.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ زن و شوهر چینی در زلزله تهران
یک زوج چینی بدلیل وقوع زلزله در تهران، به یکی پارک های شهر پناه آورده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمی‌کارنامی با اعلام اینکه همه دستگاه‌ها با همدلی به کمک محیط زیست بیایند، گفت: در حال حاضر تمامی خودروهای اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران فرسوده بوده در حالی‌که این اداره تمام تلاش خود برای حفاظت از محیط زیست بکار می‌گیرد چرا مسؤولان خساست به خرج داده و هر روز چندین قوانین گذاشته تا جلوی اقدامات گرفته شود..... برخی صاحب‌ منصبان مردم را به قانون‌ شکنی تحریک می‌کنند
شمال نیوز : ابراهیمی‌کارنامی با اعلام اینکه همه دستگاه‌ها با همدلی به کمک محیط زیست بیایند، گفت: در حال حاضر تمامی خودروهای اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران فرسوده بوده در حالی‌که این اداره تمام تلاش خود برای حفاظت از محیط زیست بکار می‌گیرد چرا مسؤولان خساست به خرج داده و هر روز چندین قوانین گذاشته تا جلوی اقدامات گرفته شود.....(ادامه)
رابطه وزن بدن با بیماری آلزایمر
پژوهشگران دریافتند افرادی با شاخص توده بدنی (BMI) بالا در مقایسه با آنهایی که وزن عادی و متناسب دارند، احتمال بیشتری دارد به زوال عقل مبتلا شوند.(ادامه)
تمامی عوامل امدادی هلال احمر مازندران به حالت آماده‌باش درآمدند/ اعزام منوط به اعلام نیاز است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به وقوع زلزله در تهران گفت: تمامی عوامل امدادی هلال احمر استان در حالت آماده باش قرار دارند.(ادامه)
در پی زلزله دیشب؛ برگزاری آزمون استخدامی لغو شد
در پی رخداد زلزله شب گذشته تهران، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: برگزاری ازمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور امروز لغو شد و زمان برگزاری این ازمون متعاقبا اعلام می شود.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس در نخستین روز زمستان
پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ فردا جمعه یکم دیماه به صورت یک طرفه خواهد بود.(ادامه)
زلزله در تنکابن مازندران احساس شد
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: زلزله در تنکابن مازندران احساس شده است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
زیرآوار ماندن یک خودرو در آور ریزش
فرمانده پلیس راه کشور از ریزش جاده چالوس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه بازیکنان با این وضعیت حاضر نیستند بازی کنند، خاطرنشان کرد: با کناره‌گیری تیم سارویه از لیگ برتر امتیاز ساری به یک تیم لیگ یک داده می‌شود و سال آینده از ساری نماینده‌ای نداریم. سارویه هم از لیگ برتر والیبال کناره گیری می کند !
شمال نیوز : وی با اشاره به اینکه بازیکنان با این وضعیت حاضر نیستند بازی کنند، خاطرنشان کرد: با کناره‌گیری تیم سارویه از لیگ برتر امتیاز ساری به یک تیم لیگ یک داده می‌شود و سال آینده از ساری نماینده‌ای نداریم.(ادامه)
آسمان مازندران در بلند‌ترین شب سال صاف تا نیمه ابری
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز در آخرین روز پاییز ماه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی دولت دوازدهم قصد گرانی بنزین و گازوئیل برای ایجاد شغل را دارد که مرکز پژوهشهای مجلس با انتشار گزارشی، از وجود تناقض در طرح دولت خبر داد و اعلام کرد، افزایش قیمت انرژی می تواند به کاهش ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار نفری اشتغال منجر شود..... مرکز پژوهش‌ها: گرانی سوخت ۴۸۰هزار نفر را بیکار می‎کند
شمال نیوز : در حالی دولت دوازدهم قصد گرانی بنزین و گازوئیل برای ایجاد شغل را دارد که مرکز پژوهشهای مجلس با انتشار گزارشی، از وجود تناقض در طرح دولت خبر داد و اعلام کرد، افزایش قیمت انرژی می تواند به کاهش ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار نفری اشتغال منجر شود.....(ادامه)
برگزاری جلسه جامعه انجمن اسلامی اصناف بازاریان مازندران در چالوس
