.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند.
جمهوری اسلامی هر روز ساعت ۴ بعد از ظهر سقوط می‌کند! / ۹۷درصد بازداشتی ها گریه می‌کنند تا آزاد شوند
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اکثر کسانی که در اعتراضات اخیر دستگیر شدند سواد دیپلم به پایین داشتند و سواد سیاسی آن ها به قدری بود که حتی رییس جمهور را نمی شناختند. (ادامه)
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. عکس / لحظه اعدام قاتل دو بسیجی مشهدی
عکسی از لحظه اعدام عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است.
انتخاب حد محاربه به اختیار قاضی است/ نگران شماتت گران نباشید
رئیس قوه قضاییه گفت: در قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مجازات به اختیار قاضی است. (ادامه)
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده در ملاعام اعدام شد
مجیدرضا رهنورد قاتل شهیدان زینال‌زاده و رضازاده صبح امروز در مشهد و در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۱ آذر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر پشت پرده کسری تجاری و حضور چین در حیات خلوت آمریکا پرداخته اند.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو/ متهم: من پشت فرمان نبودم، یک حیوان پشت فرمان بود
دادگاه رسیدگی به پرونده محمد قبادلو در دادگاه کیفری برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است. توضیح سخنگوی قوه قضاییه درباره اعدام محسن شکاری
سخنگوی قوه قضاییه همچنین گفت: اقدامات اولیه اعترافات صریح متهم است و اهداف و مبالغ را تشریح می کند. پس از مدت قابل قبولی پرونده با جلب دادرسی و صدور کیفرخواست به دادگاه صالح می رود؛ تا آخرین مرحله رسیدگی ایشان دارای وکیل بوده است و حضور در جلسه دادرسی داشته است.(ادامه)
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد توئيت مصطفی كواكبيان درباره حكم محسن شكاری
دبیرکل حزب مردم سالاری با اشاره به اجرای حکم اعدام محسن شکاری؛دستگاه قضائی برای اقناع افکار عمومی به ابهامات پاسخ دهد(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.»
اعدام برای اولین متهم ناآرامی‌های تهران+ جزئیات پرونده
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.» (ادامه)
تکذیب اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ سال در زاهدان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان خبر اعدام ۲ نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.(ادامه)
قوه قضائیه از محکومیت « اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» به اعدام وزندان خبر داد. ۴ اوباش مرتبط با رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شدند
قوه قضائیه از محکومیت « اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» به اعدام وزندان خبر داد.(ادامه)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند. جزئیات نشست شورای حقوق بشر درباره ایران/ موافقان و مخالفان چه گفتند؛ اظهارات نمایندگان ۹کشور مخالف / نشست با فشار کدام کشورها برگزار شد؟(خبر)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند.(ادامه)
اغتشاشگر خیابان ستارخان تهران به اعدام محکوم شد
فردی که در جریان اغتشاشات اخیر در خیابان ستارخان تهران با در دست داشتن سلاح سرد، ناآرامی ایجاد کرده بود برای مردم به اعدام محکوم شد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد. سه نفر از اغتشاشگران در تهران به اعدام محکوم شدند
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.(ادامه)
حکم اعدام ۲ عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در زاهدان اجرا شد
حکم اعدام ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به اتهام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی، تیراندازی به نیرو‌های انتظامی و به شهادت رساندن چهار نفر از پرسنل مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.(ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد. جزییات ماجرای افسر پلیسی که اعدام شد
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند. شروط جالب خانواده مقتول مازندرانی برای بخشش قاتل در پای چوبه دار
شمال نیوز : مادر داغدیده قائم شهری پای چوبه دار و لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام برای قاتل پسرش دو شرط گذاشت تا او را آزاد کند.(ادامه)
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت. نگارنده اصلی نامه موسوی کیست؟
برنامه جهان آرا با موضوع بررسی نوشته هتاکانه میرحسین موسوی برابر دیدگان مخاطبین قرار گرفت.(ادامه)
رهایی یک محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم
یک محکوم به قصاص با تلاش مقامات قضایی شهرستان بابل اعضای شعبه ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر زندان بابل و رضایت اولیای دم مقتول از قصاص نجات یافت.(ادامه)
«با رصد و رهگیری‌های اطلاعاتی این وزارتخانه (وزارت اطلاعات)، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، با همکاری بانک مرکزی و با دستور مقام قضائی، حساب‌های بانکی 454 نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند. با اجرای طرح برخورد با عوامل داد و ستد غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، 9219 فقره حساب بانکی با گردش بیش از 600 هزار میلیارد ریال از این عناصر در سطح کشور مسدود گردید.» چرا این زرنگ ها تمام نمی شوند؟!(يادداشت)
«با رصد و رهگیری‌های اطلاعاتی این وزارتخانه (وزارت اطلاعات)، ضمن اشراف بر شبکه دلالان غیرمجاز ارزی، معاملات پنهان و مشکوک ارزی و رمزارز کشور، با همکاری بانک مرکزی و با دستور مقام قضائی، حساب‌های بانکی 454 نفر از عوامل غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شدند. با اجرای طرح برخورد با عوامل داد و ستد غیرمجاز ارزی در مدت اخیر، 9219 فقره حساب بانکی با گردش بیش از 600 هزار میلیارد ریال از این عناصر در سطح کشور مسدود گردید.»(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد. ادعای سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی درباره احتمال اعدام او
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد.(ادامه)
رهایی یک محکوم از اعدام در شب شهادت حضرت زهرا (س) در بابل
رئیس کل دادگستری مازندران از راهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار با اعلام رضایت اولیای دم در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بابل خبر داد.(ادامه)
ماجرای رابطه دختر صدام و ولیعهد سعودی
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است. مهلکت ترین ضربه اطلاعاتی ایران به سازمان جاسوسی امریکا + جزئیات
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرده که ایران با یک عملیات ضد اطلاعاتی باعث شکست نقشه سازمان اطلاعات آمریکا شده است.(ادامه)


رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد. حکم اعدام «بابک زنجانی» قطعی است
رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد.(ادامه)
بخشیدن ۲ قاتل در مازندران
۲ زندانی محکوم به قصاص در شهر‌های بابل و قائم شهر از چوبه دار رهایی یافتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.