.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است. شمار دستگیرشدگان حادثه شاهچراغ (ع) به ۱۱ نفر رسید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد. چرا تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ همان ابتدا مورد هدف گلوله قرار نگرفت؟
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
طی روزهای گذشته دستگاه‌های امنیتی تعدادی از گروهک‌هایی که قصد عملیات تروریستی گسترده‌ای را در برخی نقاط حساس داشتند شناسایی و خنثی کردند که بزرگ‌ترین این خرابکاری‌ها مربوط به یکی از شهرهای زیارتی کشورمان بود و خوشبختانه آن حمله خنثی شد و ناکام ماند ....(خبر)
(ادامه)
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند. درخواست دو دختر نوجوان برای اعدام ۳ پسرعمو
دو دختر نوجوان که مدعی هستند از سوی سه پسر عمو مورد تعرض قرار گرفته‌اند با شکایت در دادگاه کیفری تهران خواهان مجازات آنها شدند.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. احتمال خداحافظی مرتضوی‌مقدم از دیوان عالی کشور/ دادستان کل کشور در یک قدمی ریاست دیوان عالی؟!
احتمال خداحافظی مرتضوی مقدم از ریاست دیوان عالی کشور بالا گرفته و محتمل‌ترین گزینه برای ریاست این نهاد، دادستان کل کشور است. (ادامه)
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند. اعدام برای مردی که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را آزار داد؛ سیاه‌ترین شیطان!
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند.(ادامه)
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است. بابک زنجانی به اعدام محکوم شد
سخنگوی قوه قضائیه گفت: بابک زنجانی به اعدام و رد مال محکوم شده و از بدو بازداشت تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال وی بدون وقفه در حال انجام است و حتی یک روز مرخصی هم نرفته است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد. کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از کشف ارتباط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با عنصر هتاک به قرآن مجید خبر داد.(ادامه)
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد. ۲ عامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در ملاءعام اعدام شدند
حکم اعدام ۲ عامل حمله تروریستی غروب چهارم آبان سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) سحرگاه امروز در شیراز اجرا شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. اعدام، عاقبت تجاوز و دست درازی به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند . گردن کشی هنجارشکنان برای گردن شکنی از مجریان قانون
شمال نیوز : مازندران فراتر از سایر استانها، فقط دستخوش تغییرات فرهنگی شهروندان خودش نیست، بلکه متأثر از هنجارشکنی‌های وارداتی گردشگرانی است که علاوه بر تعطیلات پایان هفته و سایر تعطیلات رسمی، تقریبا در یک بازه زمانی۴ ماهه فضای اجتماعی استان را در انحصار حضور خویش قبضه می‌کنند .(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
عکس/ پدر روح الله زم بعد از خلع لباس
محمد علی زم، پدر روح الله زم در اولین سالگرد اعدام پسرش خود را از لباس روحانیت خلع کرد.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد قاتل شهید استوار یکم قاسمی شیری اعدام ‌شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد(ادامه)
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود. ‌اجرای حکم اعدام ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی
رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
عوامل حمله تروریستی خانه ‌اصفهان اعدام شدند
حکم اعدام عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز به اجرا درآمد.(ادامه)
رئیس سابق تیم وکلای دفاع صدام از معامله‌ای ناتمام بین دیکتاتور سابق عراق و ایالات متحده آمریکا به منظور ممانعت از اعدامش پرده برداشت. شروط آمریکا برای عفو صدام و ممانعت از اعدامش چه بود؟
رئیس سابق تیم وکلای دفاع صدام از معامله‌ای ناتمام بین دیکتاتور سابق عراق و ایالات متحده آمریکا به منظور ممانعت از اعدامش پرده برداشت.(ادامه)
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
جزئیات جدید از شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. (ادامه)
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکایین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد. حکم اعدام باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل کوکایین کشور اجرا شد
حکم اعدام ۳ نفر از اعضای باند پنجک بزرگ‌ترین کارتل توزیع کوکایین که از کارتل‌های اصلی مواد مخدر در کشور بودند پس از طی مراحل قانونی صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
علی کریمی داماد کیست ؟ | علت اعدام پدر زن علی کریمی! +عکس
شیکه BBC در گزارشی مدعی شد غلامعلی داوری، پدر سحر داوری همسر علی کریمی از اعضای سازمان منافقین بوده که در سال 67 به جرم ترور و محاربه اعدام شده است.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مداخله‌جویی‌های اروپا درباره اعدام «حبیب اسیود» تصریح کرد: در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها مصمم هستیم و از حقوق ملت ایران و تأمین امنیت آنان کوتاه نخواهیم آمد.​ چه کسی می خواست پوتین را ترور کند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مداخله‌جویی‌های اروپا درباره اعدام «حبیب اسیود» تصریح کرد: در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها مصمم هستیم و از حقوق ملت ایران و تأمین امنیت آنان کوتاه نخواهیم آمد.​(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد. حبیب اسیود عامل اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح اهواز اعدام شد
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.