.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم.
روحانی : امیدوارم مذاکرات احیای برجام به نتیجه برسد / دولت را با میلیاردها دلار اسکناس تحویل دادیم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور پیشین کشورمان در دیدار عیدانه با مسئولان دولت سابق و فعالان حوزه‌های مختلف گفت: اگر گرفتار مصوبه هسته‌ای مجلس نمی‌شدیم، تحریم‌ها را اسفند ۹۹ پایان می‌دادیم. (ادامه)
عید دیدنی حسن روحانی با وزرا و مسئولان+ عکس
خبر آنلاین : جمعی از وزرای دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین دیدار کردند.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد. کشور با وجود شرایط تحریمی دشمن قادر به پیشرفت همه جانبه است / ناکارآمدی‌های گذشته و استفاده نکردن از فرصت‌ها، وضعیت زندگی اقتصادی مردم را تنگ ساخته است
شمال نیوز : معاون اقتصادی رئیس جمهوری به تجربه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به روشنی نشان داد که از دل تهدیدات چه فرصت‌ها و دستاوردهایی می توان خلق کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم. برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت نداریم / ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود / برخی افزایش نرخ ها به سال آینده موکول شود / اصلاح اقتصادی باید در دولت قبل اتفاق می‌افتاد/ وارد اصلاح اقتصادی مدرن شدیم / با پرداخت یارانه‌ها پولی نمی‌ماند که بخواهیم کسری بودجه خود را جبران کنیم (خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.(ادامه)
شرایط وام مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۱
مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط اعطای وام مسکن ایثارگران را اعلام کرد.(ادامه)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت. استعفای عبدالملکی تصمیم شخصی خودش نبود؛ او تمایلی نداشت که نیروهایش را در وزارتخانه کنار بگذارد / قطعا خود آقای رئیس جمهور تمایل داشته که ایشان را کنار بگذارد / رئیسی باید در کابینه، خانه تکانی کند / پنج شش وزیر به وزارتخانه خود مسلط نیستند(خبر)
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود، همچنین انتصابات خارج از وزارتخانه هم باعث گله‌مندی کارکنانش شده بود. از سوی دیگر بعد از اینکه دولت اقدام به تحول اقتصادی کرد، اعتراضاتی هم در این بخش شد و میان تیم اقتصادی دولت هم یک ناهماهنگی وجود داشت.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد. وزیر کشور اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه اقتصاد را ابلاغ کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد.(ادامه)
سازمان عمران سواحل فعال و اجرایی شود
رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور اجرای طرح جامع و فعال شدن سازمان عمران سواحل را برای مدیریت یکپارچه نوارساحلی مهم و ضروری دانست.(ادامه)
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از موضع گیری برخی نهاد‌های خود انتظام از جمله کانون وکلا در برابر قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.


شمس الدین حسینی: برخی دستگاه ها در اجرای قانون بهبود کسب و کار مانع تراشی می کنند
رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی از موضع گیری برخی نهاد‌های خود انتظام از جمله کانون وکلا در برابر قانون مصوب مجلس انتقاد کرد. (ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد. تخلفات اعضای شورای شهر به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین
رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه برآورد ما این است که بیش از ۴ میلیون زائر به سفر اربعین بروند، گفت: احتمال دارد از سوی طرف عراقی در سفر زمینی به عتبات ویزا لغو شود.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود. رئیسی دستور جدیدی صادر کرد + جزئیات
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به فرزندآوری گفت: باید آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت تسهیلات برای بانک‌ها آماده و هر چه سریع‌تر اجرایی شود.(ادامه)
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند.

دستور رئیسی به استانداران برای تعیین تکلیف اراضی جهت ساخت مسکن
رئیس‌جمهور استانداران را موظف کرد ظرف یک ماه اراضی در اختیار دستگاه‌ها را تعیین تکلیف و نتیجه آن را به وزارت راه و شهرسازی اعلام نمایند. (ادامه)

