.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
نصب دوربین‌های پایش ترافیکی در قائم‌شهر آغاز شد
رئیس شورای شهر قائم‌شهر از آغاز به کار نصب دوربین‌های سطح شهر توسط‌یک شرکت معتبر تهرانی، خبر داد.(ادامه)
اهدای لباس خادمی حرم امام رضا به علیرضا کریمی (+عکس)
طی مراسمی در حرم رضوی از علیرضا کریمی، کشتی‌گیر قهرمان کشورمان تجلیل و لباس خادمی حرم مطهر به وی اهدا شد.(ادامه)
مجلس به حذف هیات رئیسه موقت رأی داد/ نمایندگان می‌توانند هر 6 ماه یکبار جایشان را در مجلس عوض کنند
نمایندگان مجلس با طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس ضمن حذف برگزاری انتخابات هیئت رئیسه موقت، تغییر جایگاه نشستن نمایندگان را از تغییر سالانه به شش ماه کاهش دادند.(ادامه)
جریمه طارمی و پرسپولیس قسط بندی می شود؟!
باشگاه ترکیه‌ای به پرسپولیسی‌ها تخفیف داده‌است.(ادامه)
۳۰ مدرسه در ساری مروج سلامت هستند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با بیان اینکه ۳۰ مدرسه در ساری مروج هستند، گفت: امروز ۲۵ مدرسه در ناحیه یک و پنج مدرسه در ناحیه ۲ ساری مروج سلامت هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وی متولد شهرستان فریدونکنار بوده که پیش از این معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود..... یک مازندرانی رئیس سازمان فضایی ایران شد
شمال نیوز : وی متولد شهرستان فریدونکنار بوده که پیش از این معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود..... (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۲۶ آذر
(ادامه)
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:نگاه غالب نمایندگان مجلس مخالف با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین است، چرا که افزایش قیمت با این شدت می تواند شوک تورمی ایجاد کند و بسیار خطرناک است. .... مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین به۱۵۰۰ تومان است(خبر)
شمال نیوز : نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس گفت:نگاه غالب نمایندگان مجلس مخالف با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین است، چرا که افزایش قیمت با این شدت می تواند شوک تورمی ایجاد کند و بسیار خطرناک است. ....(ادامه)
سرپرستان خانوار امشب حساب خود را چک کنند
هشتاد و دومین مرحله یارانه نقدی بامداد یکشنبه 26 آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.(ادامه)
بسته شدن محور کندوان از امشب
محور کندوان به منظور عملیات راهداری و ایمن سازی از امشب ۲۶ آذر به مدت دو ماه بسته خواهد شد.(ادامه)
پایان فرصت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد
آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد. (ادامه)
پست اینستاگرامی مهرداد میناوند برای رامین رضاییان (عکس)
(ادامه)
شمال نیوز: انتخابات هیات تکواندو استان مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که بروز یک اتفاق عجیب باعث ابطال انتخابات و تعویق سه ماهه مجمع شد.
انتخابات هیات تکواندو مازندران باطل شد!
