.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز تا روزچهارشنبه صاف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تنبیه بدنی در مدارس دیگر یک اتفاق عجیب و غیرقابل هضم به‌شمار می‌رود اما هنوز هم با توجه به هشدارهای مختلف مسؤولان این بار در اتفاقی جدید یکی از معلمان در ساری با کابل برق کامپیوتر دانش‌آموزش را مورد به باد کتک گرفت.

تنبیه بدنی دانش آموز ساروی با کابل برق کامپیوتر!
تنبیه بدنی در مدارس دیگر یک اتفاق عجیب و غیرقابل هضم به‌شمار می‌رود اما هنوز هم با توجه به هشدارهای مختلف مسؤولان این بار در اتفاقی جدید یکی از معلمان در ساری با کابل برق کامپیوتر دانش‌آموزش را مورد به باد کتک گرفت. (ادامه)
لباس عجیب خانم بازیگر بازهم حاشیه ساز شد/عکس
سحر دولتشاهی؛ بازیگر سینما و تلویزیون؛ در جشن چلچراغ حضور پیدا کرد و نشان بازیگری زن چلچراغ را دریافت کرد. (ادامه)
محققان در تحقیقات خود ثابت کردند که سیر خواص فوق العادهای در درمان سرماخوردگی، کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا و پیشگیری از روند پیری دارد.

با مصرف روزانه این خوراکی ۱۰۰ سال عمر کنید!
محققان در تحقیقات خود ثابت کردند که سیر خواص فوق العادهای در درمان سرماخوردگی، کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا و پیشگیری از روند پیری دارد. (ادامه)

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: طی 3 ماهه گذشته، 582 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده به میزان 59 میلیون و 797 هزار ریال می‌باشد.


