.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد. ثبت روز ملی «جنگل و کوهستان» در تقویم رسمی کشور تایید شد
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نامگذاری یک روز با عنوان روز ملی «جنگل و کوهستان» در متن تقویم رسمی کشور مورد تأیید قرار گرفت و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، درگیری و تنش بین یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به سطح کم سابقه‌ای رسیده است. حمله وزیر جنگ اسرائیل به دفتر نخست وزیر این رژیم
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، درگیری و تنش بین یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به سطح کم سابقه‌ای رسیده است.(ادامه)
پایگاه خبری صهیونیستی والا خبر داد: در پی افزایش تنش میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ قصد داشت با احضار نیروی یگان گولانی به دفتر نتانیاهو حمله کند. تنش در کابینه اسرائیل تا مرز کتک‌کاری
پایگاه خبری صهیونیستی والا خبر داد: در پی افزایش تنش میان اعضای کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر جنگ قصد داشت با احضار نیروی یگان گولانی به دفتر نتانیاهو حمله کند.(ادامه)
سفیر ایران در سازمان ملل درباره عملیات ضد ترویستی ایران در سوریه و عراق اعلام کرد: عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با رعایت کامل تعهدات بین المللی ایران انجام گرفته است سفیر ایران در سازمان ملل: عملیات ضد تروریستی ایران با رعایت کامل تعهدات بین‌المللی انجام شد
سفیر ایران در سازمان ملل درباره عملیات ضد ترویستی ایران در سوریه و عراق اعلام کرد: عملیات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران ضروری و متناسب با رعایت کامل تعهدات بین المللی ایران انجام گرفته است(ادامه)
ماموریت فرودگر ایالات متحده که به دنبال ارسال محموله به سطح ماه بود با شکست مواجه شد. ماموریت ناسا برای ارسال محموله به ماه شکست خورد
ماموریت فرودگر ایالات متحده که به دنبال ارسال محموله به سطح ماه بود با شکست مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به درخواست مردم ایران برای تغییر نام خود به نام قاسم سلیمانی، گفت: برهمین اساس ما نام قاسم سلیمان را در بانک نام سازمان ثبت احوال قرار داریم تا افراد بتوانند نام این شهید را برای فرزندان خود انتخاب کنند. ثبت‌احوال: مشکل مردم برای ثبت اسم قاسم سلیمانی حل شد
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به درخواست مردم ایران برای تغییر نام خود به نام قاسم سلیمانی، گفت: برهمین اساس ما نام قاسم سلیمان را در بانک نام سازمان ثبت احوال قرار داریم تا افراد بتوانند نام این شهید را برای فرزندان خود انتخاب کنند.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است. اعجاز علمی قرآن درباره حیات فرازمینی
اخترفیزیکدان‌ها در سال‌های اخیر موفق شده‌اند ۱۰۰سیارۀ را شناسایی کنند که امکان حیات در آن‌ها محتمل به نظر می‌رسد. قرآن، اما حدود ۱۴۰۰ سال پیش از این حقیقت پرده برداشته است.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد. تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان وحشی در فریدونکنار
پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست، تعطیلی و برچیده شدن بازار غیرقانونی فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار محقق شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود. آیت الله آملی لاریجانی : رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی تاوان این جنایت رابه سختی خواهد داد
شمال نیوز : آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی که در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید پیام تسلیتی صادر نمود.(ادامه)
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. ۱۱ راز فضایی بزرگ که بی‌پاسخ باقی مانده‌اند
قبل از مه‌بانگ چه اتفاقی افتاده است و حیات در زمین چگونه به وجود آمد؟ این‌ها تنها بخشی از سؤالاتی است که دانشمندان با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
چرا اسرائیل به دنبال کوچ اجباری مردم غزه است؟
(ادامه)
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت. کشف سرور حاوی نام جاسوس‌های اسرائیل در ایران
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند. حیات فرازمینی در نزدیک‌ترین سیاره به خورشید
دانشمندان در بررسی‌های خود روی سیاره عطارد دریافته‌اند که ممکن است یخچال‌های نمکی این سیاره امکان پشتیبانی از حیات را داشته باشند.(ادامه)
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است .... ماجرای مشاهده خرس قطبی در جنگل‌های مازندران
شمال نیوز : انتشار فیلم کوتاهی با عنوان «پرسه ۲ خرس قطبی و سفید رنگ در منطقه آب پری در جنگل های غرب مازندران» در روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ سوژه داغ و جدید این روزهای فضای مجازی استان و کشور است ....(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند. چرا بعثی‌ها پیکر شهید تندگویان را مومیایی کردند؟+عکس
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد. کشف چهار قلاده ببر در یک نیسان در مشهد!
فرمانده انتظامی مشهد گفت: محموله غیر ایمن چهار قلاده ببر از یک خودروی وانت نیسان واقع در یکی از مناطق مسکونی مشهد کشف شد.(ادامه)
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است. مریخ‌نورد «کنجکاوی» تاکنون ۴۰۰۰ روز در مریخ بوده است
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.