.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس: هدایتی، طهماسب و جبلی در یک قاب
محمدرضا هدایتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی یادگاری در کنار حمید جبلی و ایرج طهماسب منتشر کرد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۵ اردیبهشت ۹۵
(ادامه)
در فصل گرما پیاز بخورید
به گفته متخصصان تغذیه، مصرف پیاز همراه با وعده غذایی به مقابله با گرما و پیشگیری از گرمازدگی کمک می‌کند. (ادامه)
مرگ در زمین کشاورزی
سقوط بیل مکانیکی جان کشاورز بابلی را گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : در پی اعلام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضائی شهرستان مشخص شد افرادی که از ساکنان محلی این شهرها بوده، 10 هزار و 76 متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف و اقدام به کشت و زرع کرده‌اند..... کشف زمین‌خواری میلیاردی در استان گلستان
شمال نیوز : در پی اعلام اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و دستگاه قضائی شهرستان مشخص شد افرادی که از ساکنان محلی این شهرها بوده، 10 هزار و 76 متر مربع از اراضی ملی را به صورت غیرمجاز تصرف و اقدام به کشت و زرع کرده‌اند.....(ادامه)
زمان و مکان مراسم هفتمین روز درگذشت اولادی مشخص شد
مراسم هفتمین روز درگذشت مهرداد اولادی با همت برخی پیشکسوتان روز سه شنبه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.(ادامه)
شمال نیوز :  امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا .... نامگذاری مرکز درمانی در آفریقا به نام « امام حسین » توسط پزشک داوطلب هلال احمر و بدون مرز مازنی +تصاویر
شمال نیوز : امسال ششمين سالي بود كه در ایام فروردین و سال نو بعنوان پزشك مسلمان ايراني براي آموزش پزشكان و درمان بيماران آفريقايي به كنيا ....(ادامه)
پايان آئين اعتكاف در مازندران
آئين اعتكاف كه از چهار شنبه شب گذشته با شركت 20 هزار نفر از شهروندان مازندراني آغاز شده بود، شامگاه ديروز /شنبه/ با اجراي برنامه معنوي اعمال ام داود پايان يافت.(ادامه)
انبه، میوه درمان سرطان و دیابت
پژوهش های پزشکی جدید حاکیست، مصرف انبه باعث کاهش قند خون در میان افراد چاق، کاهش میانگین التهاب و خطر ابتلا به بیماری سرطان می شود.(ادامه)
عکس: محسن تنابنده پای کوه الوند
محسن تنابنده تصویری را از پای کوه الوند منتشر کرده است. وی نوشت: پاي كوه الوند به دنبال صحنه هاي مورد نياز براي سريال علي البدل.(ادامه)
عکس: استخدام دانشجوی آراسته برای امور خدماتی!
(ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
گرما در راه است
براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا پنج‌شنبه جو نسبتاً پایداری در آسمان مازندران حاکم است.(ادامه)
عکس: محمدرضا پهلوی و ثریا در نمایشی از مارگیرها
تصویری دیده نشده از محمد رضا پهلوی و ثریا اسفندیاری در نمایشی از مارگیر ها(ادامه)
شمال نیوز : افزایش حقوق به صورت سالیانه به منظور رعایت عدالت روالی است که در مناطق مختلف دنیا بنا به شرایط اقتصادی هر کشور اجرا میشود که میزان آن باید بتواند میزان تورم موجود در هر کشور را جبران کند..... تفاوت غیرمنصفانه میزان افزایش حقوق کارگران و کارمندان !
