.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
مهدی قاسمی ضرورت بازخوانی 13 آبان برای نسل جدید(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد. نامه دختر حاج قاسم درباره فلسطین به نوادگان گاندی، چه‌گوارا و ماندلا
زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نوادگان گاندی و ماندلا و دختر چه‌گوارا نامه نوشت و آن‌ها را به حمایت از فلسطین دعوت کرد.(ادامه)
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند. اطلاعاتی تازه در مورد نحوه شکل‌گیری حیات
دانشمندان یکی از قوی‌ترین انفجار‌هایی را که تا به حال در کیهان دیده شده است و می‌تواند منبع حیات را توضیح دهد، شناسایی کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند. دستمزد جوانان را کاهش دهید و براساس سن و سال حقوق بدهید!
شمال نیوز : به گفته مرکز پژوهش‌های مجلس استان‌های کشور از نظر نوع بخش و فعالیت اقتصادی، رشد اقتصادی، اندازه بنگاه و بهره‌وری نیروی کار، در شرایط یکسانی نیستند.(ادامه)
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت. اسطوره منچستریونایتد درگذشت
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
نتانیاهو از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد
(ادامه)
بر اساس آخرین اعلام رسانه‌های صهیونیستی، تعداد کشته شدگان به بیش از ۳۰۰ نفر رسید. مرزهای فاجعه برای صهیونیست‌ها جابه‌جا شد
بر اساس آخرین اعلام رسانه‌های صهیونیستی، تعداد کشته شدگان به بیش از ۳۰۰ نفر رسید.(ادامه)
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود اولین جزیره هوش مصنوعی جهان مجوز دریافت کرد
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود(ادامه)
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد. آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد
کره شمالی استراتژی جدید ایالات متحده در مقابله با سلاح های کشتار جمعی را یک تهدید مداوم عنوان کرد و افزود که آمریکا قصد حمله به کره‌شمالی را دارد.(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رییس اداره حفاظت محیط‌زیست استان تهران از زنده‌گیری یک قلاده میمون که به دلایل نامعلوم در سطح شهر تهران به گشت و گذار مشغول بود، خبر داد. میمون سرگردان در تهران زنده‌گیری شد
رییس اداره حفاظت محیط‌زیست استان تهران از زنده‌گیری یک قلاده میمون که به دلایل نامعلوم در سطح شهر تهران به گشت و گذار مشغول بود، خبر داد.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
عبدالحسین مختاباد، خواننده قدیمی به شایعه مهاجرتش واکنش نشان داد و انتشار این شایعه را کار روزنامه‌نگاران زرد دانست. پاسخ مختاباد به شایعه مهاجرتش: من اینجا ریشه در خاکم
عبدالحسین مختاباد، خواننده قدیمی به شایعه مهاجرتش واکنش نشان داد و انتشار این شایعه را کار روزنامه‌نگاران زرد دانست.(ادامه)
اهدای عضو جوان مرگ مغزی تنکابنی، نجات بخش جان چند بیمار شد. جوان تنکابنی نجات بخش چند بیمار
اهدای عضو جوان مرگ مغزی تنکابنی، نجات بخش جان چند بیمار شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند. جزئیات سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند. جزئیات سرقت یک قلاده شیر از باغ وحش ساری
فرمانده انتظامی شهرسان ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با تقویت گشت‌های انتظامی در محدوده محل مورد نظر، متهمان را در حین سرقت یک قلاده میمون به دام انداختند.(ادامه)
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

سردار سید علی صنیع خانی به همرزمان شهیدش پیوست
سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس، بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سید محمد و سید حسن صنیع خانی، بعد از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
خرس گرفتار در تله سیمی در حاشیه یکی از روستاهای سوادکوه از طریق بیهوشی از دام آزاد و در منطقه رهاسازی شد. رهاسازی خرس قهوه‌ای از تله سیمی در سوادکوه
خرس گرفتار در تله سیمی در حاشیه یکی از روستاهای سوادکوه از طریق بیهوشی از دام آزاد و در منطقه رهاسازی شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است. مار‌ها در سواحل دریای خزر چه می‌کنند؟
تصاویری در فضای مجازی از وجود مار در برخی سواحل دریای خزر منتشر شده است که به گفته مسئولان فقط ظاهرشان ترسناک است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.