.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ نگاه ملتمسانه پرسپولیسی‌ها به پنالتی‌زن‌ها
صنعت نفت با برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس در تهران به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. (ادامه)
عکس/ وقتی گلر پرسپولیس بین زمین و هوا ماند
(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی از شهر امروز در محورهای استان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: انتظار داریم شاهد افزایش ترافیک و حجم خودروها در محورهای مازندران باشیم که رعایت فاصله طولی و توجه بیشتر به جلو مورد تأکید است.(ادامه)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد.

به جای تهدید دیگران، به مرجع قضایی پاسخگو باشید / این روال معمول چنین افرادی برای فرار از محاکمه و مجازات است / قرار نیست که احمدی‌نژاد از...(خبر)
دادسرای عمومی و انقلاب تهران در پی پیام ویدیویی محمود احمدی‌نژاد که در آن عملکرد قوه قضاییه را در رسیدگی به برخی پرونده‌های قضایی زیر سوال برد، به وی پاسخ داد. (ادامه)
سرلشکر جعفری وارد کرمانشاه شد +عکس
فرمانده کل سپاه برای اطلاع از روند اسکان موقت مردم زلزله‌زده غرب کشور، وارد کرمانشاه شد.(ادامه)
شمال نیوز : رييس کل دادگستري استان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه استان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات و به ويژه صدا و سيماي مرکز استان بايد تلاش بيشتري در خصوص فرهنگ سازي درجامعه انجام دهند چرا ... مازندران رتبه دوم کشور را در جرايم مهم دارد
شمال نیوز : رييس کل دادگستري استان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه استان ازجمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تبليغات و به ويژه صدا و سيماي مرکز استان بايد تلاش بيشتري در خصوص فرهنگ سازي درجامعه انجام دهند چرا ...(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های مازندران چهارشنبه ۲۹ آذر
(ادامه)
عکس/ پلنگ رودسر کشته شد
پلنگ معروف سجیدان رودسر(آرزو) که در آبان ماه گذشته رهاسازی شده بود در درگیری با یک جانور دیگر کشته شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اتومبیل جدید علی دایی (عکس)
ایلنا- علی دایی سرمربی تیم سایپا این روزها دیگر با آن مازراتی معروفش دیده نمی‌شود، به جایش سوار بنز می‌شود.(ادامه)
چرا گوش‌ها قرمز و داغ می‌شوند؟
دلایل متعددی برای قرمز شدن گوش‌ها وجود دارد که در اغلب موارد نشان دهنده مشکل جدی نیستند هرچند این عارضه می‌تواند آزاردهنده باشد. (ادامه)
۶ ترفند ساده برای این که بیشتر آب بنوشیم
یکی از بزرگترین دلایل مصرف ناکافی از آب این است که به سادگی آن را نادیده گرفته و درباره آب فکر نمی کنید. امروزه، زندگی پر مشغله بیشتر افراد موجب می شود تا بدون این که متوجه شوند، ساعت ها را بدون نوشیدن آب سپری کنند.(ادامه)
تصویری قدیمی از خواهر و برادر بازیگر
کمند امیرسلیمانی با انتشار عکسی از خود و سپند امیرسلیمانی در دهه 60 خورشیدی، تولد برادرش را در اینستاگرام تبریک گفت.(ادامه)
درگیری شکارچیان با محیط بان دشت ناز+ تصاویر
مسئول پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری در درگیری با شکارچیان متخلف زخمی و روانه بیمارستان شد.(ادامه)
خسارت پس‌روی آب دریای خزر به صنعت گردشگری در گلوگاه
معاون فرماندار گلوگاه از خسارت پس‌روی آب دریای خزر در گلوگاه به صنعت‌گردشگری این شهرستان خبر‌ داد.(ادامه)
دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری
هوای مازندران امروز چهارشنبه ۲۹ آذر صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.(ادامه)
پروژه نیروگاه زباله سوز ساری عقب مانده است
رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری گفت: پروژه نیروگاه زباله سوز سازی از نوشهر عقب مانده است و باید دلیل آن بررسی شود.(ادامه)
چراغ سبز لاریجانی به سرمایه‌گذاری حوزه پتروشیمی در مازندران
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه برداشت 2 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند در کشور امکان‌پذیر نیست، گفت: برای مدیریت پسماند باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده شود.(ادامه)
شمال نیوز : محمود امانی طهرانی گفت: این نقشه از سوی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به خوبی و درستی ارائه شده و از آنها قدردانی می کنم که با دقت، سرعت و کیفیت بالای فنی این کار را برای کتاب های درسی انجام دادند و گلایه ای از آنها نیست..... هیچ اشتباهی رخ نداد و انتقادها وجاهتی ندارد / طراح نقشه قصد خاصی نداشت !!