شمال نیوز : افزایش حقوق به صورت سالیانه به منظور رعایت عدالت روالی است که در مناطق مختلف دنیا بنا به شرایط اقتصادی هر کشور اجرا میشود که میزان آن باید بتواند میزان تورم موجود در هر کشور را جبران کند.....(ادامه)
از سنگ نمک برای خیساندن برنج استفاده نشود
متخصص تغذیه گفت: از مصرف سنگ نمک برای خیساندن برنج حتما باید خودداری شود چراکه سنگ نمک به دلیل ناخالصی‌هایی مثل گچ، آهک، شن، ماسه و آلودگی‌های دیگر خطرناک است.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 5 اردیبهشت
(ادامه)
چه کسانی به مراسم ختم مهرداد اولادی رفتند؟/ تصاویر
(ادامه)
عکسی از آیت‌الله اشرفی اصفهانی، شهید همت، صیاد شیرازی و محسن رضایی
فرماندهان دوران دفاع مقدس همواره با حضور در دفتر ائمه جمعه گزارشی از جبهه‌ها به آنها ارائه می‌کردند. در این تصویر شهید همت، شهید صیاد شیرازی و محسن رضایی در کنار آیت‌الله اشرفی اصفهانی دیده می‌شوند.(ادامه)
استخدام در آموزش و پرورش در ۱۴ رشته
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش، امسال از فارغ التحصیلان ۱۴ رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی معلم استخدام می کند. (ادامه)
عکس: اعلامیه مراسم سوم و هفتم اولادی
مراسم بزرگداشت مرگ مهرداد اولادی از ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر فردا یکشنبه بر سر مزار او در آرامگاه روستای قادیکلای قائم شهر برگزار می شود. (ادامه)
نفت كش روسی در دریای خزر دچار حریق شد
نفت كش روسیه كه روز شنبه از بندر دوبندی جمهوری آذربایجان به بندر آلاجای تركمنستان در دریای خزر حركت می كرد، دچار آتش سوزی شد . (ادامه)
بی تجربگی علت ضایعات اخیر بار پرتقال
اتحادیه تعاون روستایی کشور که به تازگی وارد موضوع تنظیم بازار پرتقال شده به علت بی تجربگی و نداشتن زنجیره مناسب توزیع، منجر به فاسد شدن حجم زیادی پرتقال شده است. (ادامه)
رهبرانقلاب و سیدحسن‌خمینی سال62+عکس
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سال 1360 رییس جمهور بودند. این عکس ایشان با سید حسن خمینی در بهار سال 62 گرفته شده است.(ادامه)
شگرد دختر 12 ساله برای فرار از داعش+عکس
یک دختر 12 ساله یزیدی به همراه عمه 17 ساله اش موفق شدند از دست گروگان گیرهای داعشی فرار کنند. (ادامه)
درمان خانگی برای درد مفاصل
اگر شما نیز به آرتروز زانو مبتلا هستید بهتر است آن را بپوشانید. اینکار باعث کاهش التهاب و تورم در زانو می‌شود. در طول روز نیز استفاده از زانوبندهای مخصوص می‌تواند حمایت بیشتری برای مفاصل زانو فراهم کند و هنگام راه رفتن به شما کمک خواهد کرد. در این صورت درد کمتری خواهید داشت.(ادامه)
کلکسیون کفش‌ پاشنه بلند همسر فوتبالیست ایرانی! +عکس
به تازگی عکس کمد بزرگی از کفش های پاشنه بلند زنانه در فضای مجازی منتشر شده که این کفش ها به همسر یک سوپراستار فوتبال ایران منتسب شده است!(ادامه)
6 روش‌ طبیعی برای کاهش فشار خون بالا
فشار خون به عنوان یکی از بیماری‌های شایع، امروزه مردان و زنان را در هر سنی گرفتار می‌کند و همچون گذشته فقط دامنگیر کهنسالان نیست.(ادامه)
شمال نیوز: یکی از "ستاره‌های فعلی فوتبال ایران" پس از مشاهده "بازیکن اسبق پرسپولیس" با عصبانیت به سمت وی حمله‌ور شد.....
درگیری 2 فوتبالیست در کنار مزار مهرداد اولادی
شمال نیوز: یکی از "ستاره‌های فعلی فوتبال ایران" پس از مشاهده "بازیکن اسبق پرسپولیس" با عصبانیت به سمت وی حمله‌ور شد..... (ادامه)
علت ایست قلبی و مرگ ناگهانی جوانان چیست؟
مرگ ناگهانی در جوانان نادر است، اما افراد در معرض خطر هم می توانند در برابر آن احتیاط کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.567 seconds.