.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
صندوق سرمایه گذاری نوآوری در مازندران تشکیل شود
ساری - رئیس کمیسیون تخصصی تحقیقات فنی اتاق بازرگانی مازندران خواستار راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری نوآوری در استان شد.(ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۴ اردیبهشت ۹۵
(ادامه)
مهم‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز بدن
عناصر شیمیایی و مواد معدنی از جمله مهم‌ترین عوامل مؤثر بر کارکرد درست ارگان‌های بدن محسوب می‌شوند که نبود یا کمبود آن‌ها اثرات‌گاه ناگوار بر این اعضا می‌گذارد و در اغلب موارد به بروز بیماری‌های گوناگون یا ظهور اختلالاتی در سلامتی منجر می‌شود. (ادامه)
آتش سوزی حسینیه روستای اهلم در دست بررسی است
محمودآباد - سرپرست آتش‌نشانی محمودآباد بابیان اینکه حسینیه روستای اهلم محمودآباد در آتش سوخت، گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.(ادامه)
نجات کوهنوردان مفقودشده در آمل
تیم جمعیت هلال احمر، 6 کوهنورد را که در ارتفاعات قله نقره سر هراز گم شده بودند ، نجات دادند.(ادامه)
عکس:رضا عطاران در نوجوانی
در تصویر زیر،رضاعطاران را حداقل در دو هه قبل می بینید.(ادامه)
تصاویر: روزنامه‌های صبح شنبه، ۴ اردیبهشت
(ادامه)
ماجرای خواستگاری و ازدواج امام خمینی(ره) +عکس
آیت‌الله لواسانی نقل می کردند که آقا روح الله وقتی به قم آمدند و حدود 17 الی 18 سال سن داشتند به فکر ازدواج افتادند. ولی به هر جا می رفتند یا جواب مثبت نمی گرفتند یا طرف را نمی پسندیدند.(ادامه)
قیمت انواع خودروهای داخلی +جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
عکس: تنهایی تلخ مهرداد اولادی
پیکر اولادی با حضور هزاران مازندرانی و قائمشهری تشییع و در نهایت در روستا پدری به خاک سپرده شد.(ادامه)
صعود خونه به خونه به لیگ برتر
تیم امید خونه به خونه مازندران به لیگ برتر امیدهای کشورصعود کرد.(ادامه)
عکس: جان کری و نوه اش در سازمان ملل
در روز جهاني زمين، جان كري وزیر خارجه آمریکا به همراه نوه اش قطعنامه پاريس را درمجمع عمومي سازمان ملل متحد امضا کرد.(ادامه)
اولین شنبه اردیبهشت و ابرناکی آسمان
با نفوذ هوای سرد از عرض‌های شمالی کشور به مازندران، اولین شنبه اردیبهشت ابری شد.(ادامه)
عکس: زنان پلیس دبی
(ادامه)
شمال نیوز : یاسر قربانی در حکمی از سوی مهدی عبوری شهردار مرکز استان و رئیس هیئت مدیره سازمان فاوا به عنوان مدیر عامل این سازمان منصوب گردید ..... مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری ساری منصوب شد
شمال نیوز : یاسر قربانی در حکمی از سوی مهدی عبوری شهردار مرکز استان و رئیس هیئت مدیره سازمان فاوا به عنوان مدیر عامل این سازمان منصوب گردید .....(ادامه)
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و کشتیرانی کشور، «حسین چراغی» به عنوان سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد . از انتقاد یک خبرگزاری به دخالت معاون وزیر در تبلیغات یک نامزد تا واکنش صریح دبیر حزب کارگزاران مازندران
شمال نیوز : در حالی که یک خبرگزاری از دخالت یم مقام ارشد دولتی در تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای اصلاح طلب در شهرستان بابل انتقاد کرد که با واکنش دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان روبرو شد .(ادامه)
«جشن سلام» (دیدار نوروزی مازندرانی‌ها)، در روز جمعه ۳ اردیبهشت ١٣٩۵ (برابر با ۲۹ ارکه مای ١۵٢٧ تبری) ساعت ١٧ در محل پارک ملل ساری برگزار شد.

این جشنواره با برنامه‌ های متنوعی همچون شعرخوانی و آواز تبری و گروه های آیینی استان مازندران ، تخم‌ مرغ جنکی ، موسیقی بومی و محلی ، بازارچه ی صنایع دستی و غذاهای محلی …همراه بود .