شمال نیوز : محمود امانی طهرانی گفت: این نقشه از سوی سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به خوبی و درستی ارائه شده و از آنها قدردانی می کنم که با دقت، سرعت و کیفیت بالای فنی این کار را برای کتاب های درسی انجام دادند و گلایه ای از آنها نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سهم اعتبارات هزینه‌ای مازندران در لایحه بودجه 97 گفت: اعتبارات و منابع مربوط به طرح‌های با نام مازندران نیز در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است.... اعتبارات طرح‌های مازندران در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است
شمال نیوز : حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش سهم اعتبارات هزینه‌ای مازندران در لایحه بودجه 97 گفت: اعتبارات و منابع مربوط به طرح‌های با نام مازندران نیز در لایحه بودجه کاهش پیدا کرده است....(ادامه)
مالک باشگاه نساجی مازندران دبیر سازمان لیگ فدراسیون اسکی شد
مالک باشگاه نساجی مازندران به عنوان دبیر سازمان لیگ و امور باشگاه‌های فدراسیون اسکی ایران منصوب شد.(ادامه)
۷ دلیل شگفت انگیز برای خوردن خرما
جدا از خوشمزگی، خرما خواص مفیدی به‌ویژه برای سلامتی قلبی دارد. انواع مختلف خرما، یک ماده غذایی بسیار مفید برای اندام‌های بدن و به‌ویژه برای قلب است.(ادامه)
آقای وزیر آیا این همه اشتباهات سهوی است؟/ با خاطیان حذف نام ساری به عنوان مرکز استان در کتاب درسی برخورد شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی: کتاب جغرافیا سال دهم تحصیلی تصویری به چاپ رسیده که مرکز مازندران را شهرستان بابل اعلام کرده و در کتاب تعلیمات اجتماعی سال پنجم تحصیلی رودخانه تجن حذف شده و همچنین فرودگاه ساری به نام بابلسر درج شده است قطعاً این اشتباهات چه از روی سهو باشد چه عمد شدیداً موجب خشم اهالی ساری و پدید آمدن مشکلات اجتماعی شده است.(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
تصادف مرگبار در کمربندی شمالی ساری
بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیلر در کمربندی شمالی ساری یک کشاورز روستایی جان باخت.(ادامه)
ایمن سازی خط لوله انتقال نفت شمال
تقاطع جدید خط لوله نفت ری به ساری ایمن‎سازی و وارد مسیرانتقال شده است.(ادامه)
آنچه در برنامه نود گذشت!+عکس
برنامه ۲۷ آذر نود با محوریت بررسی جام حذفی باشگاه های کشور و پرونده مدیریت باشگاه پرسپولیس از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت. (ادامه)
به این دلیل کنار تلفن همراه نخوابید!
دپارتمان سلامت کالیفرنیا هشدار داد که مردم باید گوشی‌های تلفن خود را حداقل به اندازه یک دست دورتر از خودشان نگه دارند تا خطرات حاصل از امواج رادیویی و آسیب‌های وارده به سلامتی آن‌ها کاهش یابد.(ادامه)
با ۳۰ میلیون چه خودروهایی‌ می‌توان خرید؟ +جدول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.