.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است. تاکنون کسی در خصوص مسمومیت دانش‌ آموزان دستگیر نشد/ هیچ گزارشی هم از ماده سمی خاصی در این رابطه نداشتیم / منشا این موضوع را پیدا نکردیم / اگر نیروهای امنیتی به سرنخ‌هایی دست یابند و افرادی که وابسته به هر گروهکی باشند، دستگیر شوند ....(خبر)
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ دانش آموزی هم در این رابطه فلج نشده است و این ادعا کذب است.(ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند. فرمان رئیسی به «دستگاه‌های اجرایی» درباره «حجاب»
ئیس جهمور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.(ادامه)
دو نماینده مجلس در فهرست «تحریم» جدید اتحادیه اروپا
شمال نیوز: در فهرست اعلامی اتحادیه اروپا، اسامی افرادی مانند مصطفی میرسلیم و عباس کوثری نمایندگان مجلس یازدهم وجود دارد.(ادامه)
پیامد تعطیلی مدارس؛ افت آموزشی و پرورشی
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد .... احداث نیروگاه های تولید آب گرم و سیستم گرمایش محلی تنها راه کاهش آلودگی و کاهش مصرف گاز خانگی به میزان 50 درصداست
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد ....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس قابلیت های بالقوه استان را برای سرمایه گذاری جذاب دانست و گفت: این ظرفیت ها باید شکوفا شود.

مازندران برای سرمایه گذاری جذاب است / از تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانداران شروع کنیم
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس قابلیت های بالقوه استان را برای سرمایه گذاری جذاب دانست و گفت: این ظرفیت ها باید شکوفا شود. (ادامه)
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور  ... یک نماینده: استاندارها ضعیفند، وزیرکشور را استیضاح می‌کنیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس علت عمده طرح استیضاح وزیر کشور را انتخاب استانداران ضعیف عنوان کرد و با گلایه از انتخاب استانداران مذکور ...(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس بانک مرکزی تغییر کرد/فرزین به جای صالح‌آبادی
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد. (ادامه)
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی یک شرط تحول در مسائل اقتصادی احیای برجام است/ خزانه را بر خلاف آنچه تحویل گرفته بودیم، پر تحویل دادیم/ تلفنی پیشهاداتی به رهبری منتقل کرده ام/ جاذبه صندوق رای را از بین نبریم
حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اینکه چه کسی مسئولیت دولت را برعهده دارد، مسئله فرعی (ادامه)
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر  دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.

