.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود. جانشین سید ابراهیم رییسی در قوه قضائیه کیست؟
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود.(ادامه)
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به شرایط پروتکل‌ها در انتخابات، گفت: تبادل نظری بین وزارت کشور و وزارت بهداشت در این زمینه انجام شد و پروتکل‌ها از زمان ثبت نام تا نتایج آرا انجام می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
مدارک موردنیاز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد
شورای نگهبان با صدور اطلاعیه‌ای مدارک مورد نیاز برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین کرد.(ادامه)
متن کامل اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری» منتشر شد.
شورای نگهبان معیارهای رجل سیاسی را تعیین کرد + متن مصوبه
متن کامل اصلاحیه مصوبه شورای نگهبان جهت «تعریف و اعلام معیارها و شرایط لازم برای تشخیص رجل سیاسی، مذهبی و مدیر و مدبّر بودن نامزدهای ریاست جمهوری» منتشر شد. (ادامه)
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است. پاسخ شورای نگهبان به انتقادات بر سر مصوبه انتخاباتی اش: طبق اختیارات‌مان در قانون اساسی عمل کردیم
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است.(ادامه)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. سن داوطلبان ۴۰ تا ۷۵ سال / حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن و ۴ سال سابقه در سمت‌های مدیریتی کشور / وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر و فرماندهان نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند ....(خبر)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. (ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند. رقیبم در انتخابات «رضاخان» است/ نام دولتم «دولت اعتماد» است/ در دولت ما هیچکس گرسنه نخواهد ماند/ از مدیران تست آی‌کیو می‌گیرم
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند.(ادامه)
کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰: رقیبم رضاخان است!
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان است و ادامه پیدا کرده است و آمده ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.(ادامه)
سیدحسن خمینی: مردم ناامید و قهرند
سید حسن خمینی ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور به مسأله حضور خود در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری پرداخت.(ادامه)
در حالی وزیر بهداشت خواستار توقف یک‌هفته‌ای سفرهای هوایی و زمینی به ترکیه به‌دلیل وضعیت بحرانی شیوع کرونا شده بود که رئیس‌جمهوری پس از نامه وزیر کشور با این پیشنهاد مخالفت کرده است ....(خبر)
(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد. استاندار اسبق خوزستان بازداشت شد
شمال نیوز: یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.(ادامه)
آماده باش کامل وزارت بهداشت برای مقابله با کرونای انگلیسی
وزیر بهداشت در ستاد کرونای استان قزوین گفت: تخت‌های بیمارستانی را آماده کنید، راهی که دوهفته با ویروس قبلی می‌رفتیم با کرونای انگلیسی ۷۲ ساعته می‌رویم. (ادامه)
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد. قاسم سلیمانی استاندار خوزستان شد
قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیئت دولت به عنوان منتخب خوزستان معرفی شد.(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)
پیام تسلیت استانداران و نمایندگان ادوار مازندران به مناسبت رحلت آیت الله نظری
(ادامه)
بیژن زنگنه ، وزیر نفت: مایل نیستیم مازوت مصرف شود، اما چاره‌ای نداریم / امکان تحویل گازوئیل به نیروگاه‌ها بیش از مقدار فعلی وجود ندارد / اگر مصرف برق کم شود، مصرف مازوت هم کاهش می‌یابد ....(خبر)
(ادامه)
وزیر کشور: اجازه برگزاری هیچ مراسمی داده نخواهد شد
وزیر کشور تاکید کرد: باتوجه به شرایط فعلی شیوع کرونا در کشور اجازه برگزاری هیچ برنامه یا مراسمی که مستلزم تجمع افراد است داده نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور گفت: نگرانی ما برای روز برگزاری انتخابات نیست بلکه نگرانی ما برای ۲۰ روزی است که باید تبلیغات و تجمع برگزار شود. نگران تبلیغات و تجمعات انتخاباتی در ۱۴۰۰ هستیم / قانون اجازه برگزاری انتخابات در ۲ روز را نمی‌دهد
