.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در جلسه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های قم و مرکزی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران استاندار قم شد
در جلسه هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب استان های قم و مرکزی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند. برخی مسئولان ارشد دولت روحانی به بهانه آلودگی در وین و ژنو زندگی می‌کردند!/ توئیت عجیب استاندار باقی مانده از دولت روحانی
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند.(ادامه)
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)

(ادامه)
شمال نیوز :  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا  .... استانداران منتخب گیلان ، گلستان و همدان از دولت رای اعتماد گرفتند
شمال نیوز : بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه چهارشنبه هیئت دولت به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت به آقایان علیرضا ....(ادامه)
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند. نگاهی به 16 استاندار منصوب شده / 6 رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی / 3 نظامی و 4 غیر بومی + گزینه های مطرح استانداری مازندران
شمال نیوز : یکی دیگر از نکات قابل توجه در انتخاب استانداران این بوده است که تاکنون تنها چهار استاندار غیربومی در بین این ۱۶ استاندار وجود دارد و قاطبه برگزیدگان بومی هستند.(ادامه)
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.
رای اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور
شمال نیوز: در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، استانداران منتخب سه استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. (ادامه)
رئیسی : بازگشایی‌ها با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق باشد تا سلامت مردم به خطر نیفتد/ در مقابله با کرونا سیاست ما باید اقناعی باشد نه اجباری/ به شبهات درباره کرونا پاسخ علمی و منطقی داده شود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور در پاسخ به سوال تاریخ انتخاب آخرین استاندار دولت، گفت: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد. ۱۸ استاندار در نوبت رأی اعتماد / وحیدی: انتخاب استانداران طولی نمی‌کشد
شمال نیوز : وزیر کشور در پاسخ به سوال تاریخ انتخاب آخرین استاندار دولت، گفت: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر نمایندگان مجلس به دلیل عملیاتی نشدن وعده های رئیس جمهور در بحث انتخاب استانداران ناراحت‌ هستند چون این افراد نمی توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند. شیوه انتخاب استانداران رضایت بخش نیست / ستانداران معرفی شده از سوی نمایندگان نشد / دولت حرمت نمایندگان را نگه نداشت
شمال نیوز : این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر نمایندگان مجلس به دلیل عملیاتی نشدن وعده های رئیس جمهور در بحث انتخاب استانداران ناراحت‌ هستند چون این افراد نمی توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.(ادامه)
شمال نیوز : سفرهای استانی با قالب جدیدی که در دولت رئیسی انجام می‌شود نوید بخش بروز اتفاقات خوب برای کل سرزمین ایران اسلامی است. سفرهای استانی رئیسی با روسای جمهور گذشته چه تفاوتی دارد؟
شمال نیوز : سفرهای استانی با قالب جدیدی که در دولت رئیسی انجام می‌شود نوید بخش بروز اتفاقات خوب برای کل سرزمین ایران اسلامی است.(ادامه)
شمال نیوز: هیئت دولت در جلسه رسمی خود، به استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد. 
استانداران سه استان دیگر مشخص شدند / دولت برای مازندران تصمیم نگرفت
شمال نیوز: هیئت دولت در جلسه رسمی خود، به استانداران منتخب استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد داد. (ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند. رأی اعتمادهیئت وزیران به ۳ استاندار
، در جلسه بعدازظهر امروز هیئت دولت که به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، استانداران منتخب 3 استان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مجلس را انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب نامیده اند، لذا از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار داریم تبعیت از امر رهبری را سرلوحه کار خود قرا دهند. درباره دخالت در انتخاب استانداران(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامی، این مجلس را انقلابی ترین مجلس بعد از انقلاب نامیده اند، لذا از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار داریم تبعیت از امر رهبری را سرلوحه کار خود قرا دهند.(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حق انتخاب و نصب مدیران اجرایی را دارد، ورود نمایندگان در تعیین مصادیق و تحمیل آنها به دولت با فلسفه تفکیک قوا سازگاری ندارد و غصب حق دولت است. مجلسی‌ها در انتخاب استانداران دخالت نکنند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت حق انتخاب و نصب مدیران اجرایی را دارد، ورود نمایندگان در تعیین مصادیق و تحمیل آنها به دولت با فلسفه تفکیک قوا سازگاری ندارد و غصب حق دولت است.(ادامه)
زیر کشور زمانی که برای اخذ رأی اعتماد به مجلس آمد اعلام کرد که برای انتخاب استانداران از نمایندگان مشورت خواهیم گرفت. اختیار انتخاب استانداران با وزیر کشور است/ مجلس دخالت نمی‌کند
زیر کشور زمانی که برای اخذ رأی اعتماد به مجلس آمد اعلام کرد که برای انتخاب استانداران از نمایندگان مشورت خواهیم گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: اصل بر تغییر استانداران نیست، بلکه اصل بر انتخاب بهترین افراد است. وزیر کشور : بیشتر استانداران انتخاب و در مرحله تصویب در هیات دولت قرار دارند/ اولویت دولت، بومی بودن استاندار به شرط توانمندی است
شمال نیوز : وزیر کشور گفت: اصل بر تغییر استانداران نیست، بلکه اصل بر انتخاب بهترین افراد است. (ادامه)
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند.
