.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و  یک قسم وزرای منطقه ای.  وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند،  از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل  هم باید زیر نظرشان باشند .  به جز چند وزارتخانه، بقیه را می‌توان منحل کرد و به جایش وزارتخانه‌های منطقه‌ای تشکیل داد
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند، از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل هم باید زیر نظرشان باشند . (ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است. اصرار قالیباف بر استیضاح وحیدی حتی در شب حادثه شاهچراغ/ مجلس به دستور رهبری عمل نکرد
در شب حادثه شاهچراغ پیغام رسید که استیضاح وزیر کشور توسط شخص قالی باف اعلام وصول می‌شود و تنها راه، برکناری معاون سیاسی است.(ادامه)
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم. پیام پلیس به اراذل و اوباش رسید/ برخورد قاطع با هرگونه سرکشی‌
فرمانده انتظامی کل کشو‌ر گفت: پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.» معاون سیاسی وزیر کشور رفت، اما استیضاح وزیر سرجایش هست
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.»(ادامه)
وزیر کشور گفت: کندی سیستم گذرنامه برطرف شده و تمام زیر ساخت‌های انجام مراسم اربعین برای شهروندان و اتباع خارجی طبق روال است. رفع کندی سیستم گذرنامه/ تمام زیرساخت‌های مراسم اربعین فراهم شده است
وزیر کشور گفت: کندی سیستم گذرنامه برطرف شده و تمام زیر ساخت‌های انجام مراسم اربعین برای شهروندان و اتباع خارجی طبق روال است.(ادامه)
توصیه ما برای رسیدن به مرزها استفاده از خودروی شخصی است/ به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار عراقی داده خواهد شد / زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند ....(خبر)
(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد. یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه خواهان محصولات کشاورزی ایرانی
قرارداد تامین محصولات کشاورزی بین یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای روسیه و پایانه صادارتی روماک گستر مازندران امضا شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند. ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نمایندگان با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند!
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند.(ادامه)
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود. نماینده مجلس : استیضاح وزیر کشور کلید خورده است
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود.(ادامه)
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست. انتقاد از اصرار بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور/ دعوای دولت و مجلس به صلاح نیست
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست.(ادامه)
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند. همکاری ژاپن و ایران برای ارتقای چای ایرانی
ایران و ژاپن برای همکاری‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین تولید چای اعلام آمادگی کردند.(ادامه)
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم. آیا عملی می شود؟ / قول مهم وزیر کشور به گروه های سیاسی؟
وزیر کشور از همه جریانات سیاسی معتقد به عظمت کشور خواست در انتخابات فعال باشند و گفت: ما زمینه فعالیت آنها را فراهم می سازیم.(ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد. رئیسی: مدیر ناکارآمد را بدون تعلل عزل کنید
سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران در هفته گدشته؛ ضرورت عزل و نصب مدیران استانی با اطلاع استانداران را تاکید کرد.(ادامه)
 مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد ! آقای وحیدی ! ادعای عمران سواحل شمال با ویلاداری دولت و وزارت کشور در مازندران تناقض دارد!
مادام که دولت و وزارت کشور هتل داری و ویلاداری کنند ادعای عمران سواحل شمال بی اساس و تضعیف رئیس جمهور و گفتمان دولت مردمی است! گزارشات رسانه ملی جو زدگی و مناسبت زدگی دارد !(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
وزیر کشور بخشی از بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد/ جزئیاتی از ابلاغیه‌ وزارت کشور برای صیانت از سلامت انتخابات
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد. (ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد از تبعیض در تسهیلات‌دهی برخی بانک‌ها تأکید کرد: سازمان‌ها و نهادها موظفند بدون هرگونه اعمال تبعیض میان مردم، امکانات خود را در جهت نفع عمومی بکار بگیرند / انتقاد از کندی اجرای طرح ساماندهی بنگاه‌های مشاورین املاک ....(خبر)
(ادامه)
معاون اول رئیس جمهور گفت : در آغاز دولت سیزدهم در برخی استان‌ها فقط برای ۱۲ روز ذخایر گندم وجود داشت/ فروش نفت حدود ۵۰۰ هزار بشکه بود و پول آن را نمی توانستیم دریافت کنیم ....(خبر)
(ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند.

نماینده مجلس: رییسی باید علاوه بر وزراء، استانداران را هم ترمیم کند
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.