شمال نیوز: انتخابات هیات تکواندو استان مازندران در حالی روز گذشته برگزار شد که بروز یک اتفاق عجیب باعث ابطال انتخابات و تعویق سه ماهه مجمع شد. (ادامه)
آلودگی نکارود با پسابهای خانگی و صنعتی
شهردار نکا با اشاره به پساب های خانگی و صنعتی و آلودگی نکا رود گفت: با در اختیار گرفتن رودخانه نکا به صورت جدی با این معضل زیست محیطی برخورد خواهیم کرد.(ادامه)
عکس/ نامه کودک کرمانشاهی به مسئولان هلال‌احمر
نامه کودک کرمانشاهی و درخواست کمک از هلال احمر(ادامه)
صید ماهی استخوانی درسبد صیادان مازندرانی
ازابتدای فصل شروع تاکنون صیادان شرکت‌های تعاونی پره توانستند ۶۹۳ تن انواع ماهیان استخوانی صید وروانه بازارمصرف کنند.(ادامه)
پرداخت تسهیلات جدید ارزی برای توسعه روستایی در مازندران
مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان مازندران از پرداخت تسهیلات جدید ارزی برای توسعه روستایی خبر‌ داد.(ادامه)
در حالی این روزها ساکنین شهرک های صالحین، دانش و کسبه این منطقه انتقادات خود را به مسئولین شهری از جمله فرماندار بابل منتقل کرده اند که هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست. علت بستن چهارراه شهرک دانش بابل چیست؟
در حالی این روزها ساکنین شهرک های صالحین، دانش و کسبه این منطقه انتقادات خود را به مسئولین شهری از جمله فرماندار بابل منتقل کرده اند که هیچ مسئولی در این زمینه پاسخگو نیست.(ادامه)
۱۰ عادت مفید روزانه برای تقویت مغز
این دفعه که به رستوران می‌روید یک غذای جدید سفارش دهید و سعی کنید حداقل هفته‌ای یکبار یک غذای جدید تهیه و از فرصت یادگیری بهره کافی ببرید.(ادامه)
عکس/ تجلیل رئیسی از علیرضا کریمی
تجلیل تولیت آستان قدس رضوی از "علیرضا کریمی" کشتی‌گیر سرافراز کشورمان با اعطای خادمی حضرت رضا(ع)(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
هوای مازندران امروز ۲۶ آذر صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ هشتمین سالگرد مرحوم کردان در مسجد رسول الله ساری
هشتمین سالگرد حاج علی کردان وزیر فقید کشور با تلاوت ستاد حاج حامد شاکر نژاد قاری بین المللی کشور و سحنرانی حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور و همچنین حضور پرشور مردم و مسئولین شهری و استانی در مسجد رسول الله ساری برگزار شد. (ادامه)
با توجه به در پیش رو بودن ایام پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، طرح ویژه شب یلدا با هدف برخورد با متخلفان برگزار می شود.

اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا در مازندران
با توجه به در پیش رو بودن ایام پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، طرح ویژه شب یلدا با هدف برخورد با متخلفان برگزار می شود. (ادامه)
تودیع و معارفه مديركل اطلاعات مازندران با حضور وزير اطلاعات(خبر)
(ادامه)
زیبا کلام: لاریجانی و روحانی برای انتخابات ۱۴۰۰ ائتلاف کرده‌اند
بخشی از آنچه ناامیدی نسبت به آقای حسن روحانی خوانده می‌شود، ظاهرا در رابطه با شبه‌ائتلافی است که او با اصولگرایان میانه‌رو دارد. طبق گمانه‌زنی‌ها روحانی و اصولگرایان میانه‌رو برای انتخابات ۱۴۰۰ قصد دارند علی لاریجانی را به‌عنوان نامزد مورد نظر ائتلاف خود معرفی کنند تا در پی حمایت احتمالی آقای روحانی از کاندیداتوری وی متقابلا اصولگرایان میانه‌رو از او (روحانی) در دوره ریاست جمهوری و موقعیت‌های پس از آن حمایت کنند.» (ادامه)
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است.


اسم‌های عجیب و غریب چهره‌ها برای فرزندانشان +تصاویر
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است. (ادامه)
عکسی از دوران جوانی زنده یاد ناصر حجازی
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها مانند بانک ملت در زمینه ارائه وام در راستای اشتغال‌زایی و کمک به کارآفرینان عنوان داشت: با این روند نه‌تنها به وضعیت مطلوب بلکه به سطح متوسط هم نمی‌رسیم..... هیچ سرمایه‌گذاری جرات ورود به استان را ندارد/ در بخش‌هایی از استان خودی‌ها به جان هم افتاده‌اند!
شمال نیوز : استاندار با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها مانند بانک ملت در زمینه ارائه وام در راستای اشتغال‌زایی و کمک به کارآفرینان عنوان داشت: با این روند نه‌تنها به وضعیت مطلوب بلکه به سطح متوسط هم نمی‌رسیم.....(ادامه)
وی گفت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود. یکی دیگر از مدیران ارشد شمالی بازداشت شد
وی گفت: به‌دلیل رعایت موازین قانونی تا قبل از طی شدن مراحل دادرسی و اثبات جرائم ارتکابی از طرح نام این مدیر ارشد دولتی خودداری می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 46 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.