با رای اعتماد دولت / ۲ استاندار جدید انتخاب شدند
جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب دو استان رأی اعتماد دادند. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است. شریعتی : شاهد کاهش انگیزه مدیران مازندران هستیم / وزیر را در معذورات انتخاب استاندار قرار نمی‌دهیم / اولویت ما استاندار بومی است
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مجلس در شکل‌گیری این دولت نقش بسیار اساسی داشته است، افزود: بنای نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت در پیشبرد اهداف است.(ادامه)
یارانه ۳۵۰ هزار تومانی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟
حسینی گفت: دولت در همین دوره زمانی با حجم مشکلات مجبور به پرداخت یارانه است. در حالی که نزدیک ۴۰ میلیون نفر از مردم به کمک‌های معیشتی و یارانه‌ای برای ادامه زندگی نیازمند هستند و باید کمک‌ها بر این جمعیت متمرکز باشد.(ادامه)
شرط رسیدن یارانه هر نفر به ۳۵۰ هزار تومان چیست؟
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و دبیر کل پیشین اتاق ایران و عراق گفت: رساندن یارانه به ۳۵۰ هزار تومان برای هر نفر با اقداماتی نظیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی که به زودی اتفاق می افتد، امکان‌پذیر است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد. اختیار تعیین قیمت نان به استانداران / کف و سقف قیمت در کشور مشخص شود
شمال نیوز : احمد وحیدی وزیر کشور بر ضرورت هماهنگی ها و هم افزایی دستگاههای اجرایی در کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و مایحتاج عمومی در کشور تاکید کرد.(ادامه)

وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند. تعیین استانداران کشور به تدریج انجام می شود
وزیر کشور گفت: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به تدریج استانداران جدید تعیین می شوند.(ادامه)
شمال نیوز : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد و گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند
زارعی : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد / گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند
شمال نیوز : گمانه های انتخاب نهایی استاندار مازندران صحت ندارد و گزینه ها در هیات دولت در دست بررسی هستند (ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد. انصراف دکتر هادی ابراهیمی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی استانداری
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی یکی از گزینه‌های تصدی مسؤولیت استانداری مازندران در پیامی انصراف خود را اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
رئیسی: واکسن داخلی در مقایسه با انواع وارداتی آن کمترین عوارض را دارد؛ این موضوع می‌تواند برای مردم اطمینان خاطر و آرامش به همراه داشته باشد
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با پیش‌بینی و پیشگیری‌های فعالانه می‌توان آسیب‌های ناشی از ایجاد موج‌های جدید را کاهش داد. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
برخی از استان‌ها حدود ۷۰ الی ۸۰ گزینه برای انتخاب استاندارشان پیشنهاد داده‌اند، قطعا اگر پس از بررسی به این نتیجه برسند که این گزینه‌ها برای تصدی پست استانداری شایسته نیستند، گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود. واکنش یک نماینده به لیست‌های منتشر شده استانداران دولت سیزدهم
برخی از استان‌ها حدود ۷۰ الی ۸۰ گزینه برای انتخاب استاندارشان پیشنهاد داده‌اند، قطعا اگر پس از بررسی به این نتیجه برسند که این گزینه‌ها برای تصدی پست استانداری شایسته نیستند، گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.