.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد..... پشت پرده انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی + توضیح نماینده سابق بهشهر
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.....(ادامه)
قاتل امام جمعه کازرون اعدام شد + تصاویر
حکم اعدام قاتل حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه کازرون صبح امروز اجرا شد.(ادامه)
نقش پری بلنده فاحشه معروف تهران چه در کودتای 28 مرداد
شهرنو و برخی روسپی‌ها نقش بسیار پررنگی در کودتای 28 مرداد 1332 داشته اند. مشهور است که شعبان جعفری(بی‌مخ)، گروهی از این زنان را اجیر کرد و آن‌ها هم در همراهی با کودتاچیان و با سردادن شعارهای «زنده باد شاه» و «مرگ بر توده‌ای» و «مرگ بر مصدق» از جنوب شهر به خانه مصدق در انتهای خیابان فلسطین و سپس تا خیابان پاستور قشون‌کشی کردند.(ادامه)
در حالی برخی رسانه‌ها مدعی سفر سعید ملک‌پور به کانادا هستند اما وکیل وی می‌گوید او صرفا برای مرخصی از زندان خارج شده و برای این مرخصی، وثیقه ارائه کرده است! "سعید ملک‌پور" از ایران فرار کرده است؟!
در حالی برخی رسانه‌ها مدعی سفر سعید ملک‌پور به کانادا هستند اما وکیل وی می‌گوید او صرفا برای مرخصی از زندان خارج شده و برای این مرخصی، وثیقه ارائه کرده است!(ادامه)
مزاحمت تلفنی چه مجازاتی در پی خواهد داشت؟
از آنجا که کیفر مرتکب جرم مزاحمت تلفنی علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات در صورت شکایت شاکی حبس از یک تا شش ماه خواهد بود (ماده 641 قانون مجازات اسلامی)، به نظر می رسد در صورت گذشت شاکی تعقیب کیفری و اجرای مجازات متوقف نخواهد شد به دلیل این که این جرم از جرایم عمومی است و ماده 727 قانون مجازات اسلامی این جرم را در عداد جرایم قابل گذشت احصا نکرده است. (ادامه)
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. باید ریاست جمهوری یک دوره هفت‌ساله باشد/ اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم، یارانه تا ابد با ما می‌آید
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. (ادامه)
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد. نجفی به اعدام محکوم شد
غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: محمدعلی نجفی به قصاص محکوم شد. ۱۳ خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.(ادامه)
فوری/ حکم اعدام محمد علی نجفی امضا شد؟
دقایقی پیش تسنیم در خبری مدعی شد که شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به قصاص محکوم کرد، اما تنها دقایقی بعد این خبر را از خروجی‌های خود در سایت و شبکه های اجتماعی حذف کرد.(ادامه)
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد. مادر احمد پس از اعدام فرزندش شیرینی پخش کرد! +عکس
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد.(ادامه)
بابک زنجانی از زندان گریخت؟
با وجود انتشار خبر فرار بابک زنجانی از زندان، این خبر از سوی رسانه های رسمی تکذیب شده است.(ادامه)
واکنش ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران
(ادامه)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد. ۱۷ جاسوس مرتبط با سیا دستگیر شدند / این افراد در مراکز حساس به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند / احکام آنها صادر شده؛ برخی از آنها اعدام می‌شوند(خبر)
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در کشور خبر داد.(ادامه)
اولین تصاویر از جاسوسان بازداشت‌شده "سیا" در ایران
وزارت اطلاعات صبح امروز در نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی این وزارتخانه سی‌دی حاوی تصاویر افسران سازمان اطلاعات آمریکا را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. در این تصاویر این افسران در تماس با جاسوسان خود در ایران هستند. در این نشست خبری مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات خبر از دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت‌یافته سیا داد و گفت: برخی از این جاسوسان حکم اعدام گرفته‌اند.(ادامه)
قاتل کودک ۶ ساله در نوشهر اعدام شد
رئیس کل دادگستری مازندران از اجرای حکم قصاص قاتل کودک شش ساله در زندان نوشهر خبر داد.(ادامه)
احمدی‌نژاد ،عشقش مذاکره با آمریکا بود
محمود احمدی‌نژاد بارها در زمان ریاست‌جمهوری‌اش تمایل خود را به گفت‌وگو با آمریکایی‌ها و گشودن باب مذاکره نشان داده بود. در زمان مذاکرات هم تمایلش بر این بود که خودش مذاکره کند نه تیم هسته‌ای. (ادامه)
