.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب  به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ... اعدام آدمكش اجير شده
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ...(ادامه)
متن كامل دفاعيات خسرو گلسرخی (بخوانيد)
(ادامه)
جسد صدام را سگ ها خوردند
گزارش پايگاه خبري" نهرين نت "روزسه شنبه اعلام كرد كه جسد صدام ديكتاتور پيشين عراق خوراك سگهاي گرسنه شده است . اين پايگاه خبري عراقي به نقل از خانواده " حسين كامل "كه صدام رييس جمهوري وقت عراق او را در سال 1996 به همراه برادرش در بغداد به قتل رساند اضافه كرد، افراد مسلح هفته گذشته جسد صدام را از قبرش بيرون كشيده و جلو سگهاي گرسنه ولگرد انداختند . (ادامه)
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي... اعضاي باند غرب وحشي مازندران اعدام شدند
صبح امروز اعضاي باند غرب وحشي مازندران در شهرستان نور با حضور مسئولان قضايي و جمعي از مردم اين شهر به دار مجازات آويخته شدند. سركرده اين باند به نام اسكندر مقصودي و 2 نفر از همدستانش از اعضاي اصلي...(ادامه)
حکم اعدام برای سرکرده اصلی باند غرب وحشی
شنیده ها حاکی است سرکرده اصلی باند غرب وحشی بهمراه دو نفر از اعضای دیگر ، صبح امروز در شهرستان نور به دار مجازات آويخته خواهند شد.بر اساس این گزارش این باند يكي از بزرگترين باندهاي تبهكار ...(ادامه)
اعدام عامل شهادت مامور 110 در تنكابن
در جريان درگيري سال گذشته بين فردي به نام «مهدي سوسن بهاري» با مأمور 110 «عليرضا مهدي فهيمي» كه به دستگيري متهم منجر شد مأمور انتظامي با چاقوي متهم از پاي ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)
اعدام همزمان 5 جنایتکار در شمال کشور
پنج مرد جوان که به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف به اشد مجازات محکوم شده بودند دیروز در ورزشگاه مینودشت- از توابع استان گلستان- اعدام شدند. رسیدگی به این پرونده از بیست و هشتم آبان 1384 به دنبال آدم ربایی و تجاوز به عنف در جنگل باقرآباد مینودشت در دستور کار پلیس استان گلستان قرار گرفت. (ادامه)
قاتلان پيرمرد بابلي امروز اعدام میشوند
دادستان شهرستان بابل اعلام كرد: دو قاتل كه پيرمردي را در سال 1382 در منزلش به قتل رسانده بودند روز پنجشنبه مجازات مي‌شوند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،فضل‌الله وكيلي‌راد گفت: قاتلان پيرمرد بابلي (ادامه)
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و  رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ... رییس شورای شهر اعدام می شود!!
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ...(ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
حكم اعدام قاتل دختر بچه 7 ساله بابلي
(ادامه)
نجات سه محكوم به اعدام در گرگان
(ادامه)
قبلي 1 ... 56 57 58 59 60 61

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.