شمال نیوز: وزیر کشور گفت: نگرانی ما برای روز برگزاری انتخابات نیست بلکه نگرانی ما برای ۲۰ روزی است که باید تبلیغات و تجمع برگزار شود.(ادامه)
چرا استاندار برکنار نمی‌شود؟
آن چه امروز در خوزستان رخ می‌دهد یک فاجعه تمام عیار مدیریتی است و باید از شهرداران، شهرداری‌ها و مدیران شهرهای مختلف این استان بازخواست جدی کرد، اما در راس فهرست مقصران سیل خوزستان یک نفر با فاصله قرار داد؛ غلامرضا شریعتی استاندار پرحاشیه خوزستان.(ادامه)
قیمت امروز ارز کاهش خواهد یافت و این یکی از پیام‌های مهم بودجه ماست؛ این یعنی ارزش پول ملی. یکی از اهداف ما ارزش پول ملی است و لذا ارز را بر مبنای ۱۱ هزار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان مدنظر قرار دادیم که ارزش پول ملی ما بالا برود... گاز و برق برای ۳۰ درصد مردم رایگان می‌شود / دلار به ۱۱ هزار تومان می‌رسد / سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد/ کنایه روحانی به طرح‌های مجلس(خبر)
قیمت امروز ارز کاهش خواهد یافت و این یکی از پیام‌های مهم بودجه ماست؛ این یعنی ارزش پول ملی. یکی از اهداف ما ارزش پول ملی است و لذا ارز را بر مبنای ۱۱ هزار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان مدنظر قرار دادیم که ارزش پول ملی ما بالا برود...(ادامه)
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد. زمان ثبت نام انتخابات شورای شهر اعلام شد
شمال نیوز: ستاد انتخابات کشور برنامه زمانی فرآیند‌های اجرایی ثبت نام داوطلبین انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.(ادامه)

تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است ۳ پیشنهاد برای برگزاری انتخابات الکترونیک/ شیوه ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر می‌کند
تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است(ادامه)
دستور مهم جهانگیری به استانداران
معاون اول رییس جمهور طی پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، در دستوری به استانداران سراسر کشور تاکید کرد: لازم است کلیه دستگاه های استان قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ نباید اقدام به تخریب نمایند.(ادامه)
رییس جمهوری گفت: تعطیلی اعلام هشدار به جامعه است برای این است که همه ما به انضباط دقیق اجتماعی برگردیم واین انضباط دقیق اجتماعی می‌تواند مقابله اصلی با کرونا باشد ....(خبر)
(ادامه)
جزییات محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در تشریح آخرین جزییات محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح گفت: اگر به هر طریقی خودرو‌های شهر‌های زرد، نارنجی و قرمز وارد جاده‌ها شوند و در جاده‌ها مشاهده شوند خودرو‌های شهر‌های قرمز یک‌میلیون تومان و شهر‌های زرد و نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.(ادامه)

گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند. یک نام به فهرست بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه شد
گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند.(ادامه)
تاثیر ۵۱ درصدی مهمانی‌های خانوادگی در شیوع کرونا
معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه مهمانی‌های خانوادگی عامل ۵۱ درصد انتشار کرونا بوده است، گفت: با متخلفین در هر سطحی برخورد شدید خواهد شد و تا سه ماه انفصال از خدمت و جرائم نقدی برای آنها پیش‌بینی شده است.(ادامه)
رئیس پلیس اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متخلفان در مرحله اول تذکر می‌گیرند، در مرحله دوم و سوم بین ۳۰۰ هزار تومان تا یک‌ میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار برای بار چهارم واحد صنفی آنها پلمب می‌شود. استان‌های قرمز از فردا چگونه نیمه‌تعطیل می‌شوند؟
رئیس پلیس اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: متخلفان در مرحله اول تذکر می‌گیرند، در مرحله دوم و سوم بین ۳۰۰ هزار تومان تا یک‌ میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار برای بار چهارم واحد صنفی آنها پلمب می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.