شمال نیوز : در همان روز کشف جسد این کودک ، فرضیه های مختلفی از سوی پلیس صورت گرفت که با توجه به سرنخ های موجود در پرونده، عملیات شناسایی و دستگیری متهم به قتل به سرعت انجام و.... عامل جنایت هولناک کودک 7 ساله کلاردشتی اعدام شد/ قاتل بردیا کوچولو روی چوبه دار
شمال نیوز : در همان روز کشف جسد این کودک ، فرضیه های مختلفی از سوی پلیس صورت گرفت که با توجه به سرنخ های موجود در پرونده، عملیات شناسایی و دستگیری متهم به قتل به سرعت انجام و....(ادامه)
قاتل پسر پنج ساله کلاردشتی اعدام شد
دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت از اجرای حکم اعدام یک زن قاتل خبر داد که سه سال پیش یک پسر پنج ساله کلاردشتی را به قتل رسانده بود.(ادامه)
پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که خانواده میترا استاد از پیروان آیین یارسان یا «اهل حق» کرمانشاه هستند. دین میترا استاد چه بود؟
پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که خانواده میترا استاد از پیروان آیین یارسان یا «اهل حق» کرمانشاه هستند.(ادامه)
قاتل امام‌جمعه کازرون به اعدام محکوم شد
(ادامه)
به بهانه ششم تیر سالروز ترور رهبر انقلاب
در ششم تیر ماه سال 1360 حضرت آیت الله خامنه‌ای توسط گروه فرقان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند، اما تقدیر الهی چنین بود که ایشان برای آینده نظام حفظ شوند و به عنوان افتخار جانبازان در خیل جانبازان انقلاب اسلامی قرار گیرند.(ادامه)
بریدن سر مرد تهرانی توسط معشوقه زن سومش + عکس
زن جوان بخاطر پول با اصرارهای خانواده اش با یک مرد ۵۰ ساله ازدواج کرد اما وقتی دلباخته مردی دیگری شد سناریوی یک جنایت را رقم زد و پس از قتل سعی بر بی آبرو کردن شوهرش داشت که دخترش دست به افشاگری زد.(ادامه)
نقش برجسته شهید مظلوم بهشتی بعنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب برکسی پوشیده نیست و یکی از مشخصه های بارز این مرد بزرگ را می توان میدان داری این صحنه حساس و مهم  دانست چرا که وی را می توان پهلوان تمام عرصه ها  دانست . بهشتی مردی برای تمام فصول(يادداشت)
نقش برجسته شهید مظلوم بهشتی بعنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب برکسی پوشیده نیست و یکی از مشخصه های بارز این مرد بزرگ را می توان میدان داری این صحنه حساس و مهم دانست چرا که وی را می توان پهلوان تمام عرصه ها دانست .(ادامه)
محمود علیزاده طباطبایی که از وکلای برجسته پرونده‎‏های قضایی مرتبط با چهره‎های سیاسی است درباره حکم احتمالی پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی توضیحاتی داد.
آیا محمدعلی نجفی اعدام می‎شود؟
محمود علیزاده طباطبایی که از وکلای برجسته پرونده‎‏های قضایی مرتبط با چهره‎های سیاسی است درباره حکم احتمالی پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی توضیحاتی داد. (ادامه)
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود.

چهار دلیلی که به نایب رئیسی مطهری پایان داد
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود. (ادامه)
حسین هدایتی اعدام نمی‌شود
وکیل تسخیری حسین هدایتی در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی گفت: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است.احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.(ادامه)
بازگشت قیمت پراید به ۲۰ میلیون تومان با اعدام دانه‌درشت‌ها
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: راه‌حل فائق آمدن بر چالش‌های صنعت خودروسازی کشور واردات خودروهای دست دوم یا آزادسازی واردات خودرو نیست بلکه شناسایی، معرفی به مردم و اعدام دانه‌درشت‌های مافیای دلالی خودروست.(ادامه)
اتفاق عجیب در لحظه اعلام خبر شهادت استاد مطهری از رادیو + صوت
ساعت یک بامداد ۱۲ فروردین سال ۵۸ خبر شهادت استاد مطهری در حالی در رادیو خوانده شد که در همان لحظه گوینده رادبو در حال خواندن بخشی از کتاب "داستان راستان" بود.(ادامه)
خط و نشان ایران برای بحرین و عربستان در بازار نفت
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران به هیچ کشوری اجازه نخواهد داد جایگزین ایران در بازار نفت شود و مسئولیت هرگونه تبعات را متوجه آمریکا و کشورهای مزبور می‌داند.(ادامه)
صدور حکم اعدام 2 شهروند ایرانی در کویت
در نوامبر ۲۰۱۶ جسد سه نفر از جمله یک شیخ از خانواده حاکم، یک پیرمرد ۷۰ ساله کویتی و یک خدمتکار زن اندونزیایی در منطقه سلوی واقع در استان حولی یافت شده بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 61 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.