.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
حکم قصاص قاتل شهید حمیدرضا الداغی پس از تایید در دیوان عالی کشور روز گذشته اجرا شد قاتل شهید حمیدرضا الداغی اعدام شد
حکم قصاص قاتل شهید حمیدرضا الداغی پس از تایید در دیوان عالی کشور روز گذشته اجرا شد(ادامه)
پسری که در سن نوجوانی از قصاص پدرش به اتهام قتل مادر خود گذشت کرده بود، پس از ۷ سال با مراجعه به دادگاه خواهان قصاص پدرش شد. پسر بعد از ۷ سال خواهان قصاص پدرش شد
پسری که در سن نوجوانی از قصاص پدرش به اتهام قتل مادر خود گذشت کرده بود، پس از ۷ سال با مراجعه به دادگاه خواهان قصاص پدرش شد.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد. حر انقلاب چگونه تیرباران شد؟
شهید طیب حاج رضایی را «حُر» انقلاب لقب دادند. او به زیر بیرق امام حسین پناه برد.(ادامه)
زن متأهل که به اتهام ارتباط نامشروع با مردان غریبه محاکمه شده بود در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد. دوربین‌های مداربسته راز زن خیانتکار را فاش کرد
زن متأهل که به اتهام ارتباط نامشروع با مردان غریبه محاکمه شده بود در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد. جزئیات اقدامات غیراخلاقی میلاد حاتمی در شبکه‌های قمار
میلاد حاتمی، یکی از شاخ‌های مجازی که در زمینه سایت‌های شرط‌بندی و ترویج چالش‌های غیراخلاقی فعالیت می‌کرد با حکم دادگاه انقلاب به اشد مجازات محکوم شد. دیگر متهم اصلی این پرونده هم به ۲۱سال حبس محکوم شد.(ادامه)
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت. جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی
شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در گزارشی به جنگ شبکه‌های اجتماعی علیه محتوا‌های فلسطینی و حذف حساب های حامی فلسطین پرداخت.(ادامه)
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت رژیم صهیونیستی برابر دیده جهانیان در حال نسل‌کشی است. وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی است
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت رژیم صهیونیستی برابر دیده جهانیان در حال نسل‌کشی است.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
شیخ عزالدین القسام نقش زیادی در ترغیب فلسطینیان به مبارزه علیه استعمار و سپس اشغالگری اسرائیل ایفا کرد تا اینکه به یکی از چهره‌های برجسته و نماد مقاومت عربی و اسلامی تبدیل شد. با پدر جنگ‌های چریکی فلسطین آشنا شوید
شیخ عزالدین القسام نقش زیادی در ترغیب فلسطینیان به مبارزه علیه استعمار و سپس اشغالگری اسرائیل ایفا کرد تا اینکه به یکی از چهره‌های برجسته و نماد مقاومت عربی و اسلامی تبدیل شد.(ادامه)
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند. جایزه صلح نوبل سفیده تخم‌مرغ است!
دریافت‌کننده این جایزه و حامیانش که به جنایات بی‌شمار علیه انسانیت و بشریت شهره آفاق هستند سند غیرقابل‌انکاری از انسانیت و بشردوستی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شوند.(ادامه)
مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، روز جمعه در یک مراسم نظامی از سمت خود کناره گیری کرد. رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا از سمت خود کنار رفت
مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، روز جمعه در یک مراسم نظامی از سمت خود کناره گیری کرد.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد. تلفات سنگین طالبان در حمله جبهه آزادی افغانستان
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
رازگشایی از یک اتفاق هنگام اعدام صدام/فیلم
ویدئویی از گفتگوی با یکی از اعضای تیم وکلای صدام منتشر شده است که از لحظه اعدام او پرده برمی‌دارد. (ادامه)

یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است. مجازات توهین چیست؟
یکی از جرایم مربوط به جرم فحاشی سب النبی یا توهین به مقدسات اسلام است که در اینصورت نیز طبق ماده ۲۶۲ قانون مجازات اسلامی هرکس به پیامبر اسلام (ص) و سایر ائمه و مقدسات اسلامی توهین نماید به مجازات اعدام محکوم می‌شود. در قانون مجازات اسلامی درخصوص مجازات توهین صحبت شده است.(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره فوت جواد روحی، زندانی محکوم که در اعتراضات سال گذشته دستگیر شد را منتشر کرد. توضیحات جدید درباره فوت «جواد روحی»
مرکز رسانه قوه قضاییه اطلاعیه جدیدی درباره فوت جواد روحی، زندانی محکوم که در اعتراضات سال گذشته دستگیر شد را منتشر کرد.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد. مرکز رسانه قوه قضاییه: تایید توانایی تحمل کیفر جواد روحی از سوی پزشکی قانونی
در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در بیمارستان، برخی اظهار نظر‌ها در مورد این فرد در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده ... خاک‌سپاری جواد روحی با حضور پدر و مادرش در روستای خانوادگی/ شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری در مراسم تدفین
جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده ...(ادامه)
 "جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است. فوت یک زندانی در بیمارستان نوشهر/ جسد جواد روحی به پزشکی قانونی منتقل شد
"جواد روحی" یکی از زندانیانی که در زندان نوشهر با حکم قانونی در زندان به سر می‌برد امروز پنجشنبه به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و در پی آن فوت کرده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. تایید احکام متهمان پرونده شهادت شهید عجمیان
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. (ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است. شمار دستگیرشدگان حادثه شاهچراغ (ع) به ۱۱ نفر رسید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی شاهچراغ، به ۱۱ نفر رسیده است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد. چرا تروریست مهاجم به حرم شاهچراغ همان ابتدا مورد هدف گلوله قرار نگرفت؟
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره عملیات تروریستی حرم شاهچراغ و برنامه‌های این کمیسیون برای برقراری امنیت بیشتر مردم نکاتی را بیان کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.