تغییر استانداران کلید خورد / یک استاندار عزل شد
شمال نیوز: احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امکان تغییر دو استاندار دیگر نیز وجود دارد. (ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. رئیسی، ضعف کابینه و نیاز به ترمیم را قبول دارد/ برخی وزرا، استانداران و معاونان باید تغییر کنند
الان بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و .... یک سالگی حسینی پور در استانداری مازندران و چند پرسش مهم!
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و ....(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند .... محسنی بندپی : ظرفیت های دریا رها شده است / سازمان‌ها با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها کنار یکدیگر بایستند
شمال نیوز : نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت می گوید : در حال حاضر عدم هماهنگی محیط زیست، توسعه منابع انسانی و سایر سازمان‌ها منجر شده تا هدف دلخواه دست نیافتنی باشد؛ باید با تبدیل چپاول‌ها به تعامل‌ها و تمام سازمان‌ها کنار یکدیگر بایستند ....(ادامه)
رئیس‌جمهور تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت دانست و به استانداران تأکید کرد مسأله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند. رئیس‌جمهور: استانداران برای حل معضل مسکن منتظر دستور مرکز نباشند
رئیس‌جمهور تأمین مسکن برای مردم را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت دانست و به استانداران تأکید کرد مسأله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ... عدم حضور رستم قاسمی در محل کار، ربطی به بازداشت اخیر یکی از مسئولان وزارت راه ندارد / قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی، به طور موقت در دفترش حاضر نشده
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اخیرا با معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی صحبت داشته‌ام، گفت: وی به بنده گفت مهندس رستم قاسمی به خاطر مشکل جسمی و عمل پزشکی در سر کار حاضر نشده و همین ...(ادامه)
برآورد خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر
رئیس سازمان مدیریت بحران با اعلام خسارت ۴۴ هزار میلیارد تومانی سیل اخیر در کشور، گفت: در این بین ۵ هزار و ۴۹۲ خانه شهری و روستای تخریب شدند. (ادامه)
قالیباف: اگر برنامه هفتم مانند گذشته نوشته شود هیچ خاصیتی ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر برنامه هفتم توسعه کل کشور را به روال گذشته بنویسیم هیچ خاصیتی ندارد.(ادامه)
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان این که فیک نیوزها با نشرهای خبرهای دروغ درصدد التهاب در بازار اقتصادی و کسب و کار فضای مجازی کشور هستنند، گفت: فیلتر فضای مجازی به هیچ عنوان در دستور شورای عالی فضای مجازی کشور نیست. معاون محتوایی فضای مجازی کشور: فیک نیوزها اطلاعات غلط ندهند/ فیلتر فضای مجازی در دستور کار نیست
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور با بیان این که فیک نیوزها با نشرهای خبرهای دروغ درصدد التهاب در بازار اقتصادی و کسب و کار فضای مجازی کشور هستنند، گفت: فیلتر فضای مجازی به هیچ عنوان در دستور شورای عالی فضای مجازی کشور نیست. (ادامه)
عزم دولت برای ورود نخبگان به دستگاه‌های اجرایی/ انجام مقدمات برای جذب ۲۰۰ نخبه
درحالی که بسیاری از منتقدان یکی از ایرادات اصلی آئین‌نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را تکلیفی نبودن آن برای دستگاه‌ها می‌دانستند و معتقد بودند که این آئین‌نامه، بیشتر «توصیه‌ای و پیشنهادی» است، حالا مقدمات استخدام حدود ۲۰۰ نخبه در دولت سیزدهم در حال انجام است. (ادامه)
موضوع مولدسازی پلاژهای ساحلی مازندران و واگذاری این پلاژها به بخش خصوصی، یکی از مطالبات سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در استان از زمان انتصاب در این مسئولیت بوده است؛ مطالبه‌ای که در دیدار اخیر وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بر آن تاکید شد. پیگیری استاندار مازندران از وزیر اقتصاد برای مولدسازی پلاژهای ساحلی
موضوع مولدسازی پلاژهای ساحلی مازندران و واگذاری این پلاژها به بخش خصوصی، یکی از مطالبات سید محمود حسینی‌پور نماینده عالی دولت در استان از زمان انتصاب در این مسئولیت بوده است؛ مطالبه‌ای که در دیدار اخیر وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز بر آن تاکید شد. (ادامه)
رئیسی از دولت مردمی و مجلس ابراز خرسندی کرد و گفت: همگرایی کامل همه ارکان نظام حکمرانی کشور، نه تنها توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بلکه پیش‌نیاز غلبه بر مشکلات مزمن و ساختاری کشور به شمار می‌رود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: پاسخگویی مدیران در روزی که از دیرباز به ملاقات عمومی مردمی اختصاص یافته از اهمیت بسیاری برخوردار است . چرا که بسیاری از مراجعان برای دیدار با مدیران استانی از روستاها و شهرهای دور استان پهناور مازندران برای ملاقات و .... ( یادداشتی به قلم محسن گرجی ) سفرهای شهرستانی استاندارمازندران و حکایت چشم و ابرو !
شمال نیوز: پاسخگویی مدیران در روزی که از دیرباز به ملاقات عمومی مردمی اختصاص یافته از اهمیت بسیاری برخوردار است . چرا که بسیاری از مراجعان برای دیدار با مدیران استانی از روستاها و شهرهای دور استان پهناور مازندران برای ملاقات و .... ( یادداشتی به قلم محسن گرجی )(ادامه)
رئیس جمهور با توجه به بارش های پیش رو و احتمال سرریز شدن سدها و آب بندها، استانداران سراسر کشور و دستگاههای مرتبط را موظف کرد اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات در دستور کار قرار دهند. دستور رئیس جمهور به استانداران و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور
رئیس جمهور با توجه به بارش های پیش رو و احتمال سرریز شدن سدها و آب بندها، استانداران سراسر کشور و دستگاههای مرتبط را موظف کرد اقدامات و تدابیر لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات در دستور کار قرار دهند.(ادامه)
 استاندار مازندران به دنبال بارش‌های شدید و وقوع سیلاب امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان‌های چالوس و نور حضور یافت.

حضور استاندار مازندران در مناطق سیل‌زده
استاندار مازندران به دنبال بارش‌های شدید و وقوع سیلاب امروز جمعه در مناطق سیل زده شهرستان‌های چالوس و نور حضور یافت. (ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ائمه جمعه کشور به تشریح اقدامات مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به اقدامات مجلس در اصلاح ساختار بودجه، گفت: ارقام مربوط به درآمدهای کشور در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد، مشکل کشور پول نیست....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.