف کردند.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! پرسشی که هر سوم خرداد باید از خودمان بپرسیم !(يادداشت)
این پرسشی است که همه ما، هر که باشیم و در هر جایگاهی که هستیم باید از خودمان بپرسیم و در صادقانه به آن پاسخ دهیم! (ادامه)
معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون اقدامات افغانستان در بهره‌برداری از رود هیرمند و تکلیف حقوقی کشور مذکور برای تحویل ۸۲۰ میلیون متر مکعب آب به کشور ایران بیانیه‌ای منتشر کرد. دولت افغانستان نمی‌تواند با اقدامات یکجانبه خود، مانع از بهره‌برداری ایران از آب رودخانه هیرمند شود
معاونت حقوقی رئیس جمهور پیرامون اقدامات افغانستان در بهره‌برداری از رود هیرمند و تکلیف حقوقی کشور مذکور برای تحویل ۸۲۰ میلیون متر مکعب آب به کشور ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
اهدای عضو جوان ۴۱ ساله مرگ مغزی ساروی به ۸ بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید. جوان ساروی به ۸ بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای عضو جوان ۴۱ ساله مرگ مغزی ساروی به ۸ بیمار نیازمند، حیات دوباره بخشید.(ادامه)
دیدار فرمانده سپاه با خانواده شهید طهرانی مقدم + عکس
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود. لاریجانی و روحانی وارد انتخابات مجلس نمی‌شوند ، مگر اینکه...
اخباری که در هفته اخیر از سوی اصولگرایان به روحانی و لاریجانی منسوب شد به باور برخی کارکرد انتخاباتی دارد اما برخی نیز معتقدند که مسئله صرفا به انتخابات خلاصه نمی شود.(ادامه)
محیط بان مازندرانی تصویری از غرش پلنگ بر صخره‌های مناطق کوهستانی سوادکوه ثبت کرد. غرش پلنگ بر صخره‌های سوادکوه
محیط بان مازندرانی تصویری از غرش پلنگ بر صخره‌های مناطق کوهستانی سوادکوه ثبت کرد.(ادامه)
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است. اشتباهات رایج در زمان خرید خودرو
سال‌های نه‌چندان دور کم‌تر کسی فکر می‌کرد که خودرو، به این میزان زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما اهمیت اثر خودرو در زندگی مردم، خرید آن را هم مهم‌تر از قبل کرده‌است.(ادامه)
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است: پیام تسلیت محسن رضایی در پی شهادت آیت الله سلیمانی
محسن رضایی با صدور پیامی، شهادت آیت الله سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود. فرهنگ ثروت‌های بادآورده متوقف شود/دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ اگر مسئولی جرات مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرات مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت/ /دولت و مجلس با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کنند/ کارگر ستون فقرات تولید است/ نباید این ستون فقرات تضعیف بشود(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر ستون فقرات تولید است، بیان داشتند: ما نباید بگذاریم کارگر، این ستون فقرات تضعیف بشود.(ادامه)
محدوده پراکنش پلنگ ایرانی اگرچه کم شده است اما این گونه در خطر انقراض می‌خواهد جای پای خود را در جنگل‌های مازندران محکم کند. پلنگ ایرانی در حال محکم کردن جای پای خود در مازندران
محدوده پراکنش پلنگ ایرانی اگرچه کم شده است اما این گونه در خطر انقراض می‌خواهد جای پای خود را در جنگل‌های مازندران محکم کند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است. علت مرگ پلنگ تنکابن شلیک مستقیم است
رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شلیک مستقیم و اصابت فشنگ ساچمه‌ای دلیل مرگ پلنگ در ارتفاعات شهرستان تنکابن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.