نخستین جشن سلام مازندران در پارک ملل ساری(خبر)
«جشن سلام» (دیدار نوروزی مازندرانی‌ها)، در روز جمعه ۳ اردیبهشت ١٣٩۵ (برابر با ۲۹ ارکه مای ١۵٢٧ تبری) ساعت ١٧ در محل پارک ملل ساری برگزار شد. این جشنواره با برنامه‌ های متنوعی همچون شعرخوانی و آواز تبری و گروه های آیینی استان مازندران ، تخم‌ مرغ جنکی ، موسیقی بومی و محلی ، بازارچه ی صنایع دستی و غذاهای محلی …همراه بود . (ادامه)
کچل کردن عروس‌خانم در مراسم عروسی+تصاویر
عروس خانم برای همدردی با همسرش که از بیماری رنج می‌برد کار جالبی انجام داد.(ادامه)
حدود یک دهه است قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای حفظ بقای این پدیده شگفت‌انگیز اعمال می‌شود. ورود به حوضچه‌ها با کفش و راه رفتن روی پلکان‌های جوان‌تر و شکننده‌تر، ممنوع است. این تذکر مدام داده می‌شود که اینجا یک سایت جهانی است و باید قوانین آن رعایت شود.....



حسادت "باداب‌سورت" به رقیبش در آنتالیا + تصاویر
حدود یک دهه است قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای حفظ بقای این پدیده شگفت‌انگیز اعمال می‌شود. ورود به حوضچه‌ها با کفش و راه رفتن روی پلکان‌های جوان‌تر و شکننده‌تر، ممنوع است. این تذکر مدام داده می‌شود که اینجا یک سایت جهانی است و باید قوانین آن رعایت شود..... (ادامه)
صعود خونه به خونه به لیگ برتر
تیم امید خونه به خونه مازندران به لیگ برتر امیدهای کشورصعود کرد. (ادامه)
شمال نیوز: وی پس از انتصاب از هیئت های بوکس شهرهای رامسر ، تنکابن، شيرود، خرم آباد و چالوس در غرب استان بازديد و عملکرد گذشته و برنامه های آینده آنها را مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد توجه ویژه ای به همه نقاط استان دارد ..... انتصاب سرپرست هیئت بوکس استان مازندران
شمال نیوز: وی پس از انتصاب از هیئت های بوکس شهرهای رامسر ، تنکابن، شيرود، خرم آباد و چالوس در غرب استان بازديد و عملکرد گذشته و برنامه های آینده آنها را مورد بررسی قرار داد تا نشان دهد توجه ویژه ای به همه نقاط استان دارد .....(ادامه)
مرگ دختر اسکیت باز در واژگونی اتوبوس+عکس
دختر اسکیت باز ایران در حادثه واژگونی اتوبوس در خراسان رضوی جان خود را از دست داد. (ادامه)
تکذیب شایعه درخواست اوباما برای سفر به ایران
یکی از مشاوران امنیت ملی رئیس جمهوری امریکا شایعه احتمال سفر «اوباما» به ایران تا پیش از پایان دوره ریاست جمهوری را تأیید نکرد و گفت: «بعید است در ماه‌های باقیمانده از ریاست جمهوری او، چنین سفری انجام شود.» (ادامه)
مراسم ازدواج دانشجویی(خبر)
(ادامه)
پیکر مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ملوان انزلی، نفت تهران و الشباب‌امارات با حضور گسترده مردم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تشییع‌ و در روستای قادیکلای بزرگ به خاک سپرده شد. تشییع و خاکسپاری مرحوم مهرداد اولادی در قائم شهر(خبر)
پیکر مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس، استقلال، ملوان انزلی، نفت تهران و الشباب‌امارات با حضور گسترده مردم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تشییع‌ و در روستای قادیکلای بزرگ به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به خطرات پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان اظهار کرد: این پروژه موجب تخریب جنگل‌های هیرکانی می‌شود. .... پروژه انتقال آب خزر به سمنان جنگل‌های هیرکانی را تخریب می کند
شمال نیوز : مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به خطرات پروژه انتقال آب خزر به استان سمنان اظهار کرد: این پروژه موجب تخریب جنگل‌های هیرکانی می‌شود. ....(ادامه)
سایپایی‌ها با یاد اولادی وارد زمین شدند +عکس
در دیدار سایپا و ملوان بازیکنان دو تیم با پیراهن‌هایی وارد زمین شدند که عکس مهرداد اولادی روی آن بود.(ادامه)
برای درمان این بیماری‌ها بادام بخورید
متخصص تغذیه گفت: بادام دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است. افرادی که دچار سرفه، یبوست و اگزما هستند، بادام بخورند.(ادامه)
این مواد خوراکی، آلرژی‌ را تشدید می‌کنند
یک پزشک عمومی گفت: بهار از فصل‌هایی است که به خاطر وجود گل و گیاه فراوان برای بسیاری از افراد آزار دهنده است، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها آلرژی را تا حد زیادی کاهش داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.