وحیدی ، طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به‌ منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت ها را برای اجرای آن به کار گیرند. آماده باش وزیر کشور به استانداران برای آغاز پرداخت مستقیم یارانه به جای ارز ترجیحی کالاها
وحیدی ، طرح جایگزینی ارز ترجیحی با پرداخت مستقیم یارانه را به‌ منظور عادلانه شدن پرداخت یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار داد و از استانداران خواست همه امکانات و ظرفیت ها را برای اجرای آن به کار گیرند.(ادامه)
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ... مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد + پیام خداحافظی عباس زارع
شمال نیوز: سکان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پس از حدود ۳۳ ماه مدیرکلی عباس زارع، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ...(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است. دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض، پیگیری و اجرایی کند / با افزایش یارانه‌ها نمی‌توان مشکل اقتصادی مردم را حل و فصل کرد / در ۷ ماه گذشته درآمد مالیاتی ما ۱۱۰ درصد افزایش یافت / برای سند تحول دولت، ۵۰۰ صاحبنظر و ....(خبر)
رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت بنا دارد بر اساس آمایش سرزمینی به صورت عادلانه و متوازن زمینه پیشرفت و آبادانی مناطق مختلف کشور را فراهم آورد؛ چرا که بخش‌هایی از کشور مورد توجه نسبی قرار گرفته و به برخی بخش‌ها توجه کمتری شده است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: پاسداشت جمهوری اسلامی از جلوه‌های شکرگزاری خداست. باید با عبرت‌اندوزی از گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. ارزش یارانه ۴۵ هزارتومانی، ۷ هزار تومان شده است
رئیس جمهور گفت: پاسداشت جمهوری اسلامی از جلوه‌های شکرگزاری خداست. باید با عبرت‌اندوزی از گذشته برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.(ادامه)
البته نامگذاری سال هر ساله به یک رفتار کلیشه‌ای هم همراه است. ساعاتی پس از نامگذاری رهبر انقلاب شاهد مصاحبه‌های مفصل و پر تعداد نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی و کارگزاران نظام هستیم که تلاش می‌کنند با به کار بردن کلیدواژه‌های به .... مسئولان جمله‌سازی با «دانش بنیان» راتمام کنند وبه عمل بپردازند
البته نامگذاری سال هر ساله به یک رفتار کلیشه‌ای هم همراه است. ساعاتی پس از نامگذاری رهبر انقلاب شاهد مصاحبه‌های مفصل و پر تعداد نمایندگان مجلس، مسئولان دولتی و کارگزاران نظام هستیم که تلاش می‌کنند با به کار بردن کلیدواژه‌های به ....(ادامه)
عبور از دام ها!(يادداشت)
(ادامه)
وزیر کشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم. در نشست وزیر کشور با استانداران چه گذشت؟
وزیر کشور درباره نشست امشب با استاندارن گفت: در این نشست مصوباتی را درباره اعمال محدودیت های ضروری و برخورد با متخلفین رانندگی داشتیم.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند. از ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران و فرصت اقتصادی امیرآباد تا مهلت چهار ماهه برای تکمیل استادیوم وطنی قائم شهر
شمال نیوز: رییس‌جمهور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ به مدیریت استان‌ها این اختیار داده شده که با فروش اموال مازاد دولت در هر استان بخشی از منابع درآمدی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها را تأمین کنند.(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استانداران در کشور، گفت: مسئولیت اصلی تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد در وهله اول بر عهده استانداران است.
رئیس جمهور خطاب به استانداران: به هیچ وجه تحت تاثیر یا فشار دیگران، مدیری را تغییر ندهید
رئیس جمهور با اشاره به نقش و جایگاه استانداران در کشور، گفت: مسئولیت اصلی تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد در وهله اول بر عهده استانداران است. (ادامه)
تسهیل دسترسی مردم به سواحل آزاد شده
معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: دسترسی مردم به سواحل آزاد شده تسهیل می‌شود.(ادامه)
آزادسازی ۱۰۰ درصد سواحل در اختیار دستگاه های دولتی
همه سواحلی که در اختیار دستگاه‌های دولتی در مازندران بود آزاد شد.(ادامه)
نهاد‌های دولتی مالک ۲۲۰ هکتار از بهترین سواحل مازندران
استاندار مازندران گفت: بیش از ۲۲۰ هکتار از بهترین نقاط ساحلی استان در اختیار دستگاه‌های دولتی است(ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
احمد وحیدی گفت: بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور، اقدامات لازم در این زمینه انجام شد و استانداران، مسئولان و مردم استقبال خوبی کردند و مقاومتی را از سوی دستگاه‌ها ندیدیم و خیلی خوب، همراهمی کردند و بخش‌های بسیار زیادی از سواحل آزاد شد ....(خبر)
(ادامه)
محسن گرجی شکوه اقتدار ملی رسانه استانی به نفع مردم(يادداشت)
محسن گرجی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.