582 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بهشهر/ تشکیل 108 پرونده تخلف صنفی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: طی 3 ماهه گذشته، 582 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده به میزان 59 میلیون و 797 هزار ریال می‌باشد. (ادامه)
شمال نیوز :  انتخابات جامعه انجمن های اسلامی اصناف وبازار در شهرستان نکا با حضور دببر و قائم مقام جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار استان مازندران برگزار شد ..... جامعه انجمن های اسلامی اصناف وبازار نکا اعضای خود را شناخت
شمال نیوز : انتخابات جامعه انجمن های اسلامی اصناف وبازار در شهرستان نکا با حضور دببر و قائم مقام جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار استان مازندران برگزار شد .....(ادامه)
طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها رد شد
شورای نگهبان طرح دوفوریتی اصلاح قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را دارای ایراد دانست. (ادامه)
تیم خونه به خونه مازندران با شگفتی‌سازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز راهی نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات شد. صعود خونه‌ به‌ خونه مازندران به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی
تیم خونه به خونه مازندران با شگفتی‌سازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز راهی نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات شد.(ادامه)
انسداد محورهای هراز و کندوان
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدوده تونل امام‌زاده هاشم محور هراز و محور کندوان مسدود است.(ادامه)
شیرعسل چاق کننده است یا خیر؟
بسیاری از مردم می‌پرسند آیا شیر عسل چاق کننده است؟ آیا عسل نوعی شکر نیست؟(ادامه)
شمال نیوز : در تغییرات چاپ سال 96 کتاب درسی جغرافیای ایران که نام شهری غیر از مرکز استان (ساری) درج شده، تغییرات و این اصلاحات بدون نظرخواهی از کارشناسان مربوطه آموزش و پرورش مازندران صورت گرفته است. درج نام بابل به عنوان مرکز مازندران بدون نظرخواهی آموزش و پرورش استان بود!
شمال نیوز : در تغییرات چاپ سال 96 کتاب درسی جغرافیای ایران که نام شهری غیر از مرکز استان (ساری) درج شده، تغییرات و این اصلاحات بدون نظرخواهی از کارشناسان مربوطه آموزش و پرورش مازندران صورت گرفته است.(ادامه)
دلار دولتی به ۳۵۷۰ تومان نزدیک شد (+جدول)
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
جدول/قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
آخرین خبر‌ها از طرح ساماندهی تعطیلات رسمی در مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین روند بررسی فرایند بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی را در مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
تخلف 2 میلیون مترمربعی در ساخت وساز شهری مازندران
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: پنج میلیون و 700 هزار متر مربع در سال گذشته ساختمان در مازندران ساخته شد در حالی که سه میلیون و 700 هزار مترمربع پروانه صادر شده که نشان از تخلف دو میلیون مترمربعی در ساختمان سازی مازندران دارد.(ادامه)
اشتباه نکنید! این دردها کمردرد نیستند
خیلی‌ها در طول عمر انواع کمردرد را تجربه کرده‌اند. افرادی که سیاتیک یا دیسک کمر دارند هر از گاهی این درد به سراغ‌شان می‌آید.(ادامه)
اولین زن خبرنگار و عکاس در جنگ +عکس
مارگارت بورک وایت اولین زن خبرنگار و عکاسی که توانست درجنگ جهانی دوم درمناطق جنگی عکاسی کند سال 1942میلادی(ادامه)
علت شکننده شدن استخوان چیست؟
سلامت استخوان‌ها نقش مهمی در سلامت عمومی ما دارد، اما بسیاری از ما با بی‌توجهی به سلامت این بخش مهم بدن، مشکلاتی برای سلامت بویژه در آینده برای خود ایجاد می‌کنیم.(ادامه)
عکس/ عکاس دوره گرد در اصفهان
تصویر قدیمی از عکاس دوره گرد در شهر اصفهان(ادامه)
قطع درختان صنوبر در ساری +تصاویر
اخبار زیادی مبنی بر قطع درختان روی خط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کشوری و استانی می‌رود و فقط با صد حیف گفتن و گناه به گردن دیگری انداختن از کنارش رد می‌شویم.اما این‌بار هنگامی درختان صنوبر در منطقه‌ای که روزی مسافران زیادی زیر سایه آن آرام می‌گرفتند قطع شد که لباس زرد و نارنجی پاییزیش را به تن کرده بود.در جاده دریا ساری نرسیده به دانشگاه آزاد منطقه‌ای با شهرت «نیلوفر آبی» که ایجاد آب‌بندان سبب شد تا از سوی سرمایه‌گذار به استراحتگاه بین‌راهی و محلی برای تفریح بومیان منطقه باشد، روزهای اخیر شاهد نابودی درختانی شدیم که این فضای تفریحی توریستی را با زیبایی خاصی محصور کرده بود.(ادامه)
حذف شدن گلوگاه از فهرست مناطق محروم با وجود تداوم محرومیت‌ها
فرماندار گلوگاه گفت: محروم بودن شهرستان بر همه آشکار است اما در فهرست مناطق محروم قرار نداریم و بسیاری از روستاهای دوردست گلوگاه از دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری حذف کرده‌اند.(ادامه)
کشف شیشه از داخل پاشنه کفش در فرودگاه امام خمینی (عکس)
(ادامه)
صدور احکام هیئت امنای جدید برای امام زاده هاشم آمل
نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزودی احکام هیئت امنای جدید امام زاده هاشم آمل صادر می‌شود.(ادامه)
شکارچیان غیر مجاز در دام محیط بانان ۴ شهر مازندران +تصاویر
محیط بانان شهر‌های نور، آمل، بابلسر و محمودآباد و ساری ۶ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.(ادامه)
رشد صید ماهی در فصل صیادی مازندران
مدیرکل شیلات مازندران گفت: از ابتدای فصل صید در سالجاری تا کنون، صید ماهیان قریب به چهار درصد نسبت به سال گذشته رشدداشته است.(ادامه)
به‌دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم
سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران گفت: امروز به دنبال انجام یک بازی خوب مقابل حریف لیگ برتری هستیم تا با تمام توان به میدان رفته و امیدواریم نتیجه خوبی هم بگیریم.(ادامه)
کلیات لایحه بودجه ۹۷ در کمیسیون بودجه تصویب شد
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
تکذیب جریمه بدحجابی توسط دوربین‌های جاده‌ای
رئیس پلیس راهور ناجا شایعات مطرح شده درباره ثبت تصویر رانندگان بدحجاب توسط دوربین‌های جاده‌ای را تکذیب کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.209 seconds.