در مازندران این‌همه مرکبات از بین می‌رود یک کارخانه کنسانتره وجود ندارد تا محصول کشاورزی و باغات که با زحمت بسیار حاصل می‌دهند، باقیمت کم از بین نرود یا حتی به فروش نمی‌روند این‌ها تبدیل به کنسانتره یا آب‌میوه و صنایع تبدیلی دیگر شوند. (ادامه)
42 مصدوم در زمین لرزه استان البرز
رییس سازمان مدیربت بحران کشور آخرین آمار مصدودمان زمین لرزه اخیر را اعلام و تاکید کرد مصدومیت‌ها ناشی از ریزش آوارو تخریبی نبوده‌ است. (ادامه)
تودیع و معارفه غیر متعارف در آموزش و پرورش گلستان
در یک تودیع و معارفه غیر اصولی و معنادار در آموزش و پرورش گلستان رئیس حراست و مدیر شاهد و ایثارگر جایگزین یکدیگر شدند . (ادامه)
توییت متفاوت خانم حسینی از مجریان سیما درباره زلزله تهران و خانواده های شهدا توییت متفاوت خانم مجری درباره زلزله تهران
توییت متفاوت خانم حسینی از مجریان سیما درباره زلزله تهران و خانواده های شهدا(ادامه)
بازیگر جوانی که بعد از سریال «خط قرمز» جان باخت! +عکس
شهرام حقیقت دوست با انتشار یک ویدئو در اینستاگرامش نوشت: یادی از چند وقت پیش ترها... ساناز عزیز روحت شاد. (ادامه)
11 توصیه مهم در زمان زلزله
زمین لرزه یکی از بزرگترین بلایای طبیعی است که وقوع آن بدون پیش بینی است اما در این میان رعایت نکات ایمنی هنگام وقوع زلزله از اهمیت بسزایی برخوردار است در این مورد سرپرست اورژانس به بیان این موارد پرداخت. (ادامه)
عکس/ عروس و داماد زلزله‌زده در تهران!
عکسی جالب از حضور عروس و داماد پس از زلزله تهران منتشر شد. (ادامه)
بیانیه 70 نماینده در مخالفت با افزایش قیمت بنزین
نائب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس از بیانیه 70 نماینده در مخالفت با افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: این بیانیه در حال جمع آوری امضاست. (ادامه)
نتایج اطلاعات ایستگاه شتاب نگاری درباره زلزله چهارشنبه
ربیس شبکه شتاب نگاری کشور از ثبت شتاب بالا در ایستگاه مرد آباد در نزدیک کرج خبر داد و گفت این میزان شتاب زیاد بوده است. (ادامه)
توصیه آیت الله بهجت در هنگام وقوع زلزله+عکس
مرحوم آیت الله العظمی بهجت (ره) به هنگام وقوع زمین لرزه توصیه‌ای فرمودند. (ادامه)
رفع حصر موسوی، کروبی و رهنورد به زودی!
«گشایش تدریجی در وضعیت محصوران» جدیدترین خبری است که از سوی دبیر شورای عالی امنیت ملی مطرح شده است؛ خبری که صحت آن با دیدارهای برخی مسوولان با آقای کروبی مشخص می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ حضورمردم تهران درسطح شهرپس از زلزله
در پی وقوع زلزله در نزدیکی تهران مردم به سطح خیابان ها آمده اند.(ادامه)
تهران، البرز و قم پنجشنبه تعطیل هستند
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از تعطیلی تمام مراکز اجرایی، آموزشی و خدماتی استان‌های تهران، قم و البرز در روز پنجشنبه خبر داد. (ادامه)
هشدار پلیس فتا به کانال‌های شایعه ساز
پلیس فتا هشدار داد که در حال حاضر ارایه اطلاعات صحیح از اصول قانونی و اخلاقی منابع خبری است. (ادامه)
به احتمال زیاد گسل اشتهارد عامل زلزله تهران بوده است
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: گسل اشتهارد گسل جوانی است و قبلا هم سابقه زمین لرزه‌های شدید از طریق این گسل وجود داشته است. (ادامه)
تعطیلی دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها در تهران
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با هماهنگی با استانداری و وزارت کشورکلیه دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها تهران تعطیل شدند. (ادامه)
زلزله‌‌ای به قدرت ۵.۲ ریشتر تهران را لرزاند. این زلزله در استان‌های البرز، قزوین، گیلان، قم و استان مرکزی نیز احساس شده‌است.


زلزله ۵.۲ ریشتری تهران را لرزاند + جزییات/ تکرار پس لرزها/ مردم خونسرد باشند و احتیاط کنند
زلزله‌‌ای به قدرت ۵.۲ ریشتر تهران را لرزاند. این زلزله در استان‌های البرز، قزوین، گیلان، قم و استان مرکزی نیز احساس شده‌است. (ادامه)
استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت و به پیروزی رسید.

صعود بی‌دردسر استقلال به نیمه نهایی جام حذفی
استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف ایرانجوان بوشهر رفت و به پیروزی رسید. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.